Citaat van: Maxim op Gisteren om 11:29En toch even tussen alle histerie door... in de schaduw is het momenteel heerlijk vertoeven. Wie heeft er nog een echte thermometer buiten in de schaduw hangen? En wat zegt die momenteel? Ik heb echt niet het gevoel dat dit zo extreem is.
Even herhalen: 'op dit moment van schrijven'
Citaat van: Maxim op Gisteren om 11:29En toch even tussen alle histerie door... in de schaduw is het momenteel heerlijk vertoeven. Wie heeft er nog een echte thermometer buiten in de schaduw hangen? En wat zegt die momenteel? Ik heb echt niet het gevoel dat dit zo extreem is.
Even herhalen: 'op dit moment van schrijven'
Citaat van: Stephanie op wo 24 jun 2026 - 23:45Bijna 12u en het is nog bijna 28 graden buiten. Op mijn slaapkamer is het 29 graden, dus toch maar de ramen open.. Vind deze extremen ergens wel leuk, maar zie toch op tegen de komende dagen (en nachten vooral!). Het duurt erg lang! Succes allemaalAch volgende week lopen we rond deze tijd te mopperen dat het zo koud en wisselvallig is. Voordat je het weet is de hitte alweer voorbij en gaan we de buien aankomende vrijdag niet snel meer vergeten (Bewaar post).![]()
Citaat van: marco-groningen op wo 24 jun 2026 - 22:39Dat model lijkt wel in de war. 40 graden in lauwersoog 🙈Misschien verwachten ze wel dat iemand daar zijn oven open laat staan. 😂
Citaat van: dorian op wo 24 jun 2026 - 22:30Ook het Franse weermodel AROME gaat behoorlijk los