Zomer discussietopic 2026

Topic gezien door 39437 bezoekers
Gestart door Armand, ma 01 jun 2026 - 14:02

Vorige topic - Volgende topic

Invicta, Pkr, Mafkees, Laura, frankyman, Nweernl en 4 gasten bekijken dit topic.

flyineddy

Citaat van: Der RoX op di 11 aug 2026 - 15:30Vandaag toch weer een fantastische dag. Graadje of 23, klein windje, af en toe een wolkje. Was het maar elke dag zo.

Morgen met het vliegtuig naar Tenerife

8)

Hier in Drenthe was het ook heerlijk. Vanmiddag nog lekker 8 km gewandeld. Lekkere temperatuur, heerlijk zonnetje en een verkoelend briesje.  8)

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

TMCThomas

Harmonie loopt tot inmiddels tot donderdag en is goed warm. lokaal 37/38 graden in het oosten, vrijdag heeft de potentie om nog heter te worden. Daarna zet de daling in en zou het volgende zelfs wat wisselvallig kunnen worden!

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

jaap verheij

Aankomende Vrijdag weer bizarre temperaturen,in het zuidoosten tot 38 graden.
Zijn best veel grotere evenementen nog in het zuiden.hoop dat iedereen zijn verantwoordelijk heden neemt.

JerryL

Blij dat het daarna echt wel even voorbij is. Mensen die er goed op gaan hebben dit jaar echt geen enkele reden gehad om te klagen.
''Maar trop is teveel en teveel is trop''
Het lang verwachtte water is onderweg... eerst nog een beetje... later meer 8)
Ik mis alleen nog een flink onweer als afsluiter van deze nachtmerrie....

Eveline

Zo ff hoor. Net een slag onweer, ik tril gewoon mijn bed uit!

018112

Citaat van: Eveline op Vandaag om 08:30Zo ff hoor. Net een slag onweer, ik tril gewoon mijn bed uit!

Zo dit was bizar he!! Gewoon een serie klappen achter elkaar

Johan B.

Ik heb me afgevraagd of ik wel of niet moest reageren op Bubba. Ik was op een feestje en daar ging het over het weer e.d. Wil er niet veel over kwijt, maar men had het over het warme weer "hadden ze vroeger ook". En stikstof, de boeren zijn maar voor 1% verantwoordelijk voor de uitstoot ervan. En zo ging het maar door. Gelukkig ging het grootste gedeelte ergens anders over, maar ik heb me wel moeten inhouden. Ik denk er totaal anders over.

Nu even de update over het warmtegetal. Die staat nu op 193,5 en dus nog 2,5 punt te gaan om 2018 te passeren. Elders schijnt het al zo te zijn dat deze zomer al de hoogste scores gehaald zou hebben. In het zuidwesten meen ik. Mag gecorrigeerd worden als dit niet klopt.