Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 14

Topic gezien door 105370 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 23 feb 2013 - 10:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

stratocumulus

Citaat van: Bacci op zo 24 feb 2013 - 01:04
Wat daar vanuit zuid duitsland aankomt, komt dat ook naar ons toe? draait toch naar ons toe?

Yep, maar het is even afwachten hoeveel activiteit er nog in zit. Het stuk boven Noord Holland is volgens mij ook actiever dan verwacht. Sneeuw blijft een lastig iets...

alaind86

Citaat van: Bacci op zo 24 feb 2013 - 01:04
Wat daar vanuit zuid duitsland aankomt, komt dat ook naar ons toe? draait toch naar ons toe?
1-3cm goed mogelijk bij je.

Weatherboy

Hier ook wit. Het sneeuwt gestaag door. Komt nog meer aan zo te zien.

Marcel1976

Bij nader inzien toch een stuk meer gevallen dan die 5 cm wat ik eerst verwachtte hier in Midden Limburg. Het front draait perfekt in. En het gaat maar door....

Marcbb

Hier de 10 cm grens bereikt! Het sneeuwt al 24 uur aan een stuk!

Edit.. 14 cm!

Marcbb

Kleine impressie van de sneeuwval van de afgelopen 24 uur. En het sneeuwt nog steeds!

Marcellang

Toch een cm. of 4 hier, perfect door de computers ingeschat.....mooi :-*
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Bacci

Goedemorgen! Zo het is rustig hier, het is natuurlijk nog vroeg :P Maar nieuwe gebied met sneeuw komt nu vanuit het oosten binnen, ik was al bang waarom er de rest van de nacht niets veel maar het moet allemaal nog komen. Zie ook gebied boven oost duitsland.


Rob1047

Kijk ik uit het raam net en toch een mooie 8 a 10 cm sneeuw buiten

Vomera

Net buiten geweest en ligt nu 8 cm!!! Das lang geleden! Het blijft sneeuwen. Foto's volgen later :) zit mobiel nu

JPP78

Leuk, nu is zuid Limburg ook aan de beurt, die hebben ook al heel wat keertjes naast de pot gepist.
(eigenlijk bruin, weinig groen gras meer te bekennen )
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

snow!

Net even sneeuwdek gemeten , ruime 6 cm al ! Helemaal verrast  8)

Bacci

Citaat van: snow! op zo 24 feb 2013 - 08:18
Net even sneeuwdek gemeten , ruime 6 cm al ! Helemaal verrast  8)

Jullie moeten wel de 10 cm kunnen halen denk ik! Hiero 2 cm denk ik en het begint alweer te sneeuwen.

Weatherman

Rond middernacht begonnen met sneeuwen en nu sneeuwt het nog.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

martijn


snow!

Citaat van: Bacci op zo 24 feb 2013 - 08:22
Jullie moeten wel de 10 cm kunnen halen denk ik! Hiero 2 cm denk ik en het begint alweer te sneeuwen.

Moet lukken idd, gaat echt hard nu :O

Johann

Hier in Oberwallis sinds 01h00 eindelijk ook weer eens sneeuw, tnt 11cm erbij gevallen. Daarmee is de sneeuwhoogte in de tuin weer aangegroeid tot 48cm. (sinds begin december gesloten sneeuwdek van 40 tot 60cm). Akt -7.4°C en matige sneeuwval.

Foto tuin




DSDLimburg

Het heeft goed gesneeuwd hier en het sneeuwd nog steeds :)
seizoen 2018/2019

Marcbb

@Johann, wat zijn je verwachtingen nog voor vandaag wat betreft de sneeuw in Nederland? Wat gaat dat sneeuwfront in midden/oost Duitsland doen? Btw je hebt een grote tuin ;)

DSDLimburg

net even gemeten en ik kom tot 14 cm sneeuw op een vlak gras veldje achter in mijn tuin ;) en er komt nog meer aan :o

seizoen 2018/2019

Powered by EzPortal