Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 248510 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Ramon Oost

Citaat van: Jan van Ooijen op di 29 jan 2013 - 11:36
Positie laagje zeer en zeer slecht

GFS wisselt nogal vaak, EC komt al enkele runs met vrijwel het zelfde beeld. Laagje trekt onder Nederland door (zuid BE of Frankrijk). EC12 gisteravond: http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,3505.msg46558.html#msg46558

EC00

JustSmile

Citaat van: Jan van Ooijen op di 29 jan 2013 - 11:49
Kans zit erin, maar negen van de 10 keer is het sneeuw ;)

Whehehehe.. Ok. Ik neem een paraplu mee :)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bacci

Staat nu al een paar keer op de kaarten denk ik, hopelijk ook in de volgende runs. De kansen op een noordelijke stroming met sneeuw vanaf volgende week dinsdag wordt met de dag groter.

Roland

Regen in Nijmegen. En dat zal nog wel even zo doorgaan.  :-[

Nu vind ik regen en veel wind op z'n tijd ook wel lekker, maar dan in oktober/november. De kalender tikt nu door. Gelukkig voldoende aanwijzingen voor koerswijziging in februari; ondanks wisselende runs en pluimen lijkt er een winterse trend zichtbaar!  :)

Roland

Weet niet of jullie het ook ervaren, maar buienradar.nl lijkt nogal van slag. Volgens de site zou de regen tien minuten geleden zeker op 50 kilometer afstand van deze mooie stad langstrekken, maar het druppelt nu toch al weer een tijdje gestaag door! En dat is zeker geen motregen! Vreemd  ???

gilleeesss

Wat zal ik zeggen.. --'

Regen Vandaag:   20.5 mm

André

Hier in Stasegem valt het nog mee !!!!! met 16,4 mm en een temperatuur van 11,8°
Demeulemeester André

Roland

Citaat van: André op di 29 jan 2013 - 13:05
Hier in Stasegem valt het nog mee !!!!! met 16,4 mm en een temperatuur van 11,8°
Nijmegen-Oost nu 4,2 mm. Maar jullie Belgische portie is nog onderweg  ;)

WinschoterWeer

Nog steeds liggen hier kleine hoopjes sneeuw langs de straten weg te smelten. De laatste restanten van een prima winterperiode. Vandaag even gewandeld. Ik had het gewoon warm! Afkicken  :o geblazen dus! Hoop dat de kou gauw weer terugkeerd!  :)

jones

Nieuwe CFS: Europa in de ban van de winter tot in april :P (ja ik weet het dat dit veel te ver is en niet uitkomt, maar het is wel leuk om te zien! zo'n bijna-ijsdagen kom je zo goed als nooit tegen hier in april!)

Daaronder de (op basis van deze run) voorspelde gemiddelde maandtemperatuur (!) voor maart:

Edwin

Ik hoop niet eens dat dat uit gaat komen! 30 maart eerste festival van dit jaar dus mag toch hopen dat het dan al rond de 20 graden is :) sneeuw en kou zijn voor de winter en niet voor de lente ;)
Never Stop Exploring

PatrickM

Tegen die tijd wachten we op de eerste echte onweerskansen. ;D

TaL

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

André

Dat is met de pet ernaar gooien . laat het nog winteren tot eind februari en dan genieten van de mooie lente in maart . Dat trekt er beter op als alles op tijd komt .
Demeulemeester André

grizzrh

ijzel en alcohol gaat niet goed samen :P hopen dat dat weg is tegen carnaval :P
Doenrade, Limburg

Weerfreak 1337

Het eerste "lente" verschijnsel van dit jaar op de actuele temperatuurkaarten :P
De kust is kouder als het binnenland :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Weatherman

Vies, Vies dat is het weer, erg vochtig en nat.

Laat de vorst maar snel terug komen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

André

We zullen erdoor moeten als we naar de lente willen gaan .
Demeulemeester André

just0408

I still enjoy the weather, it's the only weather i have.  :)
Ik ben ook niet van steen.

Powered by EzPortal