Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 208189 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marcellang

Citaat van: zwoof op do 14 feb 2013 - 15:31
Wegens extreme overbelasting van ons netwerk kan er niet meer "SNEEUW AAN" ge-sms-t worden naar 1234.  Mensen die nog wat winterse perikelen willen,  zullen compleet afhankelijk zijn van ons aller moeder natuur.

Hoogachtend, KPN
En zo is het  ;) hier in Duitsland werken de SMSjes niet eens merk ik 8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

SniperEye

Weert sneeuw of ijsregen, ik weet het niet. Er valt van alles uit de lucht.

Weerextrem

Citaat van: SniperEye op do 14 feb 2013 - 16:00
Weert sneeuw of ijsregen, ik weet het niet. Er valt van alles uit de lucht.

was beiden, nu vast Sneeuw. hier enkel sneeuw atm

Oele


Vomera

Nou als je de radar weer bekijkt is limburg weer in het witte gebied. Wordt nou eens roze! :D

Weatherboy

Tot nu toe een dikke flop! krappe 1 cm en bijna droog, komt ook niks meer zo te zien. Totaal niet volgens de verwachting

winter

Citaat van: SniperEye op do 14 feb 2013 - 16:00
Weert sneeuw of ijsregen, ik weet het niet. Er valt van alles uit de lucht.

Was net hier ook in Helmond en Tilburg heb gelezen. Gaat zo denk ik over in sneeuw bij jouw. Want in Helmond nu veelal matige sneeuwval!

pietjelol

Citaat van: Weatherboy op do 14 feb 2013 - 16:08
Tot nu toe een dikke flop! krappe 1 cm en bijna droog, komt ook niks meer zo te zien. Totaal niet volgens de verwachting
lol hier nu een dikke 3 cm en sneeuwt nu echt hard door. Als het zo door gaat is die 8 cm zeker mogelijk

GHkstra

Hier een halve sneeuwstorm met die wind erbij.

TimK21

Klein wit laagje inmiddels. In centimeters nog niet uit te drukken, maar de stoepen en dergelijke slaan wat witjes uit. Momenteel matige tot lichte sneeuwval, geen bijzondere omstandigheden. Ik denk dat we hier met 2 centimeter als eindresultaat de handen mogen dichtknijpen.
Challenge accepted!

WinschoterWeer

Nu lichte sneeuwval, komt nog niet aan ofzo. Lekker nowcasten nu...

just0408

Kijk. Nu gaat ie lekker. Grote vlokken. Zo vormt zich rap een pak, beste vrinden.
Ik ben ook niet van steen.

Unknown-user1778

vooralsnog geen vlokje sneeuw hier. heel even wat vlokjes gevallen maar weggeregent. het ziet er vies en somber uit dus hoop dat er toch nog iets gaat vallen.

TimK21

Toch opvallend dat men verwacht dat de sneeuw tot vannacht aanhoudt. Als ik de recente ontwikkelingen zo bekijk dan is het rond een uur of 7/8 zelfs hier in het oosten wel gedaan.
Challenge accepted!

MamaAs

Allemaal van zulke sneeuwduintjes.
Moeilijk te zeggen hoeveel cm er ligt. Plaatselijk 20 cm  :P
Achter in de tuin, waar het redelijk windstil is, zal een cm of 4 liggen. En het sneeuwt nog steeds.

just0408

Al met al ben ik absoluut teleurgesteld. Maar aan de andere kant zal het me ook eigenlijk een worst zijn. Kom maar op met de lente.  :)
Ik ben ook niet van steen.

DSDLimburg

Hier in limburg regen en regen en regen, tjonge zeg :-\ maar wat niet is kan nog komen, ::)
seizoen 2018/2019

Stephanie

Matige sneeuw is hier (Sprang Capelle) weer overgegaan in mix motsneeuw/ijsregen.
Wel is alles weer voorzien van een mooi wit laagje :)
Al met al toch al best vaak wit geweest deze winter hier in de regio!

WinschoterWeer

Citaat van: MamaAs op do 14 feb 2013 - 16:22
Allemaal van zulke sneeuwduintjes.
Moeilijk te zeggen hoeveel cm er ligt. Plaatselijk 20 cm  :P
Achter in de tuin, waar het redelijk windstil is, zal een cm of 4 liggen. En het sneeuwt nog steeds.
En dat komt allemaal nog naar het NO ;-) haha We zien wel, die sneeuwduintjes zijn leuk in ieder geval!

cd-ron

Matige sneeuwval hier met mooie vlokken. Ligt ongeveer 2 cm hier denk ik. Hopelijk gaat het nog ff door.
Carpe Noctum

Powered by EzPortal