Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 263239 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin

Normaal gesproken verandert dat de komende runs wel voor a.s zondag t/m dinsdag. Ik hoop het uiteraard niet maar dat zou wel chaotische taferelen gaan opleveren met carnaval ;)
Never Stop Exploring

bliksems

Citaat van: Jan van Ooijen op di 05 feb 2013 - 23:40
Even gifje GFS tussendoor
hallelujah!

edit:en nu begint het eindelijk te sneeuwen hier.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Edwin

Dat wordt wel half 3 voor het hier is
Never Stop Exploring

Brisk

Citaat van: Edwin op di 05 feb 2013 - 23:45
Dat wordt wel half 3 voor het hier is

Morgen om 6 uur op... ga ik dus niet meemaken. Ik zie het morgen wel wat het geworden is!
Let is snow, let it snow, let it snow!


winter

Citaat van: TimK21 op di 05 feb 2013 - 23:43
Dat is wel een brute GIF! Jezus, dat is zo'n 2 dagen continue sneeuwval in het oosten. Dát zou wat zijn zeg.

Mooi toch dat lijken dan zeker siberische toestanden als het daarna ook nog goed gaat vriezen waardoor de sneeuw niet dooit zou zeker een vette carnaval vakantie zijn voor heel NEDERLAND. ZW Zeeland is de enigste die regen kan verwachten.
Maar ja helaas nog lange termijn denk als het over 2 dagen nog steeds erop staat het spannend wordt!

Duitje

Voor de liefhebbers een foto uit egmond. Matige sneeuwval en er ligt nu zo'n 2/3cm :)

@Kees_Zwaan

jones


winter

Noorden moet het spit toch delven, het gebied duidelijk draaiend naar het zuiden van Nederland. Opvallend temperaturen in Noord-Holland zijn negatief geworden !

Brisk

Let is snow, let it snow, let it snow!

Dennis

Citaat van: winter op wo 06 feb 2013 - 00:04
Noorden moet het spit toch delven, het gebied duidelijk draaiend naar het zuiden van Nederland.

hmm zie friesland gewoon binnengaan

Ramon Oost

Citaat van: winter op wo 06 feb 2013 - 00:04
Opvallend temperaturen in Noord-Holland zijn negatief geworden !

Hier temperatuur kaartje. Temperatuur daalt duidelijk in de sneeuw.


Ramon Oost

Ik kan melden dat het begint te sneeuwen in Vianen.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jonkheer


Nizo

Al klein uurtje kletsnatte sneeuw in Hoofddorp. Blijft niks liggen in elk geval.

wim67

Op Schiphol veel sneeuw maar blijft tot nu toe natte sneeuw

glenn

even enkele foto's van de dag vandaag bij ons in een animatiegifje
De dag begon stralend met veel zon en weinig bewolking maar daar kwam snel verandering in !


winter

Jan wat zijn jouw verwachtingen van het neerslaggebied, misschien afbeelding met pijlen erin hoe jij verwacht dat het gaat trekken en hoeveelheden? Bij voorbaat dank.

Ramon Oost

Citaat van: glenn op wo 06 feb 2013 - 00:16
even enkele foto's van de dag vandaag bij ons in een animatiegifje
De dag begon stralend met veel zon en weinig bewolking maar daar kwam snel verandering in !


Zo die komen met een noodgang voorbij... zitten mooie tussen!

Powered by EzPortal