Citaat van: flyineddy op Gisteren om 20:33@ mensen uit het zomer topic, zie hier de gevaren van de hitte. Overduidelijk een gevalletje zonnesteek.![]()
Eddy.
Citaat van: Channiej op Gisteren om 21:12Er zitten er idd nog wel een aantal uit de tijd van o-o, maar hoelang is dat alweer geleden...?!?
Jan van Ooijen is hier bijv al enige tijd niet meer actief, maar die ken je vast nog wel.
Maar hier in Wijchen was het vorig weekend zeer nihil, denk dat iedereen dit weekend vast nog wat eea zal krijgen.
Valt mij overigens wel op dat de buien bij Limburg activeren, maar toch ook snel weer afzwakken
. Leuk om je weer te zien! En die buien in Limburg, ik zit ook te hopen of ze richting Wijchen-Nijmegen (en natuurlijk mijn oude woonplaats Arnhem) komen. Maar wie weet vannacht? Intussen zie ik die enorme bloemkoolwolken van het Zuiden ook opduiken, maar die trekken allemaal over Duitsland.Citaat van: Channiej op Gisteren om 21:12Er zitten er idd nog wel een aantal uit de tijd van o-o, maar hoelang is dat alweer geleden...?!?
Jan van Ooijen is hier bijv al enige tijd niet meer actief, maar die ken je vast nog wel.
Maar hier in Wijchen was het vorig weekend zeer nihil, denk dat iedereen dit weekend vast nog wat eea zal krijgen.
Valt mij overigens wel op dat de buien bij Limburg activeren, maar toch ook snel weer afzwakken
Citaat van: Channiej op Gisteren om 21:12Valt mij overigens wel op dat de buien bij Limburg activeren, maar toch ook snel weer afzwakken