Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 8

Topic gezien door 297458 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 18 jan 2013 - 12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

winter

Eerst lichte sneeuw in Brabant/Limburg en dan rond het middaguur vanuit limburg matige sneeuwval of wat eerder al!
http://www.weer.nl/neerslagradar/belgie.html
http://www.weer.nl/neerslagradar/europa.html

ErwinB

Citaat van: Reutel op zo 20 jan 2013 - 10:55
Welnee, de wind gaat het grootste gedeelte van het ijs schoon blazen en mooie duinen maken aan de zijkant. Tweede helft volgende week zeer strenge vorst er over heen. Na volgend weekend maakt een klein beetje door het oppervlak zo glad als een spiegel en daarna gaan we weer gezellig met het hele land de diepvries in voor het tweede deel van de winter.

Altijd positief blijven :D

Ik mis alleen het vakje waar ik moet tekenen voor dit scenario..... ;D

Donald_Duck__

Citaat van: jorentje1997 op zo 20 jan 2013 - 10:56
Er staat 0,6mm... geen 6mm :P

Ik weet niet waar je het over hebt??!?!  :-X :-X :-X :-X
Aloha-Snowum

Bacci

Citaat van: Reutel op zo 20 jan 2013 - 10:55
Welnee, de wind gaat het grootste gedeelte van het ijs schoon blazen en mooie duinen maken aan de zijkant. Tweede helft volgende week zeer strenge vorst er over heen. Na volgend weekend maakt een klein beetje dooi het oppervlak zo glad als een spiegel en daarna gaan we weer gezellig met het hele land de diepvries in voor het tweede deel van de winter.

Altijd positief blijven :D

Inderdaad! daar heb ik helemaal niet aan gedacht! er hoeft misschien helemaal niet geveegd te worden, de wind gaat het werk doen. Wat is het natuur toch prachtig  ::)

winter

Helmond meld steeds intensievere lichte sneeuw, blijft gewoon goed liggen komt dat er nog veel sneeuw ligt van de vorige keer!
Werkt weerplaza bij jullie wel???

wesleylollol

Citaat van: winter op zo 20 jan 2013 - 11:01
Helmond meld steeds intensievere lichte sneeuw, blijft gewoon goed liggen komt dat er nog veel sneeuw ligt van de vorige keer!
Werkt weerplaza bij jullie wel???
nee wilde ook kijken maar hij bleef laden :(

vivalavida

Citaat van: winter op zo 20 jan 2013 - 11:01
Helmond meld steeds intensievere lichte sneeuw, blijft gewoon goed liggen komt dat er nog veel sneeuw ligt van de vorige keer!
Werkt weerplaza bij jullie wel???

Beginpagina wel maar op plaats zoeken niet

Reutel

Volgens de radar zitten we in het roze gedeelte momenteel en dat klopt als ik naar buiten kijk. Lichte sneeuwval, af en toe horizontaal dan toch. Man man wat een windstoten komen er met dat sneeuwgebied mee, ik blijf lekker binnen.

Tyshane

Citaat van: winter op zo 20 jan 2013 - 11:01
Helmond meld steeds intensievere lichte sneeuw, blijft gewoon goed liggen komt dat er nog veel sneeuw ligt van de vorige keer!
Werkt weerplaza bij jullie wel???

Nee hier ook niet, die is vast ondergesneeuwd door de drukte op de site!

petje

Citaat van: Tyshane op zo 20 jan 2013 - 11:03
Nee hier ook niet, die is vast ondergesneeuwd door de drukte op de site!

met explorer ook niet\met chrome werkte het weer wel

grizzrh

temperaturen houden goed stand, alleen op mijn auto ziet de sneeuw wat nattig uit... raar!!
Doenrade, Limburg

X-treme

Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Tyshane

knmi geeft net waarschuwing voor extreem weer af!


Johann

 Ijsregen gemeld op dit moment in het uiterste zuiden van Limburg. (via Twitter)

Henk1976

Gaat er wat gebeuren vandaag??  ;) Lekker druk hier op het forum. Wat een ongelooflijk spannende dag, nacht, ochtend, week etc. gaat dit worden. Of gaat het straks toch anders lopen. Ik zet mijn sneeuwschuiver klaar. De Jägermeister staat koud en de snert is heet. En we hebben voldoende rantsoen in huis. Let the winter begin(again) Temperatuur nu -6,2. met een berekoude wind!   :D

DSDLimburg

even
filmpje gemaakt van de ijsregen. wel goed luisteren dit was in het begin. nu gaat het veel harder te keer hier.
seizoen 2018/2019

Remy

Net even wat foto's gemaakt hier buiten.
De cv dampen bevriezen direct en zelfs het kanaal begint al dicht te vriezen... alleen stroom afwaarts van onze stuw.
Opwaarts is gewoon eendjeswater :)
Alle katten hier blijven ook lekker binnen bij de kachel.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Kiwitwins

Er is sneeuw gevallen maar nu is het Tja wat is het. Het is geen regen want het is -5, maar het tikt wel heel hard.. Met wind erbij heb ik toch een klein sneeuwduintje in mijn tuin.
Het is maar dat je het weet.

Casah

Hallo Allemaal,

Ik volg deze site al 2 jaar en vond het tijd worden om me te registreren :).

Hier in Meerssen sneeuwde het tot zojuist maar is nu een mengelmoes van lichte sneeuw en wat ijsregen.

winter

Nu ongeveer matige sneeuwval in zuid-limburg kan dit wordt geverifieerd?
http://meteo.be/meteo/view/nl/123361-Neerslagradar.html

Powered by EzPortal