Zomer discussietopic 2026

Topic gezien door 10159 bezoekers
Gestart door Armand, ma 01 jun 2026 - 14:02

Vorige topic - Volgende topic

Pkr, HansD, TMCThomas, Marc, daan197611 en 5 gasten bekijken dit topic.

Armand

EC12z is zeer warm en voegt de zaterdag en zondag ook bij de 35+ dagen. Beide dagen zit het zelfs tegen de 40 graden aan. Ook na het weekend komt EC met zomerse tot tropische temperaturen net zoals GFS. Het zou bizar zijn als dit uitkomt...
Persoonlijke blogs: https://natuuravonturier.nl/

vivalavida

Ik zag het net ook al  :o

We hebben net serieus het hele bed van de jongste uit elkaar gehaald en een verdieping lager neergezet (1e verd ipv zolder). Zou pure marteling zijn anders

Noordenwind

Na het weekend forse afkoeling? Logisch natuurlijk na bijna een week temps van 35gr+. Oh wacht, nog steeds 25gr+ :-\ . Wordt een lange hittegolf zo. Dan maar hopen op wat warmteonweders.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Vindead

Citaat van: Noordenwind op Vandaag om 21:35Na het weekend forse afkoeling? Logisch natuurlijk na bijna een week temps van 35gr+. Oh wacht, nog steeds 25gr+ :-\ . Wordt een lange hittegolf zo. Dan maar hopen op wat warmteonweders.
Het ergste aan deze pluim vind ik de minimumtemperatuur in de nacht van zaterdag op zondag. 25 graden volgens de oper. Ik hoop echt heel erg dat dat niet uit gaat komen.