Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258369 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Giso84

Ondanks het ontbreken van onweer hier in het Westen heb ik vandaag genoten van mooi zonnig weer.
Zit as we speak nog steeds lekker buiten in korte broek en tshirt, dat is toch ook genieten!

Wil één ieder met zijn/haar bijdrage van foto's bedanken voor wat jullie hebben laten zien.
Mijn portie komt spoedig anders later in het jaar.

Voor de chasers, maak een mooi verslag, heb al zin in de verhalen van vandaag ;-)
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

mroffica

klagers bah bah  :'( stap in de auto of zoek een andere hobby
For the love of LiGhTnInG

vlerk

Citaat van: Mrkos op ma 09 jun 2014 - 22:56
Gewoon de waarheid ....

Ga in je bedje liggen en daar verder huilen, wat een onzin

Mrkos

Citaat van: vlerk op ma 09 jun 2014 - 23:05
Ga in je bedje liggen en daar verder huilen, wat een onzin
Hahaha hoor hem... Mag je niet klagen meer tegenwoordig? Zijn we toch NLers voor of niet dan?

PatrickM

Citaat van: mroffica op ma 09 jun 2014 - 23:04
klagers bah bah  :'( stap in de auto of zoek een andere hobby

Sommige mensen hebben inderdaad nou eenmaal andere hobby's of hebben iets anders te doen en hebben dus niet de tijd om een dag uit te rekken voor een chase.. 'Stap in een auto'. Dat is dus te makkelijk gezegd. Het is toch veel leuker om onweer te hebben in je eigen leefgebied in plaats van eerst een paar uur rijden?

Energizer85

Zullen we t gewoon over t weer hebben?

Michaeltje1986

Citaat van: Flitz op ma 09 jun 2014 - 22:56
Edit: hmm zit een watermerk doorheen ...

Fijn he, daar gaat je eigen copyright!  :P

PatrickM

Citaat van: vlerk op ma 09 jun 2014 - 23:05
Ga in je bedje liggen en daar verder huilen, wat een onzin

De waarheid is hard, gezien jouw comment.

Afijn, het weer blijft fascinerend en als het dan een keer niet lukt mogen we even klagen, dat lucht lekker op. Dat er dan mensen zijn die klagen over klagende mensen? Houd je met andere dingen bezig. ;)

Stephanie

Onder Parijs begint ook weer het één en ander.

boxer

Hmmmmm, die spaanse pluim heeft dat systeem in nw FR bijna ingehaald, laten we ons daar nog ff op focussen.
Klagen kan morgen altijd nog, maken we voor de liefhebbers een speciaal topic voor aan LOL

Pascal Soomers

Citaat van: PatrickM op ma 09 jun 2014 - 23:02
Half Nederland? Een heel klein deel van Nederland waar wij hen niet eens kunnen verstaan. Voor vandaag is het weer over en uit. Weer een flop, paniekzaaierij om niets. Broeikaseffect, extremere weersomstandigheden. De laatste jaren is het op gebied van onweer alleen slechter geworden.

1: Een heel klein deel van Nederland? Sowieso die ochtendcel welke over het midden en oosten ging.
2: Waar wij hen niet eens kunnen verstaan? Alsof iedere Limburger alleen maar Limburgs praat..

Beetje nadenken voordat je wat zegt, maar goed.. Zal wel aan de frustratie liggen...
Zie hieronder.. Juist.... Een heel klein deel..

When a supercell arrives, you must be prepared.

Caps

Volgens mij ontstaat er zuiden van Belgie toch een sliert met onweer die richting het westen trekt? Iemand meer info?

Jasneker

Geen geklaag uit het Noorden van het land, ik gun de anderen ook wel wat.
Bovendien schijnen veel mensen te denken dat alles voorbij is, maar de nacht is nog niet voorbij...

PatrickM

Citaat van: Pascal Soomers op ma 09 jun 2014 - 23:12
1: Een heel klein deel van Nederland? Sowieso die ochtendcel welke over het midden en oosten ging.
2: Waar wij hen niet eens kunnen verstaan? Alsof iedere Limburger alleen maar Limburgs praat..

Beetje nadenken voordat je wat zegt, maar goed.. Zal wel aan de frustratie liggen...

1: Waar de ene helft plezier van had  terwijl de andere helft in schaduw van de cb zat.... En die was trouwens niet eens berekend.. De helft van een provincie kreeg maar onweer van wat verwacht was.
2: Was meer een grap...

Tyshane

Zullen we aub niet klagen maar ons gezellig samen focussen op wat er gaande was en wat er wellicht nog kan gebeuren?! Fijn!  8)

Citaat van: Jasneker op ma 09 jun 2014 - 23:14
Geen geklaag uit het Noorden van het land, ik gun de anderen ook wel wat.
Bovendien schijnen veel mensen te denken dat alles voorbij is, maar de nacht is nog niet voorbij...

Wijze woorden uit het noorden! :P

jornonweer

Citaat van: Pascal Soomers op ma 09 jun 2014 - 23:12
1: Een heel klein deel van Nederland? Sowieso die ochtendcel welke over het midden en oosten ging.
2: Waar wij hen niet eens kunnen verstaan? Alsof iedere Limburger alleen maar Limburgs praat..

Beetje nadenken voordat je wat zegt, maar goed.. Zal wel aan de frustratie liggen...
Zie hieronder.. Juist.... Een heel klein deel..


zullen we een natie oprichten? klein landje limburg nederlands en belgisxh limburg onder elkaar  8) haha oke jongens nu on topic deze conversatie slaat nergens op
Danger is real, fear is a choice.

Duitje

Citaat van: mroffica op ma 09 jun 2014 - 23:04
klagers bah bah  :'( stap in de auto of zoek een andere hobby

Helemaal mee eens!
Ik vind het jammer dat wij in de omgeving Heiloo geen onweer hebben gehad maar desondanks heb ik er toch van genoten. De voorpret, het nowcasten, dit topic, etc :-) Voor mij maakt dit evengoed een geslaagde dag! En als de kers op de taart nog lekker lang met een korte broek en een biertje in de tuin kunnen zitten.
@Kees_Zwaan

boxer

Citaat van: jornonweer op ma 09 jun 2014 - 23:18
zullen we een natie oprichten? klein landje limburg nederlands en belgisxh limburg onder elkaar  8) haha oke jongens nu on topic deze conversatie slaat nergens op

Ken je dat nummer van Rówwen Heze.....Tis een kwestie van geduld.........LOL

(zegt een ras westerling)

Marco uit Hangar 5

Citaat van: jones op ma 09 jun 2014 - 22:01
mammatus zoals ik ze nog nooit gezien heb hier net...

Mooooi! heel gaaf om te zien.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Powered by EzPortal