Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 14

Topic gezien door 105363 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 23 feb 2013 - 10:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

winter

Ontstaat momenteel boven Nijmegen een redelijk groot gebied met matige sneeuwval! Hopen dat het naar Helmond trekt, dan vallen de cm's er zo bij.

Marco uit Hangar 5

Vanmorgen lag er hier een poedersuikerlaagje, is inmiddels gesublimeerd.. ik had er toch wel wat meer van verwacht. Toen ik gisteravond naar bed ging sneeuwde het toch aardig.

Nu hele fijne motsneeuw denk ik, zou ook motregen kunnen zijn want het wordt er niet wit van.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

maestro1971

Citaat van: Romigo op zo 24 feb 2013 - 11:30
Hier ligt nu 4 cm verse sneeuw en het sneeuwt in een redelijk tempo. Had vanmorgen familie in het oosten aan de telefoon en die konden mij vertellen dat er in Hengelo 10 cm ligt. Kan iemand dat uit het oosten bevestigen?

Ik zag net op een ander forum een foto van iemand uit Hengelo voorbij komen, met meetlat, en de stand is 6,5 centimeter. Als ik hier in de tuin kijk (Borne, grenzend direct aan Hengelo) dan komt dat overeen met wat hier ligt.

pietjelol

begint nu eindelijk te sneeuwen alleen zal wel niet blijven liggen

zwoof

Mooie pak sneeuw hier. Blijft maar doorgaan.  8)

Jeroen22

In nieuwegein begint het nu ook steviger te sneeuwen.

just0408

Citaat van: Jeroen22 op zo 24 feb 2013 - 12:36
In nieuwegein begint het nu ook steviger te sneeuwen.

Wat doe jij in Godsnaam in Nieuwegein ... Bob?
Ik ben ook niet van steen.

Jeroen22


Dennis


just0408

Ik ben ook niet van steen.

jornonweer

smelt de sneeuw bij jullie ook? hier smelt de sneeuw nu redelijk hard.. jammer wel
Danger is real, fear is a choice.

Roald


Jeroen22



Joep


Roland

Prachtige mooie grote vlokken nu, die loodrecht naar beneden vallen. Ik zeg: de mooiste sneeuw die ik de afgelopen maanden gezien heb :)

jornonweer

Citaat van: Roland op zo 24 feb 2013 - 13:05
Prachtige mooie grote vlokken nu, die loodrecht naar beneden vallen. Ik zeg: de mooiste sneeuw die ik de afgelopen maanden gezien heb :)

loodrecht naar beneden? is het dan natte sneeuw?
Danger is real, fear is a choice.

Joep

Van onze chinese vrienden brrrrrrrrrrrrrrrrrr
bron dennis

pgcpaul

Hier in Nijmegen sneeuwt het al een uur behoorlijk hard. Minstens 10cm al.

Jenkie

Een lekker pakje hier. Ik denk een cm of 5. En het sneeuwt inmiddels weer lekker.

Powered by EzPortal