Onweerskansen 19 en 20 augustus

Topic gezien door 91217 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, do 16 aug 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Muisje1988

Ik begin ook meer en meer te vermoeden dat het geruisloos voorbij gaat (al heb ik echt wel nog wat hoop)
Wel mammatus gespot hier maar niemand heeft et over die buien in de late avond/nacht ze hebben het eerder over morgen ipv vandaag maar dat zal de realiteit moeten leren...

pietjelol

eerste ontlading waargenomen tegen zeeland aan

Weatherman

Citaat van: pietjelol op zo 19 aug 2012 - 18:56
eerste ontlading waargenomen tegen zeeland aan
Zou het dan toch ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

trudy


Reutel

Helga van Leur ?@helgavanleur

#Nowcasting: Vanavond en vannacht enkele buien, meeste klein en kortdurend, een hele enkele mogelijk forser met onweer, hagel en windstoten.

trudy

Kan ik ook mn eigen berichten verwijderen?

danny90

eerste rommel gehoord hier (domburg, zeeland)

trudy


david_meyer25


danny90

sorry, vergeten erbij te zetten, domburg, Zeeland dus ;) tijdens het typen rommeld dondertje 2 voorbij ;)

dondertje127

Ik heb ook het vermoeden dat het uitblijft. Voor mijn gevoel gebeurd er niets bijzonders. Dus gewoon even lekker doorzomeren.

SniperEye

Voor de pessimisten onder ons, even naar de sateliet kijken en je ziet een gignatisch front. Ten tweede nemen de CAPE en lifted nu behoorlijke waardes aan. Ten derde, afwachten of de inversie doorbroken wordt.

Marco uit Hangar 5

West van Heerhugowaard wordt het nu donkergrijs, ik kan me haast niet voorstellen dat er geen onweer komt, de lucht ziet er erg onrustig uit, wel op grote hoogte, zoals verwacht.

Ik heb me WS4000 in elkaar geschroefd, de buitensensors nog niet op een paal, maar ligt binnen om te testen.. met de deur wagenwijd open nu een luchtvochtigheid van 70%, temp 28 graden ongeveer. Eerder was het 62%


Marco Nierop
http://zweef.nl/

aloa

Wolkentoppen gaan tot bijna 12 km op de noordzee bij Zeeland.


Unknown-user1778

stil geworden... en ik ben er ook stil van geworden hoe die convergentie lijn uitdoofde, teminste het onderste gedeelte dat over limburg zou trekken. denk niet dat er voor zuid oost iets te halen valt. helaas wat een jaar zeg  :-[

pietjelol

het spijt me zeer maar ik ben toch heel erg bang dat niks meer gaat komen alles dooft uit en lost op

Koen-IJM


Weerfreak 1337

Rommel te horen in Westland vanuit Zeeland.  :D

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Weatherman

Het zou toch wel erg jammer zijn, en de zoveelste flop voor hier. :'(
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Kay1989

Daar gaaaaan we weeeeeer...

Was van te voren toch al vrij duidelijk dat vandaag een kleine kans van slagen had ?

Powered by EzPortal