Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 263204 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ploeps

In Arnhem zojuist een flinke hagelbui gehad, daar werd het heel even wit van. Maar ja, na drie minuten was alles weer weg... :-( Benieuwd hoe het weer zich dit weekend gaat ontwikkelen, ik volg de berichten op de voet :)
Liefhebber van weer-uitersten.

Johann

Vandaag eindelijk ook weer wat zon hier in Oberwallis. Verder gewoon hartstikke winters. Deels ligt er hogerop in de Franse en Zwitserse Alpen tussen de 300 en 480cm sneeuw !

Overigens vanavond weer even RTL4 weerbericht kijken met Peter Timofeeff ? (@ptimofeeff), ik kom dan weer even in beeld  :D (@Wintersportweerman)

Alpenweerblog >> http://bit.ly/oTej35

Weatherboy

Matige tot zware sneeuw/korrelhagel bui. Helemaal wit! Geweldig dit!:)

just0408

Citaat van: Johann op vr 08 feb 2013 - 15:52
Vandaag eindelijk ook weer wat zon hier in Oberwallis. Verder gewoon hartstikke winters. Deels ligt er hogerop in de Franse en Zwitserse Alpen tussen de 300 en 480cm sneeuw !

Overigens vanavond weer even RTL4 weerbericht kijken met Peter Timofeeff ? (@ptimofeeff), ik kom dan weer even in beeld  :D (@Wintersportweerman)

Wat een heerlijk verfrissend pak sneeuw, zeg!  :)
Ik ben ook niet van steen.

MarcS

Zullen we even afspreken dat we GEEN sneeuw doen in Heerhugowaard tot maandag? Ik heb een tent in de tuin staan omdat mijn dochter morgen haar 16e viert, lijkt me niet handig om daar een pak sneeuw op te gooien. Uiteraard beloof ik dan dat de tent zondag weer afgebroken gaat worden en het daarna helemaal los mag.

Stephanie


glenn

Citaat van: MarcS op vr 08 feb 2013 - 16:08
Zullen we even afspreken dat we GEEN sneeuw doen in Heerhugowaard tot maandag? Ik heb een tent in de tuin staan omdat mijn dochter morgen haar 16e viert, lijkt me niet handig om daar een pak sneeuw op te gooien. Uiteraard beloof ik dan dat de tent zondag weer afgebroken gaat worden en het daarna helemaal los mag.

Hj marc ! leuk dan is je dochter jarig op dezelfde dag als mij maar laat ons afspreken dat er gewoon wel sneeuw mag vallen haha ;-)

bliksems

Citaat van: Weatherboy op vr 08 feb 2013 - 15:56
Matige tot zware sneeuw/korrelhagel bui. Helemaal wit! Geweldig dit!:)
ja ik was net even op de fiets richting spar en ik werd omsingeld door grote vlokken sneeuw!was weer mooi om te zien.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Henk1976

Je werd afgeleid door die sneeuwvlokken en om een hoekje zat een te wachten om je vervolgens in het gezicht te vliegen...... Sneeuwtactiek ;)

glenn

hier nu dikke sneeuwvlokken al ongeveer 15 minuten ! begint stillan te blijven liggen !

maître

Flinke vlokken hier met .... Donder hoor   :D
Een winter die vroeg komt, vertrekt ook vroeg. ... Laat winter geen haast.

Energizer85

Toch wel behoorlijk wat sneeuwbuien vandaag... Valt me niks tegen. Er werd maar een enkele voorspeld... Zou leuk zijn als t vanavond nog even doorgaat....

glenn


Dennis


Ramon Oost

GFS wordt er niet beter op wat betreft de sneeuw van zondag/maandag... kijken wat ECMWF vanavond doet.


Bacci

Citaat van: Ramon Oost op vr 08 feb 2013 - 17:06
GFS wordt er niet beter op wat betreft de sneeuw van zondag/maandag... kijken wat ECMWF vanavond doet.


Ik ben ook wel benieuwd naar zondagochtend :P

zorba

Hirlam ziet er wel goed uit voor morgen als je van sneeuw houdt. Gifje komt zo.
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Dennis

Mss toch maar de winter gewoon weer begroeten : o dat hoeft niet want het is gewoon Februari  ;D


Jan van Ooijen

Citaat van: Johann op vr 08 feb 2013 - 15:52


Overigens vanavond weer even RTL4 weerbericht kijken met Peter Timofeeff ? (@ptimofeeff), ik kom dan weer even in beeld  :D (@Wintersportweerman)



Helaas kijk ik niet als hij het weer doet
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Powered by EzPortal