Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 192004 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

WinschoterWeer

2:00 uur en nog geen vlok sneeuw op de grond of in de lucht of waar dan ook hier in t Oldambt! Beweren sommigen een poos geleden ook nog dat er een sneeuwmagneet in het NO ligt....dat klopt, maar dan wel met de polen verkeerd om! Afstotend dus!  :o ;) Nou ja om niet helemaal in een deprisfeer te geraken....Het rijdt hier prima met de auto! :D (das dan een klein pieterpeuterig rotpleistertje op de wonde...) ;) Signing off!

? Teletekst ? : "In hele land gladheid door sneeuw! " hahaha Hilarisch dus! Geen vlok...ik herhaal GEEN VLOK ! ••• FAAL •••

Edit: Correctie •• Nu wel sneeuw in het Oldambt! A miracle is happening! ;)

DSDLimburg

ik kom net naar huis gelopen en het begint iets te sneeuwen hier in limburg :)
seizoen 2018/2019

stratocumulus

Citaat van: Joep op zo 10 feb 2013 - 00:06
Hoop dat dit gebeurt  :)

Nou, ik zal je vertellen: Verrassing!

Zoals HIRLAM al aangaf, trekt de sneeuw nu naar het noordnoordoosten. Het begint nu hier te sneeuwen. Niet schrikken, in het begin is het echt ondefinieerbaar, een mengeling van regen/natte sneeuw/ijsregen achtig iets. Daarna gaat het sneeuwen :)


steffmeister

het midden van het land, krijgt nog wat sneeuw zo te zien.
hopelijk gaat die bui ontploffen boven het land
volg me op twitter : Nafets_nl

stratocumulus

Citaat van: steffmeister op zo 10 feb 2013 - 02:35
het midden van het land, krijgt nog wat sneeuw zo te zien.
hopelijk gaat die bui ontploffen boven het land

Zal helaas niet ontploffen boven land, maar zakt ook niet in ;) dus goed nieuws..maar aktiveert wel naarmate het noordwaarts trekt   8)

Weatherboy

Citaat van: steffmeister op zo 10 feb 2013 - 02:35
het midden van het land, krijgt nog wat sneeuw zo te zien.
hopelijk gaat die bui ontploffen boven het land

Komt nu lekker deze kant op:)

steffmeister

Citaat van: stratocumulus op zo 10 feb 2013 - 02:37
Zal helaas niet ontploffen boven land, maar zakt ook niet in ;) dus goed nieuws..maar aktiveert wel naarmate het noordwaarts trekt   8)

haha activeren dan, Almere krijgt zo te zien de volle laag.
als de wind niet verder draait tenminste
volg me op twitter : Nafets_nl

onweerdetectie1449

vlokken van 2-3 cm groot nu hier in Zoetermeer  :o

Marcel1976

Ik ben gewoon blij dat de sneeuw tot nu toe mijn provincie grotendeels links heeft laten liggen. Ik trek op 3 dagen een carnavalsoptocht mee, en kan het dus echt niet gebruiken, hoe mooit het decor dan ook mag zijn. Ben benieuwd naar zondag op maandag.... ::)
Na dinsdagmiddag mag er een halve meter vallen, bij wijze van.  :D

dondertje127

Sneeuwt weer aardig bij. De 2e sneeuwstoring achter de eerste komt nog effe over ons heen met flinke sneeuwval. Lekker dik pak sneeuw zo :)

simonelgersma

Het begint hier ook weer te sneeuwen. Ben benieuwd wat er nog gaat vallen!!


just0408

Goedenmorgen. Hier toch nog twee centimeter sneeuw gekregen. Er is volgens mij echt veel sneeuw gevallen op sommige plaatsen in het midden van het land. Ik gok tegen de 20 cm op de Veluwe. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het sneeuwhoogtekaartje.
Ik ben ook niet van steen.

just0408

Enfin ... in Hamden, Connecticut ligt momenteel 102 cm sneeuw. Ook niet mis. ::)
Ik ben ook niet van steen.

Thunderfreak

Citaat van: just0408 op zo 10 feb 2013 - 07:03
Goedenmorgen. Hier toch nog twee centimeter sneeuw gekregen. Er is volgens mij echt veel sneeuw gevallen op sommige plaatsen in het midden van het land. Ik gok tegen de 20 cm op de Veluwe. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het sneeuwhoogtekaartje.
Mogguh,

Mwah 20 cm geloof ik niet in,dan moet het echt flink doorsneeuwen en dat doet het juist niet,soms licht en dan weer wat harder. Denk dat er tussen de 2 en 13 cm gevallen max.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

knarf

In Almere Buiten is ca 15 cm gevallen en de sneeuw blijft vallen...

Bacci

Ben benieuwd of er maandag nog wat gaat vallen, het lijkt er nu helemaal niet op maar wie weet wat het weer gaat doen.

Joep

Wat ik hoopt dat zou gebeuren is gebeurt :) Na het voeren van de vogels buiten effe gemeten.
Toch zo'n 6 cm hier gevallen nog vanacht +2 die er al lag (8 cm).
Prachtig gezicht buiten  :D

Joep

Er ontstaan weer buitjes aan de kust in het ZW


MarcS

Heerhugowaard idd na 2.30 nog een cm of 2 gevallen. Ziet er nog steeds grauwig uit maar lijkt een dun laagje bewolking te zijn.
Nu ff stoppen tot een uur of 15 uur hoor, dan kan ik dadelijk ff de tent afbreken en dan mag het van mij weer helemaal los :-)

Powered by EzPortal