Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 208059 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joep

Citaat van: enrico1972 op vr 15 feb 2013 - 17:39
Weet niet wat je er goed aan vindt maar ik zie temperaturen van -8 tot -12 graden.
Ben nu wel klaar met die winter en kan niet wachten tot we richting de +10 graden gaan.

Misschien moet je dan maar naar een lentetopic gaan, tis half februari zitten midden in de winter!

jones

Je merkt toch al dat de winter aan het uitdoven is. Als je met zulke luchtdrukconfiguratie geen ijsdagen meer krijgt.. :)

Southpaw

Citaat van: enrico1972 op vr 15 feb 2013 - 17:39
Weet niet wat je er goed aan vindt maar ik zie temperaturen van -8 tot -12 graden.
Ben nu wel klaar met die winter en kan niet wachten tot we richting de +10 graden gaan.

Ondanks dat ik een echte sneeuwfreak ben, ben ik het volledig met je eens en ik begin het ook aardig zat te worden.
Wil lente, aangename temperaturen, de natuur die ontwaakt  voorzichtig weer in t-shit naar buiten.

En dan zomer, de kinderen die spatteren in hun zwembadje, de bbq aan en op een zwoele zomeravond met een glas whisky genieten van de ondergaande zon.......zucht.

En tegen de tijd dat ik dat weer zat ben staan de bossen in vuur en vlam, vliegen de bladeren ons weer om de oren, zuchten en steunen de bomen in weer een najaarsstorm.

en dan ben ik weer helemaal opgeladen voor een volgende, hopelijk, sneeuwrijke winter

Wat een genot die seizoenen!



Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Joep


hoffies

Een best winters geheel, voor de laatste wintermaand! Ik vond wel dat je de kracht van de zon al voelde, vanmiddag!
Twitter: @hoffnar2911

jorentje1997


DSDLimburg

Dat zijn nog een paar leuke kaarten en een mooie pluim voor meschien wel de laatste winter prik dit jaar? :)
seizoen 2018/2019

Erik V

Goedemorgen. Ik zie een mooie pluim. Ik ben nog niet klaar met de winter. Laat het nog maar een keertje goed vriezen en dan de lente in.

Dennis

Vanaf dinsdag weer nieuwe sneeuwkansen

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

GFS komt met bijna iedere dag wat sneeuw, voorlopig geen grote hoeveelheden

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Volledige pluim van het Europees weermodel ECMWF en het Amerikaans weermodel GFS

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

vossejongk

die 10+ mag er best wat vaker op staan ^^

martijn

Citaat van: Jan van Ooijen op za 16 feb 2013 - 09:36
GFS komt met bijna iedere dag wat sneeuw, voorlopig geen grote hoeveelheden

edit Ramon Oost: graag de plaatjes voortaan uit de quote halen ;)
ik zie volgende week zaterdag ook wel sneeuwkansen

Dennis


Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

theowl999999


Powered by EzPortal