Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 192005 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

TaL

Ben echt benieuwd naar de hirlam

Ik hoop dat mensen met hun zatte kl*ten vannacht eens afzien, wat haat ik carnaval  :P
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

turfstekertjuh

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 10 feb 2013 - 10:37
Kijk, die neemt genoegen met 2cm ;)
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.  :)

Bacci

Wat ik raar vind, hier is de sneeuw niet goed blijven liggen op de grond, wel een dikke pak op de bomen,gras en alles maar nauwelijks op de grond, terwijl ik bij andere zie dat dit wel gebeurt is, zoals bij WinschoterWeer waar zelfs minder is gevallen, hier ligt er minstens 5 cm maar niet op de grond.

NitroGenetics

Citaat van: Bacci op zo 10 feb 2013 - 10:59
Wat ik raar vind, hier is de sneeuw niet goed blijven liggen op de grond, wel een dikke pak op de bomen,gras en alles maar nauwelijks op de grond, terwijl ik bij andere zie dat dit wel gebeurt is, zoals bij WinschoterWeer waar zelfs minder is gevallen, hier ligt er minstens 5 cm maar niet op de grond.

grond te warm of veel zout gestrooit dat zijnd e enige logische verklaringen.

winter

BLIJF HOPEN dat hier in Helmond (zo-brabant) nog sneeuw valt. Zee dat storing bijna het zuiden van Belgiƫ bereikt terwijl dat pas rond 5 uur s'avonds verwacht werd.

zwoof

Uiteindelijk zo'n 7 cm gevallen hier en dan is de auto schoonmaken een leuk karweitje toch?

Suncatcher

Zolang m'n nachttrein vanuit zurich maar geen vertraging heeft aankomende nacht vind ik alles best  :)

mbouman

Hier in het Zuidwesten (Spijkenisse) is toch ook een leuk laagje gevallen....
Jammer dat er waarschijnlijk niet meer bij gaat vallen vanavond.....





Jan van Ooijen

Toch weer iets noordelijker de sneeuwgrens

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Roland

Nijmegen-Noord meldt zo'n 3-5 cm, afhankelijk van waar je je bevindt in de wijk, gevallen tussen gisteren 17.00 en 00.30 uur. Lucht nu strakblauw, felle zon en hoewel het nog een paar tienden vriest zie je dat de zon de sneeuw nu aan het 'aanpakken' is. Maar wat zeur ik nu: schitterende winterdag hier!  :D

pasz

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 10 feb 2013 - 11:11
Toch weer iets noordelijker de sneeuwgrens


Zozo. Onze Zeelandse vrienden krijgen de volle laag.

Roland

Zo ziet het er nu uit bij ons. Excuus voor de matige foto, maar de rest van de tuin is nu niet te fotograferen: lage zon, volop schittering.

winter

Jan wat gaf GFS aan? Deze liet gisteren in bijna de gehele zuidelijke provincies van Nederland sneeuw vallen hoe zuidelijker hoe intensiever de sneeuwval was.

Richard

Weet niet waar het aan ligt maar zou hier al sinds gisteravond gewoon moeten vriezen volgens het knmi, heeft het hier echter nog amper gedaan. Al weer een tijdje dooi ook inmiddels, ziet het water van de bomen en hekken afdruipen.

martijn1980

Las dat er gesproken werd over 8cm sneeuw in Alphen aan den Rijn. Heb net een flinke wandeling gemaakt en ja het is prachtig wit buiten maar inderdaad vooral op het gras en op voorwerpen. Op straat ligt vrij weinig. Op het gras lijkt het dikke laag omdat er eerst  natte sneeuw viel en het op het gras plakt en er meer bovenop ligt dan ertussen. Meer dan een cm of 4 a 5 is het echt niet maar dat maakt niet uit, het ziet er weer geweldig uit.

gr,
Martijn
Alphen aan den Rijn

Romigo


Thunderfreak


--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

JPP78

Citaat van: just0408 op zo 10 feb 2013 - 10:24
Volgens dit jaartje enkel 'n gebroken dek in Almere. Klopt nog niet veel van dus.

Plaatje

weet jij wel waar Almere ligt?, ik zie 7-10 cm staan voor Almere. ok, dat klopt ook niet helemaal, ik heb een foto van (verre)familie die meten 18cm in de tuin.
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Isabelle

 ;D Ik hoop dat het kaartje van Jan juist is, want wij willen ook wel wat sneeuw  8)

Jdolky

Toch wel aardige verschillen ik zit niet gek ver van de kust hier in Den Haag en hier is niey veel blijven liggen, gebroken sneeuwdekje,
Elders in zh toch wel aardig wat cm's, toch wel mooi weertje dit, stralende zon nog even genieten van t mini witte laagje

Powered by EzPortal