Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 265476 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Marsel

Citaat van: winter op vr 08 feb 2013 - 12:01
Hier toch een van de betere weersites van Nederland die ook redelijk moeite heeft met wat er gaat gebeuren. Opvallend over de hoeveelheden wordt niks gezegd niemand durft natuurlijk zo vroeg al zijn tong te branden.

Geschreven zoals het is. Onzekerheid troef met dergelijke 'duikers'.
Het heeft mijn inziens ook nog geen zin  om al zover in detail te treden. Boeiend wordt het, zoals de situatie enkele posts hierboven is benoemd, inderdaad sowieso wel.

Joep

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 08 feb 2013 - 11:56
Je mag blij zijn met 3cm aan de hand van GFS


Ik tel toch echt minimaal 6 cm of meer in o.a. zo van het land :)

Wat is het hier toch heerlijk zonnig en open weer, krijg een voorjaars gevoel, de vogels fluiten heerlijk :) !!

Joep

Arie verhips van RTV Utrecht. Zondag vanuit het westen sneeuw, het kan stevig doorsneeuwen
ook maandag nacht. Vind het een opvallende uitspraak omdat hij meestal erg voorzichtig is met sneeuwvoorspellingen.

knarf

stevige sneeuwbui in Almere :D
wel van korte duur :'(

Ramon Oost

Sneeuwbuien in de noordelijke helft van het land.


just0408

Hier ook een licht sneeuwbuitje momenteel.
Ik ben ook niet van steen.

TimK21

Ik hoop in ieder geval wel het één óf het ander. Niet iets er tussenin.
Dus of het wordt een groot succes en er valt een enorm pak sneeuw, óf het wordt niets en het regent zo hier en daar wat. Niet iets wat daar tussenin zit, dan krijg je weer drabsneeuw of een lullig centimetertje dat 'n uur later weer wegsmelt. Gewoon het ene uiterste of het andere. :)
Challenge accepted!

MaikelNL


frankaloe

de buien lijken te verpieteren naarmate ze zuidelijker trekken
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

matroesjka-world

Die sneeuw in het noorden is allemaal natte sneeuw, blijft niet liggen helaas  :(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

zorba

Om het overzichtelijk te houden de berichten over de sneeuwstorm in New York graag in dit topic. Bij voorbaat dank!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

winter

Temperaturen lijken op veel plaatsen maximaal te bereikt hebben/ blijft lang constant alleen in het noorden net temperatuur met 1 tot 1,5 graden gestegen.

Edwin

Nou, ik zie het wel verschijnen, of niet...;) ik vertrek zo naar Brabant ( roosendaal, bergen op zoom, helmond en eindhoven ) en ben weinig online de komende 4 dagen dus laat me wel verrassen :D
Never Stop Exploring

Edwin

Er valt hier ook wat wits naar beneden....helaars wel heul erg weinig
Never Stop Exploring

Serge

Waar is mijn cape

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

winter

Zat net al te kijken waarom een afbeelding uit 2012 haha :P

Jan van Ooijen

Citaat van: winter op vr 08 feb 2013 - 13:36
Zat net al te kijken waarom een afbeelding uit 2012 haha :P

Ja was een foutje van mij, ik bewaar allen en meestal pak je een verkeerde ;) Zo'n 400 gifjes op de PC staan die ik allemaal eens een keer ergens anders moet onderbrengen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jenkie

Hier nog steeds een witte wereld. De sneeuw van gisteravond ligt er nog steeds. Mooie witte bomen, prachtig. 5 kilometer verderop ligt niets!

Powered by EzPortal