Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 208142 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

DSDLimburg

Het lijkt dat wij hier toch weer aan de verkeerde kant zitten in limburg. Inmiddels af en toe een regendrupje dan weer wat sneeuw maar niks spannends.
seizoen 2018/2019

X-treme

De ijzel/ijsregen is hier nu na een paar uur weer overgegaan in lichte sneeuwval.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Joep

Seeuwt nu goed door maaruh die ijzel maag wegblijven hoor, is chaos op de weg

zwoof

Citaat van: albalinda op do 14 feb 2013 - 14:34
Voor alle ongeduldige mensen : Sms SNEEUW AAN naar nummer 1234...........

Wegens extreme overbelasting van ons netwerk kan er niet meer "SNEEUW AAN" ge-sms-t worden naar 1234.  Mensen die nog wat winterse perikelen willen,  zullen compleet afhankelijk zijn van ons aller moeder natuur.

Hoogachtend, KPN

MarkGoedhart

Werp en blik op de radar en verbaas u over de KNMI.

Kans op gladheid door sneeuwval, hoeveelheid sneeuw 5-8 cm, lokaal wat meer. Kleine kans op ijzel of ijsregen.    Geldig: donderdag 14 februari 2013 vanaf ca 18 uur gedurende ca 4 uur

WinschoterWeer

Ik kan het nu wel benoemen: Motsneeuw in Winschoten (Oost Groningen)

Borislav

Citaat van: MarkGoedhart op do 14 feb 2013 - 15:32
Werp en blik op de radar en verbaas u over de KNMI.

Kans op gladheid door sneeuwval, hoeveelheid sneeuw 5-8 cm, lokaal wat meer. Kleine kans op ijzel of ijsregen.    Geldig: donderdag 14 februari 2013 vanaf ca 18 uur gedurende ca 4 uur

lijkt me stug ...

DSDLimburg

Zei ik net nog niks spannends begint het nu redelijk te ijzelen als dit zo doorgaat dan worden de binnenwegen hier ook spekglad, doorgaande wegen zijn meestal goed gestrooid al heb je daar met ijzel ook niet al te veel aan.
seizoen 2018/2019

ron12

eerst motsneeuw toen sneeuw nu ijsregen/ijzel in nijmegen bij nu weer -0.8 graden, paar uur geleden nog plus 0.6 graden.o ja en  nu ook nog veel wind,sneeuw verstuift hier.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Vomera

Nog steeds regen hier.. hopende dat er toch nog een sneeuwdekje komt... ben er bang voor :D

MarkGoedhart

Voor de duidelijkheid, dit betreft de provincie Zuid Holland.

Vomera

Citaat van: MarkGoedhart op do 14 feb 2013 - 15:37
Voor de duidelijkheid, dit betreft de provincie Zuid Holland.

Misschien handig om in je profiel je plaats te vermelden (bij profiel - persoonlijke tekst) :D dan weten we allemaal over welke plaats je spreekt (Tenzij je ergens anders bent natuurlijk :D)

Stephanie

Hier (Tilburg/ Sprang Capelle) vanmorgen wat sneeuw gehad, daarna heeeeel veel ijsregen/regen, en nu sinds een half uurtje weer matige sneeuw :)
Als alles als sneeuw gevallen zou zijn, had er flink wat gelegen nu!

just0408

Wel een tegenvaller tot nu toe voor de sneeuwliefhebber. Er ligt nu een halve centimeter. ;)
Ik ben ook niet van steen.

matroesjka-world

Hier matige stuifsneeuw-val, met die harde wind erbij komt het horizontaal voorbij sjeezen !!  ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Thunderfreak

Voorlopig ijzelt het hier al uren,met soms wat sneeuw en korrel hagel ertussen. Die 8 cm gaan we nooit halen laat staan 1 cm.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

winter

KIJK wat weerplaza twitter:
Langs de westkust wordt het droger. Laatste deel van neerslaggebied levert vaker sneeuw in plaats van ijzel op. http://t.co/w6pLo2Lf
Geplaatst: 14:25u

Nou dat wist volgens mij niemand dat het langs de westkust droger wordt. Denk dat er zelfs op veel plaatsen nog geen 5cm zal vallen.
Dus knmi zat met sneeuwhoeveelheid van 3-5 cm redelijk goed vind ik.
In helmond een cm of 2 nu en denk dat we misschien de 5 halen.

Joep

Citaat van: MarkGoedhart op do 14 feb 2013 - 15:37
Voor de duidelijkheid, dit betreft de provincie Zuid Holland.
Tip zet je plaats in je profiel

Sneeuwt hier behoorlijk door, alles weer wit

TimK21

Motsneeuw gaat over in lichte sneeuw nu. Ik vrees hier ook voor ijzel. Dat zou toch wel een enorme dooddoener zijn.
Challenge accepted!

X-treme

Matige sneeuwval op dit moment in Haarlem
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Powered by EzPortal