Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 263181 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matroesjka-world

Citaat van: Jenkie op vr 08 feb 2013 - 13:43
Hier nog steeds een witte wereld. De sneeuw van gisteravond ligt er nog steeds. Mooie witte bomen, prachtig. 5 kilometer verderop ligt niets!

Jaloers  ;)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Thunderfreak

Ik zie een vergelijkbare situatie aankomende Maandag in vergelijking met afgelopen Dinsdag en Woensdag ochtend vroeg.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Ramon Oost

Komende nacht op uitgebreide schaal lichte vorst. Veelal tussen de 0 en -4 graden.


Bacci

KNMI 15 daagse nog niet gezien hier, dus bij deze:


Dennis

Je zou er bijna al niet meer aan denken maar het is nog allemaal mogelijk: een KOU BEL uit Rusland onder leiding van een sterk gepositioneerd Hoog




MWegman

Lichte sneeuw in Alphen aan den Rijn
Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

jeroenelf

Trok half uurtje terug een flinke sneeuwbui over Zwolle ! Zicht werd tijdelijk maar ong. 40 meter en de temperatuur zakte van 2,4C naar -0.2C.
Meteo Zwolle
www.meteozwolle.nl

MWegman

Lichte sneeuwval in Alphen a/d Rijn werd zware sneeuwval. Bui is inmiddels weer weggetrokken.  :'(
Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

winter

Citaat van: Dennis op vr 08 feb 2013 - 14:17
Je zou er bijna al niet meer aan denken maar het is nog allemaal mogelijk: een KOU BEL uit Rusland onder leiding van een sterk gepositioneerd Hoog

( afbeeldingen)

Dat ziet er goed uit, nu is het probleem als het wind uit NO waait komt er niet veel kou bij aangezien in Rusland niet zo koud is maar dat op die afbeelding ziet er heel goed uit!

wesleylollol

Citaat van: MWegman op vr 08 feb 2013 - 14:55
Lichte sneeuwval in Alphen a/d Rijn werd zware sneeuwval. Bui is inmiddels weer weggetrokken.  :'(
ik kreeg een paar vlokjes van die bui net aan de zijkant van de bui XD
Pst er komt nog wat aan :)

winter

Nieuwe GFS pluim niets bijzonders ja blijft bijna zeker winter tot het einde van de week terwijl eerst vanaf woensdag wat warmer werd dus kou blijft uitgesteld.

Joep

Zo zag het er voor de bui uit daarna kwam het met bakken naar beneden :)

wesleylollol

Citaat van: Joep op vr 08 feb 2013 - 14:59
Zo zag het er voor de bui uit daarna kwam het met bakken naar beneden :)
Ja het werd pik zwart aan 1 kant wat ik kon zien en aan de andere kant zag je de bewolking van een andere bui

knarf

je kan wel voelen dat de zon(als hij schijnt)aan kracht toeneemt,

Jasneker

Nu en dan wat sneeuw in Sneek, temp zonder sneeeuw 0.9 C in de sneeuwbui iets onder 0, maar de sneeuw verdwijnt ook net zo snel als ze valt...

onweerdetectie1449


wesleylollol

grote vlokken in pijnacker door de aantrekkende wind gaat de sneeuw hard door de tuin en komt snel uit de lucht vlokken van 2 cm en poedersneeuw

15:36: harde hagel wat op de grond uit 1 spat in kleine korreltjes het zicht word snel minder ligt een laagje hagel

wesleylollol

Citaat van: onweerdetectie1449 op vr 08 feb 2013 - 15:22
THUNDERSNOW! in Zoetermeer! ;D
ja heb ik nu ook in pijnacker harde wind ineens

15:36: harde hagel wat op de grond uit 1 spat in kleine korreltjes het zicht word snel minder ligt een laagje hagel

Serge

Blauwe lucht met sneeuwstorm in kippendarp
Waar is mijn cape

xzaz

Echt hele dikke vlokken hier in Capelle, zelden zulke grote vlokken meegemaakt.  ???
De winter is nog niet eens begonnen!

Powered by EzPortal