Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 14

Topic gezien door 105354 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 23 feb 2013 - 10:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

just0408

Citaat van: Jenkie op zo 24 feb 2013 - 13:19
Een lekker pakje hier. Ik denk een cm of 5. En het sneeuwt inmiddels weer lekker.

Zo zie je maar weer. De Sint is echt goed en komt zelfs in februari met pakjes!  ;)
Ik ben ook niet van steen.

martijn

http://www.niederschlagsradar.de/h3.aspx?srt=vorhersage&jaar=-4&voor=201302241325 deze radar laat het een hele tijd sneeuwen maar hoekan het dat de nederlandse buienradar dit niet ziet?

jones

Wel een faal van het KMI! Zij verwachtten dat de sneuuw zo licht ging zijn dat enkel in het oosten hooguit een paar cm kon vallen en er geen echte problemen verwacht moesten worden...

Danny

Citaat van: jones op zo 24 feb 2013 - 13:32
Wel een faal van het KMI! Zij verwachtten dat de sneuuw zo licht ging zijn dat enkel in het oosten hooguit een paar cm kon vallen en er geen echte problemen verwacht moesten worden...

Niks bijzonders. Als het KNMI het goed zou verwachten zou dat nieuws zijn volgens mij.

Roland

Citaat van: jornonweer op zo 24 feb 2013 - 13:12


loodrecht naar beneden? is het dan natte sneeuw?
Nog niet, maar het scheelt volgens mij niet heel veel meer. Temp is op 1,5 meter nu exact 0,0.

studio dewolf


grizzrh

hier begint het ook een beetje te smelten, maar we zullen dalijk de vorst wel weer terug krijgen als t goed is.. en straks nog wat extra sneeuw
Doenrade, Limburg

Ploeps

Hier nu zeer fijne motsneeuw na urenlange sneeuw. Ca. 6 cm gevallen vanaf gisteravond 11 uur. Temperatuur nu + 1,5gr. Lijkt alsof de bewolking zo dun is dat de zon er bijna doorheen breekt, erg felle lucht nu hier.
Liefhebber van weer-uitersten.

grizzrh

ten westen van frankfurt is weer flink wat aant opbouwen wat lijkt over limburg te gaan trekken over een uurtje of twee
Doenrade, Limburg

Richard

Nou, wil niet klagen maar hier toch weer barre weinig..
Wel vanaf gisteravond tot aan nu gesneeuwd, maar grotendeels nat.
Lag vanochtend even overal 1 a 2 centimeter, begint nu zelfs op de straat alweer weg te dooien, en daken zijn al grotendeels weer schoon.
Deze winter vaak overal een klein beetje van meegepikt, maar helaas nooit echt de jackpot gehad.
Een keer een laag van 5/6 centimeter, voor de rest toch vaak maximaal 2.
Moest het even kwijt maar gun het de rest hier natuurlijk van harte, have fun :)

matroesjka-world

Citaat van: Richard op zo 24 feb 2013 - 14:46
Nou, wil niet klagen maar hier toch weer barre weinig..
Wel vanaf gisteravond tot aan nu gesneeuwd, maar grotendeels nat.
Lag vanochtend even overal 1 a 2 centimeter, begint nu zelfs op de straat alweer weg te dooien, en daken zijn al grotendeels weer schoon.
Deze winter vaak overal een klein beetje van meegepikt, maar helaas nooit echt de jackpot gehad.
Een keer een laag van 5/6 centimeter, voor de rest toch vaak maximaal 2.
Moest het even kwijt maar gun het de rest hier natuurlijk van harte, have fun :)

Wees maar blij met wat je hebt gehad, hier hebben we de hele winter nog niks gehad  :-[
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Marcbb

Iemand misschien radarbeeld van duitsland en nederland?

Joep


Zynex

Van mij mag de lente beginnen  >:( Het is al bijna Maart pff

Weatherboy

Hoe harder het sneeuwt, hoe harder het lijkt te gaan dooien. Met een temperatuur die langzaam daalt zitten we nu op de +1.3°C.

Het motsneeuwt echt stevig door, en dan lijkt er zich net een dekje te vormen, en dan komen er grote vlokken waardoor het allemaal weer wegsmelt. Apart schouwspel.

Chase-Stormer

Het sneeuwt al een tijdje lichtjes, blijft helaas niet liggen... maar wat blijft het een mooi gezicht <3

Vomera

Hier na een korte periode van droogte, sneeuw het weer licht. Temperatuur is weer aan het zakken. 8 CM gemeten

Weatherboy

Het komt er echt met bakken uitzetten nu. Blijft nu toch weer goed liggen, met grote vlokken. Gek dagje, een typische overgangsdag eigenlijk.

Marcel1976

We zijn er nog niet klaar mee als ik zo zie wat er vanuit Duitsland nog aankomt...

winter

Rustig aan mensen temperaturen beginnen weer langzaam te dalen.
Hier in Helmond vanaf iets voor middernacht onafgebroken sneeuw volgens mij!
Nu nog steeds nu wel lichte sneeuw maar van uit het oosten trekt weer nieuwe sneeuw binnen.

Powered by EzPortal