Lentediscussie topic 2013 deel 1

Topic gezien door 313469 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 12 feb 2013 - 13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

winter

Toch raar het voelt lekker aan maar als de kaarten al 17 graden tonen. Dan is dat serieus lenteweer.

dondertje127


ron12

In de zon 28.4 graden,in schaduw 13.4 graden in nijmegen.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ramon Oost

Al 18,2 graden gemeten in Deelen (Gelderland). Daar ook niet of nauwelijks bewolking.


ron12

Nijmegen begint nu bewolkt te worden bij 15.1 graden.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

maarten89

Ait 18,6 max te Deelen! Gaat de 19 nog worden gehaald?? Hoop ut. Erg bijzondere week. meer als 20 graden verschil in week. Leuk lijkt Amerika wel ;D

ron12

Toch jammer dat deze warmte golfje niet wordt verdreven met onweersbuien :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

zwoof

18 graden hier ook bijna bereikt.


GHkstra


jorentje1997

Citaat van: ron12 op wo 06 mrt 2013 - 14:26
Toch jammer dat deze warmte golfje niet wordt verdreven met onweersbuien :P

Daar dacht ik ook aan  ::)

dondertje127

18.6 graden? Zo dat is effe lekker dicht bij het warmterecord voor deze decade van de maand. Heerlijk was het in de zon vandaag.

ron12

Nijmegen is het 17.9 graden geweest vandaag,al 3 dagen fantastisch weer geweest, en in de zon was het bijna 30 graden :o absurd dat op 6 maart  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Marcellang

Ik denk voorlopig even geen lente de aankomende dagen, jammer  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Stephanie

Is nog LT, maar dat zie ik graag 8)

dondertje127

Ben het met Stephanie eens. Het wordt wel tijd voor echte lente.

Jasneker

Welke lente?
-1 met windkracht 5 gevoelstemperatuur -8 wat vage sneeuw in het gras, dat geeft nog geeen lente gevoel hier...

dondertje127

Citaat van: Jasneker op zo 10 mrt 2013 - 12:02
Welke lente?
-1 met windkracht 5 gevoelstemperatuur -8 wat vage sneeuw in het gras, dat geeft nog geeen lente gevoel hier...

Ik heb ook niet gezegd dat het lenteweer ís. Ik heb gezegd: Het wordt er tijd voor ;)

Jasneker

Ik help je het te hopen temp -2 nu en nog steeds een bak wind uit het noord oosten...
Ik ben aan wat zon en 15 a 20 graden toe...

Jan van Ooijen

Nou.... Opnieuw proberen maar weer

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal