Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 208023 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jenkie

Mmmmm Jan, op dat kaartje komt de ijzel ook wel heel sichtbij op het laatst in het oosten.....

Bacci

Zo GFS blijft nu wel consequent met de sneeuw voor zondag (ook 06run weer sneeuw), je zou denken dat je het nu wel serieus kan nemen, maar het is en blijft sneeuw.

Citaat van: Ramon Oost op wo 20 feb 2013 - 10:41
Nieuwe pluim,

Nog lang geen lente dus, hopelijk roert maart zijn staart :P En als de dagen lengen gaan de nachten strengen.

just0408

Het is overigens snijdend koud buiten.
Ik ben ook niet van steen.

SniperEye

Vroeg of laat moet het er van gaan komen, maar de pluim van vanmorgen is wel een heel royale flirt met de lente.

MaikelNL

Nog paar dagen winter, dan iets warmer. Denk dat menig forumlid genoeg van dit weer heeft en daarom zich niet meer laat zien.  ;)

theowl999999

Citaat van: MaikelNL op wo 20 feb 2013 - 11:53
Nog paar dagen winter, dan iets warmer. Denk dat menig forumlid genoeg van dit weer heeft en daarom zich niet meer laat zien.  ;)

ik niet  ;D. For me can the winter last till May  ;)

theowl999999

it looks like till Monday, the plan is clear, cold and chance of snow during the weekend. But then after Monday? We'll see........ ;)

Edwin

Citaat van: theowl999999 op wo 20 feb 2013 - 12:11
ik niet  ;D. For me can the winter last till May  ;)

Mei? Das bijna zomer, hoop dat die winter dan ergens heeeel ver weg is.
Never Stop Exploring

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Roland

Het is ineens weer koud hier. Temperatuur + 1.0. Het waait nog niet echt door hier, maar de wind is wel koud! Benieuwd hoever we vanaf eind van de middag in de min duiken.

Joep

Medio maart mogeljke koudegolf? Zie blauwe lijn 




Ramon Oost


Jasneker

Niet om alle hoop in de grond te boren maar het is nog maar woensdag, en hoe vaak hebben we gezien tot de laatste run toe dat er bakken sneeuw zouden komen en het met een sisser afliep?

Ik zie wel wat zaterdag en zondag brengen, sneeuw mag hoor, geen probleem,maar ik ga er niet op rekenen, dan valt het altijd mee ;)

Ondanks dat betrap ik mezelf er weer op dat de gifjes van Jan & Co ( bedankt!!) toch weer wat kriebelend onderbuik gevoel opleveren... ;D

Marcellang

Citaat van: Jasneker op wo 20 feb 2013 - 13:32
Niet om alle hoop in de grond te boren maar het is nog maar woensdag, en hoe vaak hebben we gezien tot de laatste run toe dat er bakken sneeuw zouden komen en het met een sisser afliep?
Ondanks dat betrap ik mezelf er weer op dat de gifjes van Jan & Co ( bedankt!!) toch weer wat kriebelend onderbuik gevoel opleveren... ;D
Ja hé keihard leven....... dat van een Winterfreak  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Joep


Jasneker

@ Joep, Bono uit de collectie hier uit het forum ;)

JPP78

Citaat van: Joep op wo 20 feb 2013 - 13:05
Medio maart mogeljke koudegolf? Zie blauwe lijn

koudegolf: 5 ijsdagen waarvan 3 met strengevorst!
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

itgietoan!

Met deze temperaturen heb ik maar weer eens een doos Mummelman besteld ...
Vanmorgen op de wielrenner was het ijskoud dus maar een uurtje gefietst = bevroren tenen ;)
Snow!!!

Lightning_Glenn

Citaat van: theowl999999 op wo 20 feb 2013 - 12:11
ik niet  ;D. For me can the winter last till May  ;)
Hoe bedoel je Dinglish  :P

Ramon Oost

Minimum temperaturen komende nacht. In het oosten en zuidoosten matige vorst.


Powered by EzPortal