Zomer discussietopic 2026

Topic gezien door 15141 bezoekers
Gestart door Armand, ma 01 jun 2026 - 14:02

Vorige topic - Volgende topic

Der RoX, Tom, vleesjus, Bubba, Mafkees, TMCThomas, LFN en 14 gasten bekijken dit topic.

Maxim

Citaat van: svdveen op Vandaag om 18:10Op een paar honderd meter afstand (Doetinchem) vind er een 3-daags muziekfestival plaats. Het is vanmiddag begonnen en geen sprake van afgelasting. Ik ben heel benieuwd, zelfs de schaduw brandt...
Ik weet niet of het zo verantwoordelijk is om dit, met die duizenden mensen, nu door te laten gaan.

Tuurlijk wel. Genoeg festivals gedaan vroeger. Logisch verstand gebruiken.

ThaGhostNL

Citaat van: Stephanie op Vandaag om 19:49Het 'verkoelende'  windje reikt inmiddels tot best ver in het land! Ik voel meteen verschil tussen de 37 die we hadden en de 32 die het nu is, heerlijk 8)
Geluksvogel, ik zit hier de thermometer letterlijk naar beneden te kijken. 32,1 31,8 31,5 31,4 30,8 Heuj! 31,1 tjonge, doe nou niet weer omhoog gaan. 31,0.... goed zo...
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Der RoX

Zoals beloofd, hier een paar mooie borrelwolkjes regio Zakynthos van de afgelopen 2 dagen

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

WiNtEr!!11!1!@

Armand

Mooie foto's zeg! De warmte blijft hier nog flink hangen. In de tuin geeft de simpele thermometer nog bijna 37 graden aan!
Persoonlijke blogs: https://natuuravonturier.nl/