Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 263233 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


martijn

Heeft iemand al foto's van de intensiteit van de sneeuw of is dit te vroeg?

grassiekuik

Citaat van: just0408 op di 05 feb 2013 - 22:12
Hier sneeuwt het inmiddels nat tijdens rap dalende temperatuur.  :)

Grappig, Hier ook al  :P

bliksems

Citaat van: Dennis op di 05 feb 2013 - 22:13
:D (nice gezien)
gelukkig heb ik nog 600 blikken euroshopper bier in de voorraadkast,dus de eerst komende weken overleef ik wel dan.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Romigo

Citaat van: Jan van Ooijen op di 05 feb 2013 - 22:00
Zo zie je maar.... Onderschat nooit die rottige laagjes!

Is het nu wel duidelijk wat de routeplanning ongeveer is van het frontje? Komt er ondertussen nog een Hirlam uitdraai?


bliksems

Citaat van: Romigo op di 05 feb 2013 - 22:16
Is het nu wel duidelijk wat de routeplanning ongeveer is van het frontje? Komt er ondertussen nog een Hirlam uitdraai?
hirlam geloven we nu natuurlijk niet meer als je nu de actuele beelden ziet.
Jan,kan je een radarbeeld plaatsen.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherboy

Mix van natte en droge sneeuw. Temperatuur stijgt wel een beetje. Das wel wat apart. Al lijken wij hier toch nog de hoofdprijs te pakken, dat zou fijn zijn.

PatrickM


bliksems

Citaat van: Weatherboy op di 05 feb 2013 - 22:18
Mix van natte en droge sneeuw. Temperatuur stijgt wel een beetje. Das wel wat apart. Al lijken wij hier toch nog de hoofdprijs te pakken, dat zou fijn zijn.
ja dat mag ook wel een keer dan.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Romigo

Citaat van: bliksems op di 05 feb 2013 - 22:15
gelukkig heb ik nog 600 blikken euroshopper bier in de voorraadkast,dus de eerst komende weken overleef ik wel dan.

Vocht is belangrijker om te overleven dan vast voedsel.. ;) Ik vraag me wel af hoe dat gaat met de luchtvaart, die moeten om de pak sneeuw heen vliegen... :P

Joep

In het noorden en oosten kan het door bevriezing plaatselijk glad worden. Een gebied met sneeuw trekt vannacht in zuidoostelijke richting over het land. In een strook Noord-Holland via Utrecht naar Gelderland en het noorden van Brabant en Limburg valt circa 5 cm, plaatselijk wat meer. Elders valt 3-5 cm. In het noordoosten valt geen sneeuw. In Zeeland gaat de sneeuw over in regen.

knmi

Johann

Straks maar weer eens de ECMWF 50 members voor Leeuwarden erop gooien.  Je weet het immers maar nooit met die Elfstedentocht !  ;D (en met dat ik dat schrijf de 10daagse binnengedruppeld)

Hier in Wallis op dit moment KF passage met wat (lichte) sneeuw nu. 5cm erbij weer.

Duitje

@Kees_Zwaan

glenn

Inderdaad ook op andere forums meldingen van onweer op de sneeuwzone ! mogelijk straks thundersnow?

gilleeesss

Ik heb het gehad met die stomme regen. Echt waar ; niets is leuk aan regen.

Thunderfreak

Hmmzzz verder Noordelijker dus het laagje,slecht nieuws voor het westen/Zuidwesten en deels zuiden van het land.
Veels te milde temperaturen ook helaas.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Dennis

Belangrijk waar de Kern land gaat opkomen ivm met de indraai-ing (waar er sneeuw gaat vallen)

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Romigo

Citaat van: Johann op di 05 feb 2013 - 22:21
Straks maar weer eens de ECMWF 50 members voor Leeuwarden erop gooien.  Je weet het immers maar nooit met die Elfstedentocht !  ;D

Hier in Wallis op dit moment KF passage met wat (lichte) sneeuw nu. 5cm erbij weer.

Heb je uitdraaien gezien die daar enige aanleiding tot toegeven, Johann?

Powered by EzPortal