Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191991 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

wkeijzer

Schouwen-Duiveland ook matige sneeuwval. Ziet er naar uit dat het een restje is van de bui. Snoeikoude wind, prima binnenblijfweer!

MarcS

Heerhugowaard, sinds gisterochtend geen vlok meer en overdag veel sneeuw weggesmolten (m.n. stoepen en straten).
Vanaf een uur of 3 werd het opeens snijdend koud en toen ik net met de hondje buiten was, sneed de wind dwars door mijn jas. Geen exacte temps, maar de real feel zal veel lager zijn dan de echte temp, wat een koude wind zeg.
-
Algemeen:
Op de een of andere manier snappen mensen niet, dat 100km voor het weer niets is. Men blijft mij ook maar vragen hoe het zit met de sneeuw en als er in Haarlem 15cm valt en in Heerhugowaard 2-3 cm dan zijn de mensen die mij van info voorzien opeens prutsers en had het KNMI het wel bij het rechte eind. De keren dat het KNMI voorspelde dat er niets zou vallen en er valt opeens 20cm dan kan dat een keer gebeuren. Heerlijk die mensen die achteraf gaan oordelen, omdat ze zelf geen flauw idee hebben. Ook de sneeuw van dit weekend was onmogelijk want immers veel te warm. Als ik dan probeer te vertellen dat de temp aan de grond er weinig mee te maken heeft, schud men meewarig het hoofd. Als de sneeuw echter opeens blijft liggen, kwam dat doordat het opeens koud werd <zucht>. Wel wetenschap, maar niet op alle vlakken even exact.

WinschoterWeer

?? ••• Oldambt (NO Groningen) Oostenwind 5bft / -4 graden Ik zeg : Lekker fris !!! Goedemorgen ! •••??

Weatherman

Zoals ik al verwachte, geen sneeuw geweest.

EDIT: nu toch wat vlokjes.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

DSDLimburg

Jammer hier is niets gevallen van sneeuw nog geen mm. :-\
seizoen 2018/2019

Jasneker

Wakker geworden om 7 uur met nog steeds 5 cm sneeuw voor de deur, -4.2 graden en een snijdende oostenwind.
Mooi vanachter dubbel glas ;)
Verwacht het zonnetje vanmorgen, zit al wat blauw tussen de lichte bewolking, best wel genieten zo.
Geen mega dumps sneeuw of andere extremen, gewoon winter wat we normaal kunnen verwachten, voor diegenen zonder sneuw, de winter is nog niet over, we hebben hier ook lang moeten wachten voor er gistermorgen wat viel.
Geniet van wat je hebt, niet ergeren aan wat had gekund, maar er niet is, blijf positief.

Ramon Oost


gaz753


Kevinwinter

Citaat van: Ramon Oost op ma 11 feb 2013 - 10:00
Nieuwe pluim,

Brengt toch een aardige (tijdelijke) dooi aanval met zich mee donderdag.

Romigo

Citaat van: Ramon Oost op ma 11 feb 2013 - 10:00
Nieuwe pluim,


Niet echt een wintersepluim, vanaf donderdag dus dooi.  :-\ Gewoon een beetje kwakkelen dus.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bacci


Kevinwinter

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 11 feb 2013 - 10:13
Geen sneeuw meer op donderdag

Haha, lekker regen!  :-X De boven temp zal ook wel niet zo florizant zijn...

Jan van Ooijen

Citaat van: Kevinwinter op ma 11 feb 2013 - 10:18
Haha, lekker regen!  :-X De boven temp zal ook wel niet zo florizant zijn...

Nee, EC komt nu met geen neerslag
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ijzel


Kevinwinter

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 11 feb 2013 - 10:20
Nee, EC komt nu met geen neerslag

Hmmm, GFS nog wel...





Edit: Ow nee, draait wel bij straks denk ik. ;D

Bacci

Maar even serieus, kijk eens naar de spreiding

Jan van Ooijen

Citaat van: ijzel op ma 11 feb 2013 - 10:23
Zaltbommel meld mot sneeuw ;D

Zal ik toch even moeten gaan kijken
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ijzel

Jan je moet wel heel goed kijken  ;D

just0408

Nou, op naar de volgende sneeuwstoring maar weer.  :)
Ik ben ook niet van steen.

Powered by EzPortal