Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191976 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

steffmeister

keek net op Buienradar.nl, daar hebben ze een 24 uurs sneeuwverwachting.
Als dat uitkomt kunnen we nog veel sneeuw verwachten in Almere
volg me op twitter : Nafets_nl

Dennis

Citaat van: Bacci op za 09 feb 2013 - 22:10
Nu lijkt het oostelijke helft de meeste sneeuw te krijgen terwijl dat eerst het westelijke was, zo zie je maar weer.. dus ook zondag op maandag kan nog van alles gebeuren!

IDD de prognoses voor sneeuwstoringen zijn tot op het laatste moment spannend -  :)

Dennis


Bacci

Misschien een sommige plekken een ijsdag de komende dagen? misschien op ondergelopen weilanden en dergelijke schaaten eind volgende week? Vanaf het weekend grote onzekerheid.


JPP78

Citaat van: yookin op za 09 feb 2013 - 21:41
Overal m.u.v nooroosten, zuidlimburg EN -> zuidwestfriesland... En dat is gloeiende gloeiende al de derde keer deze winter! Het waait om ons heen....

Tot zover de klaagmodus

Idd zwaar klote, de hele winter bijna geen sneeuw hier, en nu weer achter ons langs, de verwachting voor ons gebied is ook aardig naar beneden bijgesteld.  Maar goed het is nog geen zondagmiddag!
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

WinschoterWeer

Citaat van: yookin op za 09 feb 2013 - 21:41
Overal m.u.v nooroosten, zuidlimburg EN -> zuidwestfriesland... En dat is gloeiende gloeiende al de derde keer deze winter! Het waait om ons heen....

Tot zover de klaagmodus
Ik herken dit zo hè grrrr haha, ergens ook wel hilarisch en irri tegelijk...ik heb nog een beetje hoop op dit moment als ik radar bekijk.... Hier nog steeds droog en  -2 wind iets toegenomen 3bft ! Er is hoop....maar ik wil een hoop sneeuw! Volgens mij begrijpen de weergoden mij soms niet!  :o ;) ;D

Jenkie

Ach, zien jullie op de buienradar dat ene droge plukje in het oosten? Daar ligt Denekamp. Haha, het komt weer eens niet over de Oldenzaalse bult  ;D Nog steeds droog!

MaikelNL

Citaat van: Jenkie op za 09 feb 2013 - 22:36
Ach, zien jullie op de buienradar dat ene droge plukje in het oosten? Daar ligt Denekamp. Haha, het komt weer eens niet over de Oldenzaalse bult  ;D Nog steeds droog!

In Zelhem valt het ook mee.

Jasneker

Voor Workum e.d. het komt echt wel, sneuwt nog steeds heel icht in Sneek, 0.8 onder 0.
Sneeuw zal naar het noorden wegtrekken vannacht en komt dus wel over de hele provincie.

ijzel


Marcellang

Citaat van: WinschoterWeer op za 09 feb 2013 - 22:33
Ik herken dit zo hè grrrr haha, ergens ook wel hilarisch en irri tegelijk...ik heb nog een beetje hoop op dit moment als ik radar bekijk.... Hier nog steeds droog en  -2 wind iets toegenomen 3bft ! Er is hoop....maar ik wil een hoop sneeuw! Volgens mij begrijpen de weergoden mij soms niet!  :o ;) ;D
Toch ga ik er van uit dat we beide nog sneeuw krijgen 8)
Ja, dit jaar nog en voor 03.00 uur  :P
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

matroesjka-world

Citaat van: Jasneker op za 09 feb 2013 - 22:40
Voor Workum e.d. het komt echt wel, sneuwt nog steeds heel icht in Sneek, 0.8 onder 0.
Sneeuw zal naar het noorden wegtrekken vannacht en komt dus wel over de hele provincie.

Ow en hoe zit het met Heerenveen dan?
Ik was zo blij vandaag, maar wordt steeds treuriger hier  :-\
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

JPP78

Citaat van: Jasneker op za 09 feb 2013 - 22:40
Voor Workum e.d. het komt echt wel, sneuwt nog steeds heel icht in Sneek, 0.8 onder 0.
Sneeuw zal naar het noorden wegtrekken vannacht en komt dus wel over de hele provincie.

Cor, bedankt voor deze heilzame woorden. Hier gaan de luiken dicht en ik zie morgen wel hoe het er voor staat. Gr. JP
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Jasneker

DE rust JPP, positief blijven, ik zie de sneeuwbui alleen ,maar groeien.

Jenkie

Citaat van: MaikelNL op za 09 feb 2013 - 22:39
In Zelhem valt het ook mee.

Komt het dus niet alleen door de Oldenzaalse bult  :D

Joep


Zynex

ik heb het weer eigenlijk niet echt fanatiek bij gehouden.. maar ik dacht dat juist NW veel sneeuw zou krijgen? :D
Als ik buienradar nu bekijk zie ik het er lang gaan :P OF komt er nog wat aan? of gaat de boel draaien?
Of kunnen we het vergeten? :P

zorba

Als we van HIRLAM uit moeten gaan blijft het morgen en maandag droog. Dadelijk gifje..
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Joep

Hoeveel ligt er nu in het midden/oosten?
Sneeuwt nu toch al uren daar

steffmeister

hier in Almere lijkt het even over te zijn met de sneeuw nu, ik hoop dat het tijdelijk is afwachten dan maar
volg me op twitter : Nafets_nl

Powered by EzPortal