Citaat van: marco-groningen op Vandaag om 11:11Ik zit vanaf vanmiddag tot zondag gelukkig op Ameland, maar 37 graden op Ameland volgens Harmonie is toch (mag ik hopen) onmogelijk?
Citaat van: Extremissimorum op Vandaag om 11:05Morgen wordt het heerlijk koel hier, 25 tot 30 graden!
Maar vrijdag, oi oi oi, records gaan sneuvelen. Als niet het all time maximumrecord, dan toch zeker wel gemiddeldes over een etmaal bekeken of hoogste minima of landelijke gemiddelde. Dat laatste is overigens een goede graadmeter, wat ze ook in Frankrijk doen. Ik kan dergelijke data echter moeilijk vinden voor NL. Heeft iemand die info? Dus een gemiddelde over alle weerstations in NL en dan wat het record maximumtemperatuur voor een etmaalgemiddelde is?
Citaat van: vivalavida op Vandaag om 10:01Het is bijna bizar dat we een paar dagen later weer naar de 20 graden gaan? Halvering van temperatuur. Haal de winterjas vast uit de kast![]()