Onweerskansen 2026 - Algemene vooruitzichten

Topic gezien door 17287 bezoekers
Gestart door Armand, di 10 mrt 2026 - 10:53

Vorige topic - Volgende topic

Erwin1988 en 2 gasten bekijken dit topic.

Hoeveel onweersdagen verwacht jij dit jaar?

< 10  (Wordt weer drama, net zoals vorig jaar)
10-15 dagen (Zeer weinig)
20-25 dagen (Iets minder dan normaal)
25-30 dagen (Normaal)
30-35 dagen (Iets meer dan normaal)
35-40 dagen (Veel)
40+ dagen (Extreem veel)

Stemmen sluit: di 20 apr 2027 - 21:05

dondertje127

Afgelopen nacht Nijmegen. De CG is onduidelijker omdat ik snel naar links moest bewegen om 'm op film te zetten. Heb hem wel in vol ornaat maar weet niet of hij dan te onscherp of te fel is. Aan de Oostzijde had ik ook een mooie CG, een parelsnoerbliksem, maar net op dat moment was de camera tot mijn frustratie onscherp. Die video dus definitief verwijderd.

Video compilatie komt later nog.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

dondertje127

Die kon er niet meer bij

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Der RoX

Mooie platen hoor.

Het is hier ondertussen buiten prima afgekoeld naar een graad of 20. Jammer dat het niet ff lekker doorwaait.

Binnen is het een soort van afgekoeld van 28 naar 25 graden. Hopelijk zet het door

Citaat van: Doffer op Gisteren om 22:05Nou, hier in Duiven was het vannacht weer bijna niks. Even wat gerommel op afstand en even wat regen. Schat ca 10 minuten. En in Arnhem (8km verder) schijnt het flink tekeer gegaan te zijn. Dit fenomeen dat Duiven buien afstoot komt regelmatig voor. Snap niet waarom.
Groet,
Doffer

Leiden zegt hoi. Eigenlijk hetzelfde idee, behalve dan gisteren 😬
WiNtEr!!11!1!@