Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191899 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

evertvandepol1992

Update vanuit hoevelaken centimeter of 3 nu op dit moment en er word nog meer verwacht de bomen prachtig besproeid met een mooie sneeuw laag :) genieten werd vanmiddag compleet verrast op me werk sta binnen en kan niet naar buiten kijken en hoorde van de klanten dat t hard aan sneeuwen was prachtig gezicht!

Gerard1995

Citaat van: evertvandepol1992 op za 09 feb 2013 - 20:12
Update vanuit hoevelaken centimeter of 3 nu op dit moment en er word nog meer verwacht de bomen prachtig besproeid met een mooie sneeuw laag :) genieten werd vanmiddag compleet verrast op me werk sta binnen en kan niet naar buiten kijken en hoorde van de klanten dat t hard aan sneeuwen was prachtig gezicht!

Bijzonder om te horen, de verschillen in cm van nog geen 20 km afstand..... jij 3.. ik 10!
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

evertvandepol1992

Citaat van: Gerard1995 op za 09 feb 2013 - 20:13
Bijzonder om te horen, de verschillen in cm van nog geen 20 km afstand..... jij 3.. ik 10!


Dat is zeker een bizar verschil  maar er gaat nog genoeg komen :) we houden elkaar op de hoogte ben blij met dit forum is leuk om alles te delen met elkaar. Lijkt wel twitter alleen dan gaat alles over het weer hier fijne avond:)

Kres

Citaat van: Joep op za 09 feb 2013 - 19:57
Mensen uit het midden en oosten/veluwe er moet bij jullie
inmiddels toch een dik pak sneeuw liggen?

Temps vallen beetje tegen. Vanmiddag heeft het een tijdje flink gesneeuwd maar is niks van blijven liggen..

snow!

hier ook al enige tijd sneeuwval met een temperatuur onder 0, en toch blijft het niet op de tegels liggen  ???

Thunderfreak

Citaat van: snow! op za 09 feb 2013 - 20:28
hier ook al enige tijd sneeuwval met een temperatuur onder 0, en toch blijft het niet op de tegels liggen  ???

Niet verassend ook. Ondergrond is niet koud genoeg,heb ik meerdere malen eerder gezegt

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

matroesjka-world

Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Dennis

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 20:29
hallo,waarom word mijn bericht verwijderd.
ik zei dat de occlussie bij engeland ligt.
en dat alles nog moet komen.
word alleen niet uitgelegd hier door de PRO'S.

graag wat info met ondersteuning en niet alleen iets schrijven

Henk1976

Over sneeuwverschillen gesproken. In de wijk Kloosterveen waar ik woon (west van de A28 in Assen) lag/ligt bijna geen sneeuw. Hemelsbreed 400 meter verderop in het centrum van Assen ligt hier en daar 1 ?  2 cm sneeuw. Hier en daar zelfs gesloten sneeuwdek. Heel apart om te zien en gelijk weer de charme van winterse buien. Hopen dat het weer zich vergist de komende 48 uur........  ::)

Romigo

Citaat van: evertvandepol1992 op za 09 feb 2013 - 20:15

Dat is zeker een bizar verschil  maar er gaat nog genoeg komen :) we houden elkaar op de hoogte ben blij met dit forum is leuk om alles te delen met elkaar. Lijkt wel twitter alleen dan gaat alles over het weer hier fijne avond:)

Net naar buiten wezen meten hoeveel sneeuw hier nu is gevallen: hier is zo'n 7 cm verse sneeuw gevallen

JPP78

Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

bliksems

ik wil kaartjes zien met prognoses en ingetekende pijlen,zodat iedereen dingen daarvan kan leren.
gebeurd hier niet.jammer.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Dennis

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 20:35
ik wil kaartjes zien met prognoses en ingetekende pijlen,zodat iedereen dingen daarvan kan leren.
gebeurd hier niet.jammer.

OK duidelijk - maar reageer aub niet op alles  ;)

bliksems

maar als het goed is moet de occlusie dus weer iets acticverend naar het noorden trekken he?
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Dennis

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 20:40
maar als het goed is moet de occlusie dus weer iets acticverend naar het noorden trekken he?

Stond in de Guidance:

Boven de Noordzee bevindt zich een vore met daarin een occlusie. Deze vore met occlusie zal door krimpende bovenstroming vanavond de westkust bereiken en dan in de nacht over het noordwesten naar het noorden bewegen, waarbij deze wat activeert.

Echter de situatie is alweer verandert omdat het al veel verder in het binnenland is doorgedrongen

Erik V

Ff een vraagje. Als er nog zoveel moet komen waarom zie ik dat dan niet op bv buienradarapp?

bliksems

Citaat van: Erik V op za 09 feb 2013 - 20:42
Ff een vraagje. Als er nog zoveel moet komen waarom zie ik dat dan niet op bv buienradarapp?
nou,omdat het er nog niet is.
maar dat komt nog hoor.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Sven

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 20:35
ik wil kaartjes zien met prognoses en ingetekende pijlen,zodat iedereen dingen daarvan kan leren.
gebeurd hier niet.jammer.

Daar hebben we een leerschool voor, en staat het daar niet, kan je het vragen in de vraagbaak. Heb een beetje respect voor wat de mensen hier doen om jou en de rest toe te lichten.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Jenkie

Laat maar komen! Hier nog steeds droog! Maar de sneeuwbui van eergister is zelfs nog niet helemaal weggesmolten. Dus wel koud genoeg  :D

zwoof

Sneeuw heeft ook het oosten bereikt  8)

Powered by EzPortal