Winter discussietopic 2025/2026

Topic gezien door 129331 bezoekers
Gestart door Armand, ma 15 dec 2025 - 10:35

Vorige topic - Volgende topic

Jeffrey_goorden, Noordenwind, WeatherJ, gaz753, Youp goedhee, Gnomeo en 15 gasten bekijken dit topic.

Lothiriel

Ik denk dat er intussen al meer sneeuw ligt dan op het hoogtepunt van de winterprik vorige maand  ;D Toch enigszins een verrassing maar aan dit tempo halen we hier misschien die 10 cm wel
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Joep

Citaat van: Der RoX op Vandaag om 17:43Kleurt aardig wit hier, niet verwacht,superleuk! 😍
zie je wel Rox ook bij jou kan het sneeuwen  ;D

WinschoterWeer1

Vanuit het Noordoosten:

Wat fijn voor heel Nederland om ook even weer het échte wintergevoel te kunnen ervaren. Hier in de gemeente Oldambt hebben we t gevoel dat ons,we vanaf de Feestdagen, chronisch in de winter bevinden. Als winterliefhebber ben ik enorm verwend deze winter. Daar was ik na al die slappe jaren wel aan toe. Vorige week zelfs jaloerse gevoelens, haha, omdat iedereen in t zonnetje zat in NL, maar wij onder een dik pak wolken. Hoe dan ook geniet van deze gure wintermomenten en vanuit Grunn: het is jullie van harte gegund! Ik zeg Moi!

Koeman038

Zwolle inmiddels ook begonnen met sneeuwen

Der RoX

Citaat van: Joep op Vandaag om 18:17zie je wel Rox ook bij jou kan het sneeuwen  ;D

Haha, nou bij de vorige periode lukte het ook een keer goed nadat jij al 3 iglos had gebouwd 😅

Nu gelijk wit, maar waarschijnlijk ook weer snel weg  8)
WiNtEr!!11!1!@

Maxim

Is er wat veranderd? in noord België  al een hele tijd droog. Zou volgens de modellen toch minstens tot een uur of 21/22 sneeuwen.

Lucas

Dat was em alweer !(?) toch een volle centimeter  8)
Aanhoudende sneeuwval

raymon76

Sorry maar wat een poehha weer voor 3 vlokken .maar ben blij aan toe wij hebben al zoveel winter gehad hier
aan de kust. Kan ook te gek 😜

Polarflow85

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

toch wel een cm of 5 blijven liggen..jammer dat het straks gaat dooien

TimK21

Toch wel van kortere duur dan verwacht. Het is alweer voorbij, slechts een uur of 2.5 sneeuw gehad. We pakken alles mee, maar hoopte op iets meer
Challenge accepted!

Koeman038

Hier droogt het ook wat op. Ligt denk ik een centimeter. Misschien op het gras etc wat meer. Toch weer leuk!

Bernardo

Hier ook alweer droog, ligt nog geen centimeter.  >:(

Lothiriel

Buurt van Leuven toch 7-8 tal cm (en eerste uur bleef er niks liggen). Dus is wel mooi. Jammer dat alles morgen alweer weg is maar heb genoten van m'n sneeuwwandeling en op zich apprecieer ik ook wel dat alle verkeershinder morgen weer verdwenen is :)
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Zynex

Ik ben naar het Sauerland gereden. Hier gaat het zo los ook. Weekje kou en sneeuw nog. Genieten dan dan op naar de lente wat mij betreft.

Maxim

2cm realistich in België. Meer niet hoor. Zelfs op de foto's hier in het forum staat +5cm, maar als we eerlijk gaan meten... slaagt toch wel tegen hoor.

Desalniettemin ... sneeuw .. heerlijk 😁

Polarflow85

Citaat van: Maxim op Vandaag om 21:382cm realistich in België. Meer niet hoor. Zelfs op de foto's hier in het forum staat +5cm, maar als we eerlijk gaan meten... slaagt toch wel tegen hoor.

Desalniettemin ... sneeuw .. heerlijk 😁
Ik ben het niet gaan meten maar hier is echt meer dan 2cm blijven liggen. Jammer genoeg is het morgen weer weg..

Maxim

Citaat van: Polarflow85 op Vandaag om 21:42Ik ben het niet gaan meten maar hier is echt meer dan 2cm blijven liggen. Jammer genoeg is het morgen weer weg..

Kan je eens gaan meten aub... als ik je foto af ga, dan zie ik toch echt niet meer dan 2 cm hoor. Kan fout zijn hoor 😄

stefaan

Citaat van: Maxim op Vandaag om 21:54Kan je eens gaan meten aub... als ik je foto af ga, dan zie ik toch echt niet meer dan 2 cm hoor. Kan fout zijn hoor 😄

7cm in Lokeren : )

Maxim

Citaat van: stefaan op Vandaag om 22:427cm in Lokeren : )

Straf. Hier ligt er 2.5 cm. Maar leuk voor jullie natuurlijk! 😄