Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 192031 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Weatherboy

Helaas geen duidelijkheid. EC blijft voor een stomende finale van de winter gaan op lange termijn. EC geeft wel koudere temperaturen dan dat we momenteel hebben, en een kleine vorm van transportkou. Al met al, een goede run! :)


DSDLimburg

Citaat van: Marsel op di 12 feb 2013 - 18:44
Huh....wat? Lente? Nu al? Hmmzz...ik ga m'n hol weer in ;).
Daarom liet ik hem ook zien, ik ga er gewoon van uit dat we de winter nog niet helemaal moeten afschrijven ;)
Zo maar nu even een paar uurtjes carnaval vieren. En morgen vroeg wakker worden met een gifje van jan met een bak sneeuw voor donderdag,haha lol ;D
seizoen 2018/2019

Jan van Ooijen

Wacht nu eerst maar eens op de pluim, lees nu ook al weer voor de 11de keer "BREAKING winteraanval". Met een hoop geschreeuw kom je tegenwoordig al een heel eind. Voorlopig zal men niet op de schaats komen en zal het ook een saai plus droog weertype zijn. Is dat wat we willen?
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

DSDLimburg

Citaat van: Jan van Ooijen op di 12 feb 2013 - 20:27
Wacht nu eerst maar eens op de pluim, lees nu ook al weer voor de 11de keer "BREAKING winteraanval". Met een hoop geschreeuw kom je tegenwoordig al een heel eind. Voorlopig zal men niet op de schaats komen en zal het ook een saai plus droog weertype zijn. Is dat wat we willen?
Ik bedoel ook geen winter zoals we nog kunnen schaatsen. Maar voor mij is winter ook wel een graadje onder nul en overdag +5. Maar dan telt dat alleen voor mij. wat ik hiermee bedoel te zeggen wat voor de een goed genoeg is hoef het voor een ander niet te zijn.
seizoen 2018/2019

Jan van Ooijen

Citaat van: DSDLimurg op di 12 feb 2013 - 20:30
Ik bedoel ook geen winter zoals we nog kunnen schaatsen. Maar voor mij is winter ook wel een graadje onder nul en overdag +5. Maar dat telt dat alleen voor mij. wat ik hiermee bedoel te zeggen wat voor de een goed genoeg is hoef het voor een ander niet te zijn.

Ja oke, daar heb je wel gelijk in. Maar hoe sommige op twitter lopen te schreeuwen dan moeten we toch wel een mega aanval krijgen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

DSDLimburg

Citaat van: Jan van Ooijen op di 12 feb 2013 - 20:33
Ja oke, daar heb je wel gelijk in. Maar hoe sommige op twitter lopen te schreeuwen dan moeten we toch wel een mega aanval krijgen
Ik zou zeggen schreeuwen laten jij weet toch wel beter ;) En volgens mij is er op dit moment gewoon geen peil op te trekken welke kant het opgaat LT. Maar wat ik wel weet is dat ik met  alle plezier naar jouwn gifjes kijk elke dag :) Fijne avond nog.
seizoen 2018/2019

Bacci

Nou alles is beter dan die WC!, heerlijk toch frisjes en af en toe zon.

maarten89

Citaat van: Bacci op di 12 feb 2013 - 20:41
Nou alles is beter dan die WC!, heerlijk toch frisjes en af en toe zon.
Heb al dagen geen zon gezien  >:( Verschrikkelijk saai en koud weer!

Weatherboy

Citaat van: Bacci op di 12 feb 2013 - 20:41
Nou alles is beter dan die WC!, heerlijk toch frisjes en af en toe zon.

Uiteraard! Helaas lijkt de zon met zo'n Eurohoog er niet vaak bij te komen, eerder veel stratus meuk helaas. Al met al gaan de 2 titanen modellen weer eens recht tegen elkaar in. We moeten weer afwachten.

Edwin

En vrij winderig :P doe dan maar wat extremer inderdaad. Kei-harde diepvries en/of halve meters sneeuw ;)
Never Stop Exploring

Jan van Ooijen

Citaat van: DSDLimurg op di 12 feb 2013 - 20:40
Ik zou zeggen schreeuwen laten jij weet toch wel beter ;) En volgens mij is er op dit moment gewoon geen peil op te trekken welke kant het opgaat LT. Maar wat ik wel weet is dat ik met  alle plezier naar jouwn gifjes kijk elke dag :) Fijne avond nog.

Haha gifjes, ja daar gaat een hoop tijd en werk inzitten. Maar goed, het is voor een goed doel. Dadelijk de nieuwe Hirlam weer en na verwachting zal die toch meer sneeuw aangeven dan zijn voorganger heb ik zo het vermoeden
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

bliksems

JAN,je had regen beloofd!nu ben ik teleurgesteld;)hahaaaaa!
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherboy

Citaat van: Jan van Ooijen op di 12 feb 2013 - 21:05
Haha gifjes, ja daar gaat een hoop tijd en werk inzitten. Maar goed, het is voor een goed doel. Dadelijk de nieuwe Hirlam weer en na verwachting zal die toch meer sneeuw aangeven dan zijn voorganger heb ik zo het vermoeden

Ik kan ze niet maken die gifjes, dus blij dat iemand dat wel doet. Overigens denk ik ook dat Hirlam meer sneeuw gaat geven. Naar verwachting zal GFS ook bijdraaien in de 18z run kwa sneeuw. We ontkomen helaas niet helemaal aan de dooi en regen, jammer genoeg.

Edwin

Sneeuw en dooi is dan ook waardeloos :P
Never Stop Exploring

bliksems

waarom werkt de "handtekening" optie niet?
tekst neergezet>verander profiel,maar vervolgens zie ik geen tekst staan hieronder.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

marctsm

Citaat van: Jan van Ooijen op di 12 feb 2013 - 20:33
Ja oke, daar heb je wel gelijk in. Maar hoe sommige op twitter lopen te schreeuwen dan moeten we toch wel een mega aanval krijgen
Tja, dan heb je bepaalde personen die op hun website geschreven hebben dat er extra veel sneeuw ging vallen afgelopen maandag, en wat is ervan gekomen? de helft van wat er geschreven stond....k heb er maar een woord voor, Geduld hebben, en niet direct alles neerpennen van zodra je iets af ziet komen in de weerkaarten... want tenslotte zit je de dag zelf dan met beschaamde kaken.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bacci


Bacci

Citaat van: Edwin op di 12 feb 2013 - 21:18
Sneeuw en dooi is dan ook waardeloos :P

Nouja beter dan regen en dooi, van sneeuw kan ik niet genoeg krijgen ook al blijft het niet lang liggen.

glenn

lijkt mij zeker geen koude uitbijter in de pluim hoor je ziet dat ook control mee gaat en dat andere leden ok terug gaan voor verkilling

Powered by EzPortal