Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 207980 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adebos

Hier (lisse) is het net begonnen.... Nog erg lichtjes, maar toch :)

just0408

Citaat van: Borislav op do 14 feb 2013 - 09:46
Vind het sneeuwgebied toch wel eng worden , zie dat er grote gaten ontstaan .. is dit een misleiding van de radar ?

Dat is een geintje van Koning Winter, hij mag graag wat treiteren. De etterbak. ;)
Ik ben ook niet van steen.

Borislav

Code oranje voor zeeland , brabant en zuid-holland.

Jdolky

Het wordt wit, ziet er uit als regen maar is toch korrelig..wat is het? = IJshasnegen  :P


Overigens die rare mix van net nu gewoon overgegaan in lichte sneeuwval met een matige intensiteit!

Borislav

Citaat van: just0408 op do 14 feb 2013 - 09:48
Dat is een geintje van Koning Winter, hij mag graag wat treiteren. De etterbak. ;)

ik hoop dat het geen geintje is. haha

Glennb

Groet,
Glenn

just0408

Ook al lijkt het op sneeuwradar te sneeuwen in noordholand. Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is.
Ik ben ook niet van steen.

pietjelol

Citaat van: Jdolky op do 14 feb 2013 - 09:50
Het wordt wit, ziet er uit als regen maar is toch korrelig..wat is het? = IJshasnegen  :P


Overigens die rare mix van net nu gewoon overgegaan in lichte sneeuwval!
volgens mij bedoel je korrelsneeuw?
@just hier valt wel af en toe een zeer klein vlokje naar beneden

hoffies

Hier ook geen sneeuw! *op het moment*  :-X
Twitter: @hoffnar2911

Dennis

KNMI : Code Oranje

De komende uren kans op IJZEL   Geldig: donderdag 14 februari 2013 vanaf ca 09 uur gedurende ca 6 uur


just0408

Citaat van: pietjelol op do 14 feb 2013 - 09:53
@just hier valt wel af en toe een zeer klein vlokje naar beneden

OK, maar dat mag geen naam hebben, is niet om over naar huis te schrijven en zet nog geen zoden aan de dijk.
Ik ben ook niet van steen.

chris61

Schiphol nog helemaal niks en de sneeuwploegen staan nog niet paraat.

Glennb

Citaat van: just0408 op do 14 feb 2013 - 09:56
OK, maar dat mag geen naam hebben, is niet om over naar huis te schrijven en zet nog geen zoden aan de dijk.

Er is toch ook aangegeven dat er eerst lichte sneeuw valt en in de loop van de middag het zal gaan activeren?
Groet,
Glenn

Reutel

Goedemorgen!  8)

Eindelijk code oranje van het KNMI, tja die ambtenaren zijn niet zo snel ;)

Tilburg meldt nog geen sneeuw, wel dikke grijswitte bewolking. Het is angstvallig stil op straat. Stilte voor de storm of slaapt men de carnavalsroes nog uit? Vanmiddag zullen we het weten. Ik ga zo lekker zwemmen met de kids, ik zie het wel verschijnen. :)

pietjelol

Citaat van: Reutel op do 14 feb 2013 - 09:58
Goedemorgen!  8)

Eindelijk code oranje van het KNMI, tja die ambtenaren zijn niet zo snel ;)

Tilburg meldt nog geen sneeuw, wel dikke grijswitte bewolking. Het is angstvallig stil op straat. Stilte voor de storm of slaapt men de carnavalsroes nog uit? Vanmiddag zullen we het weten. Ik ga zo lekker zwemmen met de kids, ik zie het wel verschijnen. :)
en weetje wat helemaal frappant is. Jan had er het er over op twitter en nog geen 2 minuten later was er code oranje tsja....

Remy

Nog steeds zonnig hier maar er trekken wel meer en meer wolkensluiers voor de zon langs.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

just0408

Citaat van: Glennb op do 14 feb 2013 - 09:58
Er is toch ook aangegeven dat er eerst lichte sneeuw valt en in de loop van de middag het zal gaan activeren?

Het loopt vrijwel altijd net iets anders dan verwacht.
Ik ben ook niet van steen.

squirrel41

Net wakker, maar nog geen vlokken hier te bekennen :(, op webcam van Scheveningen
is toch te zien dat er al zeker 2 cm ligt met matige sneeuwval   ;D

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/

Reutel

Citaat van: pietjelol op do 14 feb 2013 - 10:00
en weetje wat helemaal frappant is. Jan had er het er over op twitter en nog geen 2 minuten later was er code oranje tsja....

Ja leer mij ambtenaren kennen, die zitten onder het genot van een bakkie koffie de hele dag hier op het forum te F5-en.  ;D

Borislav

Citaat van: Reutel op do 14 feb 2013 - 10:05
Ja leer mij ambtenaren kennen, die zitten onder het genot van een bakkie koffie de hele dag hier op het forum te F5-en.  ;D

:D

Powered by EzPortal