Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 11

Topic gezien door 263200 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 02 feb 2013 - 10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

mooie hirlam run weer noord belgie gewoon heel de tijd droge sneeuw ook berekend gfs 18 u nu opnieuw veel sneeuw voor zuid nederland en noord belgie !

vdweste

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 04 feb 2013 - 22:51
gifje

Ongeveer hetzelfde als GFS dus, alleen het zuiden van het land sneeuw. Voor mij geen probleem hoor. :) Als ie noordelijker komt, hebben wij juist grotere kans op regen.

Edwin

Never Stop Exploring

gilleeesss


Joep

WRF laat het sneeuwgebied meer Noordelijk trekken ?


Jan van Ooijen

Citaat van: Edwin op ma 04 feb 2013 - 22:54
Vorige was beter voor oost nederland dus doe mij die maar :)

Zal allemaal op laatst beslist worden door positie laagje. Hier nog even de kaart ingezoomd

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 04 feb 2013 - 22:51
Laat die maar zo als die nu is, niks aan veranderen.  ;D  Zou volle bak betekenen voor hier, zeker omdat ik het idee heb dat het neerslagfront gaat slepen boven me hoofd....

Weatherboy

Citaat van: vdweste op ma 04 feb 2013 - 22:54
Ongeveer hetzelfde als GFS dus, alleen het zuiden van het land sneeuw. Voor mij geen probleem hoor. :) Als ie noordelijker komt, hebben wij juist grotere kans op regen.

Gewoon slecht dus ;) Nu mogen wij wel eens de hoofdprijs hebben hierzo. Dit hele winterseizoen gaat al het sneeuw over het zuiden van de Benelux, begint irritant te worden ;D

sandra-zwolle

ja vorige kaartje was voor san ook beter,maar goed,wie weet! Wel leuk om allemaal weer te volgen!

glenn

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 04 feb 2013 - 22:55
Zal allemaal op laatst beslist worden door positie laagje. Hier nog even de kaart ingezoomd



Bij deze donkere plek aan hoeveel sneeuw mogen we dan gaan denken ?

Edwin

Hehe, daar heeft de Achterhoek dus niet zo gek veel aan. Overigens zijn ze nog niet allemaal gelijk dus ik ga nog uit van sneeuw :)
Never Stop Exploring

Jan van Ooijen

Citaat van: glenn op ma 04 feb 2013 - 22:57
Bij deze donkere plek aan hoeveel sneeuw mogen we dan gaan denken ?

8cm per uur!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss

Citaat van: glenn op ma 04 feb 2013 - 22:57
Bij deze donkere plek aan hoeveel sneeuw mogen we dan gaan denken ?

In jouwn termen. Op jouwn manier gezegt, zal er daar wel 20cm uitvallen --' en in totaal 50cm. Eventjes op z'n glen's

René

Bij deze donkere plek aan hoeveel sneeuw mogen we dan gaan denken ?

10cm??
Waddinxveen

vdweste

Valt me trouwens op dat de sneeuwzones dit winterseizoen alleen nog maar 's nachts zijn gekomen. Of vergeet ik er een?

pietjelol

a weer het zelfde dus als de vorige keer. Hadden ze het ook over tot amsterdam. Lag wel mooi 4/5 cm hier

Bacci

Dan weer noordelijker dan weer zuidelijker, wordt weer snowcasten dus (voor mij moet die iets noordelijker)

snow!

Lijkt wel een beetje op de situatie van 7 december 2012 woensdagnacht

hoffies

Weermensen, weltrusten, ik ben heel benieuwd morgen, have fun!
Twitter: @hoffnar2911

Powered by EzPortal