Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191957 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

winter

Citaat van: Weatherboy op za 09 feb 2013 - 23:31
Ten 1e veRRaSSing en ten 2e: kun je nou eens je woonplaats in je profiel zetten. Dit soort uitspraken zijn doelloos als je je woonplaats er niet bij zet ;)

Profiel> profiel wijzigen> Persoonlijke tekst= woonplaats.

Regio Eindhoven waar ik woon dus denk dat er zeker de kans bestaat dat het morgen kan gaan sneeuwen ten minste GFS laat wat sneeuw vallen. We zullen morgen al redelijk vroeg wat meer weten wie weet dat het neerslaggebied dan al ver België binnen getrokken is.

martijn

Geen sneeuw meer voor midden nederland?

Marktwente

Het lijkt erop dat de sneeuwzone steeds meer oplost als het hier in de buurt komt. ( Hengelo, Overijssel) Ik kijk op dit moment op de radar van weather pro(mobiel). Het mot sneeuwt heel lichtjes hier op het moment. Maar ik hoop eigenlijk op iets meer haha. Of is dit ijdele hoop??

winter

Hier in Helmond ook even wat door gesneeuwd en meteen ligt er een cm of 2. Maar blijft niet op de grond liggen wel op de auto's, daken, tuinen, planten overal m.u.v de grond.

Bacci

Citaat van: martijn op za 09 feb 2013 - 23:45
Geen sneeuw meer voor midden nederland?

Jawel in de loop van de nacht.

martijn


Jasneker

De rust Dennis, ik hoop met je mee  :P

Joep

Westen krijg nog een verrassing vanacht, buien in ZW voor de kust activeert behoorlijk en trekt langzaam richting NW

just0408

Citaat van: Joep op za 09 feb 2013 - 23:53
Westen krijg nog een verrassing vanacht, buien in ZW voor de kust activeert behoorlijk en trekt langzaam richting NW

Kijk, dat geeft de burger weer moed.
Ik ben ook niet van steen.

Ro75

Het dooft allemaal een beetje uit richting het noorden, verwacht geen grote hoeveelheden sneeuw,
maar jullie zitten qwa temps wel het beste ;D
Onweerstaanbaar

Joep


winter

Heb het gevoel dat morgen echt nog verrassing te gebeuren staat.
Hier in helmond verwacht weerplaza 1cm sneeuw morgen en nog geen 125 km in Brussel rond de 10 cm.
Dit is voor het weer een kleine afstand en vind het raar dat een groot intensief neerslaggebied recht boven België uitdooft denk echt dat zeker de zuidelijke provincies meer dan 5cm morgen krijgen hopen dat de modellen dit morgen ook aan gaan geven.

Ro75

Citeer
Hoop dat dit gebeurt  :)

Reken daar maar niet op haha!!
Onweerstaanbaar

Weatherboy

Citaat van: Ro75 op zo 10 feb 2013 - 00:21
Reken daar maar niet op haha!!

Nou die kans is gewoon heel groot, Het gebeurd namelijk nu al ;)

vossejongk


dondertje127

Het sneeuwt nog steeds. Er ligt toch een aardig pak sneeuw. Bomen zijn helemaal dik bedekt met een laag sneeuw.

Romigo

Hier in Putten-Noord is 7 cm (op sommige iets minder) gevallen. Kom net terug van een wandeling, altijd lekker door het bos wandelen met sneeuw.

Ro75

Citaat van: Weatherboy op zo 10 feb 2013 - 00:23
Nou die kans is gewoon heel groot, Het gebeurd namelijk nu al ;)

Het moet allemaal ineens wel heel erg noordoostwaarts draaien wil het daar bij jou wat sneeuw geven, die krul op de Noordzee is leuker om in de gaten te houden..
Onweerstaanbaar

jones

Hmm hier eigenlijk al enkele uren lichte (mot)sneeuw bij temperatuur rond 0. Resultaat: hier en daar wat witte resten

Bron: http://weerstationmaasmechelen.be/sneeuw/index.htm


onweerdetectie1449

jaja, de buitjes breiden uit en trekken naar het midden :)

Powered by EzPortal