Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 263246 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

klimascepie

Der word toch wat verwacht want er kwam en oranje lampje voorbij vliegen. Vraag me wel af of er zout uit kwam dat ook bleef liggen want hij reed nog best hard.
Verder moet er nog 9tiende van af dan vriest het.
Het grootste deel van de mensheid blijkt graag te willen geloven maar wil geen kennis vergaren om te

Edwin

"landfall" lijkt straks wat noordelijker te zijn dan verwacht of zie ik dat verkeerd en lost het nog op?
Never Stop Exploring

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

stukje pluim alvast, bovenste is 6 uurlijkse min temperatuur en onderste 6 uurlijkse temperatuur

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Ramon Oost

GFS gaat zowaar ook op de winterse toer...


zorba

Zou weldra de eerste vlokken moeten zien vallen hier

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

arjanbruggink

Citaat van: Edwin op di 05 feb 2013 - 21:25
"landfall" lijkt straks wat noordelijker te zijn dan verwacht of zie ik dat verkeerd en lost het nog op?
Als je de radarbeelden zo bekijkt wel ja. Ben benieuwd wat er overblijft van het gebied wat voor de NH kust ligt.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Joep

mm westen regen nu of wordt dat nog sneeuw?

winter

Goede radar: http://www.weer.nl/neerslagradar/nederland.html?tx_mgradarplayer_pi1[focusCity]=Alkmaar;4.75;52.63
Lijkt iets noordelijker te trekken denk Alkmaar-Enschede daar vooral pittege sneeuwbuien in die streek. Maar sneeuwbuien lijken aan te groeien en intensiever te worden.
Meeste en intensiefste lijkt richting Eindhoven te trekken :)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

jorentje1997

Prachtig om te weten eigenlijk, hier in Oostende gewoon regen. Een vriend in Gistel (7km verderop) gewone sneeuw. Het weer, het is toch iets leuks hé ;)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MWegman

Citaat van: zorba op di 05 feb 2013 - 21:36
Zou weldra de eerste vlokken moeten zien vallen hier

Liep net nog buiten met de hond, maar er valt nog niets hier...  :(
Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

martijn

Als ik het laatste plaatje goed zie krijgt het midden van het land ook sneeuw bijv. Zwolle

Ramon Oost

Even tussendoor, prachtige pluim voor de winter liefhebbers.


Dennis

Avond allen  :) hoop op een mooie sneeuwstoring en zal tot diep in de nacht updaten

Actuele ligging storing (ingetekend door de isobaren)


Arend

Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Ramon Oost

Citaat van: Dennis op di 05 feb 2013 - 21:48
Actuele ligging storing (ingetekend door de isobaren)

Ik wist niet dat isobaren konden tekenen ;)

Mdelaat97

Vreeemd.. nu valt alle sneeuw dus in het noorden van het land. Volgens mij is dat niet de bedoeling of wel.

Powered by EzPortal