Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191914 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

NOS weer, verwacht na genoeg niks zondag maandag en vanaf donderdag hogere temperatuur.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Thunderfreak

Kwartiertje bijna 3 cm sneeuw. Nu droog en het blijft liggen. Noordweercentrale kan Voorne Putten ook kleuren,is wel nodig ook.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

zwoof

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 17:58
nee daar gaat het niet om,ik heb het niet over 2 of 8 cm hier.
ik heb het hier over de MODELLEN,als je goed leest,wat je dus niet doet.dus je reactie is overbodig(voor de zoveelste keer hier trouwens op dit forum)
maar goed,nu met deze reactie van je gun ik de rest van nederland (sowizo niks,wanneer IK niks krijg:en zo denk jij en iedereen),maar jou al helemaal niet.

Het is slechts het witte goud waar het om gaat mensen. Het lijkt wel of het om echt goud gaat hier.  Haha!  ;D

bliksems

Citaat van: Weatherman op za 09 feb 2013 - 18:16
NOS weer, verwacht na genoeg niks zondag maandag en vanaf donderdag hogere temperatuur.
nou kijk,dat bedoel ik.

Citaat van: zwoof op za 09 feb 2013 - 18:17
Het is slechts het witte goud waar het om gaat mensen Het lijkt wel of het om echt goud gaat hier.  Haha!;D
daar heb je toch een punt..op de een of andere manier..haha.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Thunderfreak

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 18:19
daar heb je toch een punt..op de een of andere manier..haha.

Ken je nagaan wat het WEER los maakt bij mensen. Hebben we de sneeuw gehad,dan zal het met onweer precies het zelfde gaan. Ik vindt het wel grappig :-)

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Eveline

Vanaf 17.00 uur is het hier ook gaan sneeuwen, blijft nu ook liggen, mooie grote vlokken!

DSDLimburg

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 18:17
nou kijk,dat bedoel ik.
Hoezo of zei wel presies weten hoe het gaat uitpakken.
seizoen 2018/2019

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ron12

heerlijk al die witte confetti buiten,tis carnaval he ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Kevinwinter

Citaat van: winter op za 09 feb 2013 - 18:04
Jan,er klopt nu al geen ene hout van die hirlam.sjongejongejonge zeg.
Dit zeg jij terwijl de Hirlam nagenoeg perfect klopt met de werkelijkheid, Jan zelf vraagt zelfs wat er niet aan klopt. Waarom denk je dat hij dat zegt? Omdat, de Hirlam gewoon klopt alleen jij wil het niet toegeven. En jij bent degene juist die vertelt dat het gebied aan het kantelen is de hele middag maar als ik om een radar vraag waar dit te zien is dan komt er geen radar.
Maar oke ik ga hier verder niet op in we houden allebei van de winter en daarom zijn we lid van deze site.  ;)

Ik heb je de link gegeven? Dus er komt wel een radar. Nogmaals: http://www.noodweercentrale.nl/nl/europa/nederland/weer-oostelijke-provincien/map/321/?#radar

Lijkt me duidelijk  ::) ::)

Joep

Westen valt tot nu toe tegen helaas, wachten rustig af wat komen gaat

just0408

Het sneeuwt hier al geruime tijd lichtjes door bij 0.2 °C. Het is prachtig wit overal.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

bliksems

Citaat van: Kevinwinter op za 09 feb 2013 - 18:31
Ik heb je de link gegeven? Dus er komt wel een radar. Nogmaals: http://www.noodweercentrale.nl/nl/europa/nederland/weer-oostelijke-provincien/map/321/?#radar

Lijkt me duidelijk  ::) ::)
ja weet ik wel,maar hij gaat ook kantelen waardoor er 5-10 cm valt(sneeuwt hier nu ook weer sinds een half uur):

Amsterdam (1018)
Niveau waarschuwing noodweer oranje vanwege zware sneeuwval
geldig van: zaterdag, 9. feb 2013, 16:00 uur
geldig tot: zondag, 10. feb 2013, 07:00 uur
geldig voor: alle hoogtes

Vanaf zaterdag namiddag en avond moet verspreid rekening gehouden worden met krachtige sneeuwval. Hierbij ontstaan er neerslaghoeveelheden tussen 5 en 10 cm in 6 uur, plaatselijk zelfs meer. zaterdag nacht vermindert sneeuwval langzaam.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Jan van Ooijen

Citaat van: Kevinwinter op za 09 feb 2013 - 18:31
Ik heb je de link gegeven? Dus er komt wel een radar. Nogmaals: http://www.noodweercentrale.nl/nl/europa/nederland/weer-oostelijke-provincien/map/321/?#radar

Lijkt me duidelijk  ::) ::)

Ze zitten zich helemaal te verbijten op het frontje wat er nu is en ze zien niet eens wat er ontstaat  ;D
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Thunderfreak

Citaat van: Joep op za 09 feb 2013 - 18:38
Westen valt tot nu toe tegen helaas, wachten rustig af wat komen gaat

Pardon?  Hier anders een mooie wit deken van 3 cm. En sneeuwt nog steeds,dus zal lokaal wat tegen vallen blijkbaar.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

zorba

Citaat van: Joep op za 09 feb 2013 - 18:38
Westen valt tot nu toe tegen helaas, wachten rustig af wat komen gaat

Idd, sneeuwt hier al de hele middag, blijft alleen amper wat liggen.. Ben benieuwd of er nog wat komt.. Afgaande van noodweercentrale zou dat 5-10 cm moeten zijn, maar ik vraag t me af...
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Weatherman

Citaat van: Jan van Ooijen op za 09 feb 2013 - 18:39
Ze zitten zich helemaal te verbijten op het frontje wat er nu is en ze zien niet eens wat er ontstaat  ;D
Vertel jan,  ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

martijn

Citaat van: Jan van Ooijen op za 09 feb 2013 - 18:39
Ze zitten zich helemaal te verbijten op het frontje wat er nu is en ze zien niet eens wat er ontstaat  ;D
waar ontstaat nu een nieuw front dan?

bliksems

Citaat van: Jan van Ooijen op za 09 feb 2013 - 18:39
Ze zitten zich helemaal te verbijten op het frontje wat er nu is en ze zien niet eens wat er ontstaat  ;D
nou IK zie dat wel!heb ik ook al eerder aangegeven in een bericht hier,dat het gaat activeren.
het BEGINT pas nu!
effe gauw dalen met die temps.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal