Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191908 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

winter

Vandaag is al spannend maar morgen en maandag ook. Want het lijkt dat alles bijna boven Belgiƫ oplost maar wie weet. Zie vandaag de modellen heb er al moeite mee om de neerslag 12 uur van te voren juist te voorspellen. Zelfs met de blote oog naar de radar kijkend kon je beter inschatten hoe het gebied zou trekken tot dit moment.

sandra-zwolle

hier helaas nog geen vlokje te zien :-\

Blizzard

Nieuwe run GFS winters tot het einde (LT).

Jdolky

Vanmorgen zag het heel even wit maar dat was al snel weg. sinds ongeveer 13.00 sneeuwt het hier in Den Haag regelmatig, blijft helaas nog niets van liggen.


Ik zit vandaag de hele tijd iets te neuriƫn: De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt, nou dat sneeuwt het nog.

.........Een keer in de zoveel tijd sneeuwen buuuiien uit :P


Stephanie

In Sprang Capelle nu ook matige sneeuwval.
Blijft meteen liggen. :)

jeffrey83

Het leuke is dat hier in Middelburg al weer 1 cm sneeuw ligt ongeveer...  en dat terwijl de kaarten vanmorgen nog niks afgaven :)

focus op maandag wordt bijgesteld op de nowcast van nu ;)

Marcbb

@jan, wat kunnen we in Zuid Limburg verwachten voor de komende 24 uur? Wat gaat het frontje doen wat nu in het midden van het voor sneeuw zorgt? Mijn vraag vanwege onze carnavalsoptocht van morgenmiddag.

ron12

Nijmegen weer sneeuw hier voor de zoveelste keer deze winter,Alles weer lekker wit hier bij -0.3 graden,temperatuur nog niet boven nul geweest hier vandaag,Hoogste vandaag -0.1 graad afgelopen nacht -5.2 graden.Grote kans op een ijsdag hier nummer 13 wordt dat dan van deze winter ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

martijn

hier vallen nu de eerste sneeuwvlokken :)

just0408

Ach, we wachten het gewoon af. Je weet het maar nooit wat er allemaal nog kan gaan gebeuren.  :)
Ik ben ook niet van steen.

martijn

iemand een idee wanneer het gaat kantelen?

arjanbruggink

Citaat van: martijn op za 09 feb 2013 - 18:01
iemand een idee wanneer het gaat kantelen?
Mwoah, als de hellingshoek helemaal juist is dan zal het wel kantelen.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Kevinwinter

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 17:58
nee daar gaat het niet om,ik heb het niet over 2 of 8 cm hier.
ik heb het hier over de MODELLEN,als je goed leest,wat je dus niet doet.dus je reactie is overbodig(voor de zoveelste keer hier trouwens op dit forum)
maar goed,nu met deze reactie van je gun ik de rest van nederland (sowizo niks,wanneer IK niks krijg:en zo denk jij en iedereen),maar jou al helemaal niet.

lol

Thunderfreak

Valt een vracht sneeuw naar beneden,niet normaal zoveel

Dit is een foto van 10 minuten geleden



Als ik nu vanuit het raam kijk,heb ik geen eens zicht op het park 20 meter voor me.
Goed wit geworden nu.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

winter

Citaat van: bliksems op za 09 feb 2013 - 17:58
nee daar gaat het niet om,ik heb het niet over 2 of 8 cm hier.
ik heb het hier over de MODELLEN,als je goed leest,wat je dus niet doet.dus je reactie is overbodig(voor de zoveelste keer hier trouwens op dit forum)
maar goed,nu met deze reactie van je gun ik de rest van nederland (sowizo niks,wanneer IK niks krijg:en zo denk jij en iedereen),maar jou al helemaal niet.

Jan,er klopt nu al geen ene hout van die hirlam.sjongejongejonge zeg.
Dit zeg jij terwijl de Hirlam nagenoeg perfect klopt met de werkelijkheid, Jan zelf vraagt zelfs wat er niet aan klopt. Waarom denk je dat hij dat zegt? Omdat, de Hirlam gewoon klopt alleen jij wil het niet toegeven. En jij bent degene juist die vertelt dat het gebied aan het kantelen is de hele middag maar als ik om een radar vraag waar dit te zien is dan komt er geen radar.
Maar oke ik ga hier verder niet op in we houden allebei van de winter en daarom zijn we lid van deze site.  ;)

Bacci

Het duurt denk ik  echt een tijd voordat de sneeuwvlokken de grond bereiken.

Thunderfreak

Citaat van: Jan van Ooijen op za 09 feb 2013 - 17:44
Edit Zorba: svp geen plaatjes meequoten! ;)

Plaatje klopt niet meer,Voorne putten Rozenburg is ook goed wit nu.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

martijn

Peter Timofeef:
Later vanavond gaat het naar het noorden kantelen

Zynex


DSDLimburg

Iedereen is maar aan het zeuren om die sneeuw, wat moeten wij dan wel niet zeggen hier in limburg? Hier is nog geen vlok gevallen vandaag. Maar goed wij krijgen onze porsie zondag en maandag wel :P,lol
seizoen 2018/2019

Powered by EzPortal