Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 265752 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

glenn

die 8 km sneeuw gaat er wel van komen zo !


Weatherboy

Het komt er echt stevig uitzetten hier. En ook behoorlijke vlokken :)

Weatherboy

Citaat van: glenn op wo 06 feb 2013 - 01:20
die 8 km sneeuw gaat er wel van komen zo !


Nouja, het geeft sowieso een sneeuwzekerheid. Met een kans van 535440% op sneeuw kan je wel langzaam aan gaan geloven dat er sneeuw gaat komen, denk je niet? :)

wim67


bliksems

Citaat van: Weatherboy op wo 06 feb 2013 - 01:21
Het komt er echt stevig uitzetten hier. En ook behoorlijke vlokken :)
ja gaat lekker hier nu;)
ik blijf mn satschotel afvegen steeds.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherboy

Citaat van: bliksems op wo 06 feb 2013 - 01:40
ja gaat lekker hier nu;)
ik blijf mn satschotel afvegen steeds.

Nou echt hè! Die vlokken net waren echt bizar groot. Nu sneeuwt het stug door maar zijn de vlokken weer wat kleiner.

wim67

Jammer he die kleine vlokken  maar houd je bezig toch

bliksems

ben benieuwd hoe het precies verder gaat met het gebied en hoe lang we er nog in zitten en dan hopen dat er 10 cm valt als het even meezit.
en waar is DENNIS met de live updates??
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

wim67

Hahahaha denk dat wij de enige zijn die nog wakker zijn. Welk deel van amstelveen woon jij ik kostverlorenhof

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

xzaz

Hoho, er zijn ook mensen die meelezen  ;)
De winter is nog niet eens begonnen!

Weerextrem

Citaat van: bliksems op wo 06 feb 2013 - 02:04
ben benieuwd hoe het precies verder gaat met het gebied en hoe lang we er nog in zitten en dan hopen dat er 10 cm valt als het even meezit.
en waar is DENNIS met de live updates??

Die is slapen,... ik vind het deze storing ook niet heel bijzonder als ik moet toegeven! ;) Maar de kern ligt nu ten westen van nederland, gaat dadelijk onder zeeland door naar duitsland toe!

wim67


bliksems

wij zitten hier de eerste paar uur nog goed met die sneeuwval ja.
ik zeg: 10! 10! 10!
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

wim67

Hahaha minimaal en het gaat maar door

bliksems

en zondag en maandag ook weer minimaal 20 cm sneeuw verwacht.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

wim67

Ben reuze benieuwd of dat ook in de kaarten blijft .

dondertje127

Ook hier sneeuwt het. Eerst grote vlokken, nu kleinere vlokken maar het sneeuwt gestaag door. Ik heb eens gelezen dat sneeuwvlokken die kleiner worden, te maken heeft met temperatuurdaling (en vise versa).
Het blijft maar half liggen, het is natte sneeuw, maar het sneeuwt hard genoeg om het gras en op bomen en auto's wat wit te maken.
Ik hoop dat het nu snel gaat vriezen, maar ja van mij mag dat vriezen liever meteen wel een week of 3 á 4 aanhouden.

Droge sneeuw zit er nog net niet in, maar het lijkt te komen voor vannacht. Jammer dat het overdag alweer dooit :(

Winterman30

Apeldoorn ook nog in de sneeuw. Gelukkig nachtdienst ,straks dooit alles vlot weg.

glenn

Volgens mij kamt het amerikaanse weermodel alweer met algemene problemen ! we zijn de klok van half 6 gepaseerd en nog steeds loopt de nieuwe run niet !

Powered by EzPortal