Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 265552 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

jeroenelf

Zwolle NET NET NET niks, andere kant van de ijssel is wit :S Typisch weer hoor...
Meteo Zwolle
www.meteozwolle.nl

Unknown-user1778

hier helaas vrijwel geen sneeuw gehad. zag wat wit op de autoruit. thats it. better luck next time  ::)

Marcellang

Ach ja, mooie sterrenhemel hier met een -3 klein laagje wit goud door de laatste sneeuwbui voor het
front uit wat zo mooi naar t zuidoosten wegkantelt  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

JPP78

Het heeft zelfs hier gesneeuwd van 0:00 tot een uur of 2:00, maar het is alleen op de auto blijven liggen omdat die koud genoeg was. nu schijnt het maantje en vriest het 1,5 graden.
fotootje op facebook : http://www.facebook.com/janpieter.vanderplaats

p.s. gister fotootje geschoten van drijfijs in het haventje hier, maar dat heb je wellicht gelezen op twitter is geretweet door MC ook te zien op mijn facebookpagina.
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Weatherman

Wat er valt weet ik niet maar sneeuw is et niet, er ligt hier bijna niks.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marcellang

Citaat van: Weatherman op wo 06 feb 2013 - 06:32
Wat er valt weet ik niet maar sneeuw is et niet, er ligt hier bijna niks.
Jullie zullen ook wel sneeuw krijgen als het laag verder naar beneden zakt  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Kres

Hier in Utrecht is de sneeuw op straat blijven liggen..

zorba

Toch wel een centimetertje of 4 gevallen hier, alleen wordt het rap ijs. A12 was ook slecht berijdbaar, slechts 1 van de 4 banen was enigzins rijdbaar.
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Ploeps

Hier ook bijna niets gevallen, en ook bijna niets blijven liggen. Zometeen de weg op richting Arnhem, eens kijken hoe het daar is.
Liefhebber van weer-uitersten.

snow!

Dat is leuk wakker worden ! , best veel sneeuw hier , zo maar is kijken hoeveel er is gevallen denk toch zeker 5 cm :)

Brisk

Arnhem is echt een bende. Ik moest om 7:00 beginnen dus vroeg op pad en natuurlijk niet of nauwelijks gestrooid! Pley-route was een halve ijslaag, je hoorde het kraken onder je wielen. Hier ligt ongeveer een centimeter of 8.

100kg zout gestrooid en nu aan de koffie en forum lezen......euh.....werken!
Let is snow, let it snow, let it snow!

just0408

Ben benieuwd naar het sneeuwhoogtekaartje. Hier ligt een wegsmeltend laagje drap van 'n centimetertje.
Ik ben ook niet van steen.

jorentje1997

Als hier nu iets was gevallen was het toch maar pap geweest dus daar ben je niets mee, ik kijk al uit naar wat betere dagen :D

winter

Zie dat er vannacht weer storingen naderen weer sneeuw? Hier in Helmond paar cm gevallen en gaat dadelijk weer sneeuwen volgens radar!

glenn

momenteel lijkt de sneeuwzone boven het zuiden toch weer te activeren . :)

Weatherman

Citaat van: glenn op wo 06 feb 2013 - 07:24
momenteel lijkt de sneeuwzone boven het zuiden toch weer te activeren . :)
Het sneeuwt hier wel harder nu ja. vannacht sneeuwde het ook maar is zo wat niks blijven liggen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

René

Hier is toch al een cm of 3 gevallen.
Alles mooi wit maar dooit wel
Temp plus 0,5
Wind 4,3 m per seconde
Windrichting no
Waddinxveen

winter

Denk op plaatsen waar sneeuw ligt en nog sneeuwbuien komen het laag niet zo snel wordt aangetast moet temperatuur niet 5 graden worden ofzo maar rond 2graden blijven max.
Vanavond weer nieuwe kansen volgens weeronline en het weekend!

glenn

dauwpunt raakt hier dus niet aan vriespunt he blijft maar rond 0.7°c schommelen gewoon regen dus bij ons ! pfff om depri van te worden je lijkt de jacpot volgens de moddelen te krijgen en uiteindelijk valt er niks !

Henk1976

Citaat van: albalinda op wo 06 feb 2013 - 06:15
Ach ja, mooie sterrenhemel hier met een -3 klein laagje wit goud door de laatste sneeuwbui voor het
front uit wat zo mooi naar t zuidoosten wegkantelt  ;D
Wij krijgen toch nog sneeuwbuien vanuit het noorden? Hier nu -4. Kraakhelder. Overigens ligt er hier ook nog een sneeuwlaagje van de laatste sneeuwbuien van gisterenavond. En dat is lekker vastgevroren op onze auto's  :(

Powered by EzPortal