Der RoX

Leek hier een soort van mistig te worden.

Hier in de straat is de meeste sneeuw, sneeuwpop uitgezonderd, toch wel weggesmolten.

GFS pluim van 1600u kan in de prullenbak. Kijken wat EC zo doet
WiNtEr!!11!1!@

Noordenwind

Actueel hier nog 13 centimeter sneeuw, we komen van 22 cm af. Het valt op dat de sneeuw erg vochtig is, maar ook zeer massief. Dat is denk ik niet 1 - 2 - 3 weg. In het beste geval blijft er vijf centimeter over, en valt er morgenmiddag en -avond nog zon 2 a 3 cm bij als de kern van het lagedrukgebied is gepasseerd. Dan kunnen we toch met een vers sneeuwdek het weekend in, en dat zou weleens gunstig kunnen zijn als uitstraling een rol gaat spelen.
Niets is zo schoon dan een vers sneeuwdek in winterwonderland. Het meest komt dit tot zijn recht in de lage wijdse vlakten.

Extremissimorum

Wat er ook gaat gebeuren vannacht en morgen, Goretti (zo heet 'ie) belooft een mooi kunstwerk op de radar achter te laten. Wat een prachtige krul!

Joep

Sneeuwval t/m zaterdag middag EC

Zynex

Ik zie saai en grijs.

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Extra genieten dit weekend!!

Bernardo

Toch jammer, zaterdag/zondag 2 mooie ijsdagen en dan is het voorlopig voorbij. Had nog wel even een weekje schaatsen achteraan gemogen.

Tyshane

De grens van regen naaar sneeuw is op buienradar een flinks stuk zuidelijker komen te liggen.

vivalavida

Maar wij zouden volgens de buienradar in de sneeuw moeten zitren maar het regent echt hoor  ;)

Jenkie

Citaat van: vivalavida op Gisteren om 21:14Maar wij zouden volgens de buienradar in de sneeuw moeten zitren maar het regent echt hoor  ;)

Ik zie bij jou regen op buienradar... 😉 Maar als ik 'm op 3 uur vooruit zet gaat het inderdaad al iets eerder over in sneeuw. En zou ik in Denekamp toch geluk hebben  :)

vivalavida

Citaat van: Jenkie op Gisteren om 21:25Ik zie bij jou regen op buienradar... 😉 Maar als ik 'm op 3 uur vooruit zet gaat het inderdaad al iets eerder over in sneeuw. En zou ik in Denekamp toch geluk hebben  :)

Mijn 'vierkantje' op buienradar is geel, wel grens maar het regent dus helaas vrij aardig

darkshadow

Wat had het mooi kunnen zijn als deze partij water als sneeuw naar beneden was gekomen

Energizer85

Velserbroek zeiknatte sneeuw.

Mogelijk Stingjet bij Franse kust... extreme winstoten worden nu gemeld vanuit Frankrijk rond 200 kmpu

SH-FR

Huizen ook kletsnatte sneeuw, waar Harmonie kortdurend droge sneeuw aangaf rond deze tijd. Daar is in ieder geval nog geen sprake van.

Ben benieuwd of we de dag morgen eindigen met een klein laagje sneeuw, gaat spannend worden.

TMCThomas

Hier gewoon regen (bij 1,3 graden) sneeuwdek houdt het verrassend goed vol.

Noordenwind

Klopt, hier ook. Nu acht centimeter, om 5 uur was het dertien. Ben benieuwd wat er morgen over is, al lijkt mij dat smelten steeds minder snel gaat.
Niets is zo schoon dan een vers sneeuwdek in winterwonderland. Het meest komt dit tot zijn recht in de lage wijdse vlakten.

TMCThomas

Citaat van: Noordenwind op Vandaag om 00:25Klopt, hier ook. Nu acht centimeter, om 5 uur was het dertien. Ben benieuwd wat er morgen over is, al lijkt mij dat smelten steeds minder snel gaat.

Die regen is toch wel desastreus hoor, duurt voor mijn locatie nog zo'n 22 uur voordat het dauwpunt weer onder 0 duikt. Zeer benieuwd hoeveel er dan nog over is.

Overigens wel mooie beelden uit Amsterdam, kletsnat zo te zien wat blijven liggen doet het niet echt maar het sneeuwt wel.

Op webcams in het noorden is te zien dat de sneeuw nu blijft liggen, zoals hier bij egmond aan zee.

Zynex

Ik werd wakker en ik moet dan toch van mijzelf even naar buiten kijken. Het is helemaal wit hier. Heb nog nooit zulke grote vlokken gezien. Rond 4:00 komt de piek.

flyineddy

Hier in zuidoost Drenthe net al flinke sneeuw. Er is alweer een paar centimeter bij gekomen. Mocht ook wel, want de dooi donderdag overdag ging hard.  :o

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

jansen 1980

Als ik buienradar.nl moet geloven krijgen wij in het midden van het land weinig tot geen sneeuw te zien. Het noorden en later het zuiden wel. Helaas. Maar geniet ervan heren en dames waar het wel gaat lukken.

Zynex

Hahah, and it's gone. Alles weggespoeld door de regen.