Winter discussietopic 2025/2026

Topic gezien door 127224 bezoekers
Gestart door Armand, ma 15 dec 2025 - 10:35

Vorige topic - Volgende topic

frankyman en 2 gasten bekijken dit topic.

Joep

Nieuwste run Harmonie nog iets beter dan eerder.
ICON is niet erg scheutig

Maxim

Ik vrees toch wel weer een beetje voor Belgiƫ.

ThaGhostNL

Mod break: aantal bijdragen verwijderd, die niet thuis horen in het forum. @Dennis789 je begeeft jezelf op glad ijs en dicht bij een officiƫle vermaning. Stop met trollen.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Extremissimorum

Citaat van: Noordenwind op Gisteren om 21:32Dat is toch al gebeurd? In principe zou het vanaf half deze week al warm worden, en het blijft nu al een week langer koud. Met ook meer sneeuwkansen, ook komende week. Het is nu bijvoorbeeld op grote schaal 3 a 4 graden onder het vriespunt. Het is nog steeds buiten de vijfdaagse, en kan nog makkelijk schuiven. Dit soort kaarten zijn al vaker voorbijgekomen. Nu focus ik mezelf eerst maar eens op de sneeuw voor morgen ;D

Ja, daar heb je wel een punt natuurlijk. Nu idd -3 hier, -6 in het oosten. Flinke opklaringen dus flinke afkoeling. Nou, in dat geval: erg benieuwd naar morgen. Ik hoop vooral niet mee te maken dat de sneeuw in regen overgaat. We gaan het zien!