Winter discussietopic 2025/2026

Topic gezien door 96984 bezoekers
Gestart door Armand, ma 15 dec 2025 - 10:35

Vorige topic - Volgende topic

FRwin, ace, Laura, frankyman, vivalavida, gaz753, Basxt, willem, Gnomeo, Nimbus, Tower, Obi-One en 22 gasten bekijken dit topic.

Extremissimorum

Citaat van: TMCThomas op Gisteren om 23:28Ook EC heeft weer een aantal koudere opties in de pluim zitten. Kou zit nog steeds in de buurt dus onmogelijk is het niet.

GFS18 is ook weer heerlijk winters, met flinke sneeuwkansen en mede daardoor flinke kou, vooral voor het noorden. Laat die oper maar uitkomen hoor!  8)  8)
Ook het ensemble is flink afgekoeld. Kansen op winterweer zijn fors gestegen vanaf februari.

Lekker slapen zo met deze kaarten in het hoofd.

Der RoX

En...geen westcirculatie te bekennen op deze runs.
WiNtEr!!11!1!@

Jenkie

Toch weer wakker geworden met een vers sneeuwlaagje. Kan iemand me vertellen of die neerslag boven Duitsland Nederland gaat bereiken? En zo ja: in welke vorm?

Robert0105

Citaat van: Jenkie op Vandaag om 07:59Toch weer wakker geworden met een vers sneeuwlaagje. Kan iemand me vertellen of die neerslag boven Duitsland Nederland gaat bereiken? En zo ja: in welke vorm?

Het uiterste oosten van Nederland blijft vandaag wel gevoelig voor lichte sneeuwval, maar verwacht geen grote hoeveelheden. Hier sneeuwt het ook ligt..na schatting 1 cm sneeuw.

Joep

Ec00 laat wederom voor heel NL sneeuw zien wo/do

vivalavida

Citaat van: Der RoX op Vandaag om 00:30En...geen westcirculatie te bekennen op deze runs.

Het beste nieuws van deze ochtend  ;D

Zynex

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Zitten hele koude opties in maar het merendeel gaat voor +10 graden.
Ik word er nog niet onrustig van.

Der RoX

Citaat van: Zynex op Vandaag om 08:19Zitten hele koude opties in maar het merendeel gaat voor +10 graden.
Ik word er nog niet onrustig van.

Yup we zwabberen weer door en de spreiding is vanaf de 3e weer achterlijk. Hopelijk valt die goed en kietelt die het beertje weer een beetje...
WiNtEr!!11!1!@

Jeroen22

Stadskanaal: vanmorgen wakker met een dun laagje sneeuw op de straten . En meld op dit moment van typen weer lichte sneeuwval.

Zynex

Deze pluim is toch geweldig. Het is echt all or nothing. Op 31 januari zie je letterlijk geen berekeningen ertussen.

Der RoX

Donderdag wordt weer een interessante, zo te zien

Vooralsnog zitten we niet echt best met dat Laag rechts van ons...

WiNtEr!!11!1!@