Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 12

Topic gezien door 191933 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 feb 2013 - 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Kevinwinter


PatrickM

Lichte sneeuw hier, heel langzaam kleurt het gras een beetje wit. ;)

winter

Misschien dat het al minimaal indraait maar nog steeds niet echt goed te zien

bliksems

Citaat van: Weatherboy op za 09 feb 2013 - 16:09
Radar geeft niks meer, maar het sneeuwt echt hard nog steeds.
radar geeft wel degelijk wat hoor.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Kevinwinter


winter

In Helmond begint het licht te sneeuwen blijft liggen er ligt zelfs nog op sommige plaatsen/daken sneeuw/ijs van woensdag.

MamaAs

Het draait vannacht weg naar het noorden noordoosten toch?
Ben benieuwd of we wat krijgen  :)

winter

Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren zelfs de radars verschillen van elkaar!

dondertje127

Eigenlijk best gek, dat er nu nog steeds sneeuwresten liggen van de 6e, terwijl het toch licht dooit. Het gaat niet zomaar weg :)
Maar onderweg op de fiets in de afgelopen dagen heb ik behoorlijke dikke hompen sneeuw zien liggen langs de autobanen en in bermen. Het leek wel alsof er 'blokken' sneeuw naar beneden zijn gekomen. Hopen sneeuw die ook geschoven zijn waardoor flinke hoeveelheden van centimeters langs de weg lag.
Misschien toch meer centimeter sneeuw gevallen dan ik op dat moment toen dacht.

Ben benieuwd wat er vandaag, morgen en maandag gebeurd. Ik hoop op weer die taferelen.

MamaAs

Grappig, ik had het nog niet getypt of er dwarrelde wat naar beneden. Een paar verdwaalde sneeuwvlokjes.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dondertje127

Ah, zo te zien komt de volgende lading eraan.
Zo hebben we toch al dagen opeenvolgend wat wit's op de grond liggen :)

Trouwens, als dat hele gebied langzaam trekt, het zit nu aan elkaar vast, dan kan het nog eens behoorlijk lang aanhouden :)

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

ijzel

Zo te zien jan krijgen wij van avond ook een streep mee ;D

Bacci


glenn

volgens mij komt er een verassing aan voor zuid nederland en het noorden van belgie dat zegt mijn gevoel

winter

Citaat van: glenn op za 09 feb 2013 - 16:33
volgens mij komt er een verassing aan voor zuid nederland en het noorden van belgie dat zegt mijn gevoel

Klopt, maar het neerslaggebied lijkt veel kleiner te zijn dan dat de kaart die Jan heeft geplaatst.
Dus snap de opmerking van Bliksems niet, precies volgens verwachting niet dus. Bekijk jij de kaarten wel of heb je last van verbeeldingen  :P

Jan van Ooijen

Ik zou hem in een kermis attractie zetten, dan kan hij wel gaan draaien denk ik 
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Kevinwinter

Citaat van: Bacci op za 09 feb 2013 - 16:32
Gaat die nog draaien of wat?  ;D

Ik zie hem al indraaien :P Die groene vlek boven zuid Flevo zou eerst onder Overijssel trekken. Nu LIJKT  ;D ie erover heen te gaan, vol in de roos!

bliksems

Citaat van: winter op za 09 feb 2013 - 16:35
Klopt, maar het neerslaggebied lijkt veel kleiner te zijn dan dat de kaart die Jan heeft geplaatst.
Dus snap de opmerking van Bliksems niet, precies volgens verwachting niet dus. Bekijk jij de kaarten wel of heb je last van verbeeldingen  :P
je snapt het inderdaad niet.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal