Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 247990 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TimK21

Er valt momenteel iets uit de lucht. Het is miniem, en het lijkt meer op regen dan sneeuw.
Challenge accepted!

wesleylollol

Citaat van: TaL op za 26 jan 2013 - 14:29
Die opklaringen gaan de dooi serieus omhoog steken, hier dooit het nu al als een gek
heb je een foto hoe het eruit ziet

André

In Stasegem is het momenteel droog en de temperaturen boven nul met +0,3° .
Demeulemeester André

Sikko71

Hier in Hoogezand sneeuwt het nu ook licht, keurig conform verwachting.


TaL

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

bliksems

Citaat van: TimK21 op za 26 jan 2013 - 14:32
Er valt momenteel iets uit de lucht. Het is miniem, en het lijkt meer op regen dan sneeuw.
ik heb even een filmpje van mezelf laten maken nog niet zo lang geleden vandaag, vanuit de auto en dan kan je zien wat er op dat moment uit de lucht viel:
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

PatrickM

Sneeuwt hier lichtjes met temperaturen helaas boven nul, een einde aan een reeks hele mooie ijsdagen!

dondertje127

Hier sneeuwt het bij -2.1°c. Maar toch zit ik met een rotgevoel, in de weet dat het spoedig gaat dooien en niet zo'n beetje ook :(
Voor mij een maand te vroeg, dus ik hoop spoedig weer op vorst en sneeuw.

MarcS

Citaat van: NewWeatherfan op za 26 jan 2013 - 14:28
Ben harstike blij dat de dooi er aan komt  ;D Alleen op een rotmoment moet morgen lang de weg op voor familiebezoek (of een goed excuus om af te zeggen  :P)
In dat geval. het zal morgen een bende zijn op de weg!

SupahCel

Van mij mag dit altijd wel, een flinke sneeuwbui en dan de dooi :)


cd-ron

Den Helder is het nu al +2. Dus de dooi zit er al flink in.
Carpe Noctum

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

KeesK

-1.1 hier in Zaandijk en net gestopt met sneeuwen. Die dooi valt hier dus nu nog wel mee.

bliksems

als je heel goed kijkt dan kun je hem in de verte aan zien komen waggelen.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Btouring

Koksijde luchthaven 5graden
METAR: EBFN 261355Z 28012KT 9999 FEW012 SCT240 05/02 Q1010 BLACKBLU

Chase-Stormer

Flinke dooi in Den Helder city, kom net uit de binnenstad... glibberen geblazen

ron12

Citaat van: bliksems op za 26 jan 2013 - 14:45
ik heb even een filmpje van mezelf laten maken nog niet zo lang geleden vandaag, vanuit de auto en dan kan je zien wat er op dat moment uit de lucht viel:

kikkers op de weg strooien helpt dan niet :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Remy

Citaat van: ron12 op za 26 jan 2013 - 15:33
kikkers op de weg strooien helpt dan niet :P
Niet als je geen regenbanden hebt ;)
Ben zelf ook filmpje aan het uploaden naar youtube... er is hier nog geen vuiltje aan de lucht als je van winter houdt :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

TaL

De dooi is hier echt, jawel u leest het goed, de mooiste dooi in jaren, gewoon geen dooi met bewolking en regen maar een aangenaam windstil weertje met heerlijke gevoelens in de zon

Je zou denken dat het maart is hier :D Zo'n dooi meemaken valt wel nog mee qua 'verdriet' dat de sneeuw wegsmelt.

Morgen zal de dooi terug vuile bewolkte dooi zijn jammer genoeg :( Dus geniet maar.

Zo zie je dat dooi niet altijd saai hoeft te zijn ^^
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Remy

Citaat van: TaL op za 26 jan 2013 - 16:01
De dooi is hier echt, jawel u leest het goed, de mooiste dooi in jaren, gewoon geen dooi met bewolking en regen maar een aangenaam windstil weertje met heerlijke gevoelens in de zon

Je zou denken dat het maart is hier :D Zo'n dooi meemaken valt wel nog mee qua 'verdriet' dat de sneeuw wegsmelt.

Morgen zal de dooi terug vuile bewolkte dooi zijn jammer genoeg :( Dus geniet maar.

Zo zie je dat dooi niet altijd saai hoeft te zijn ^^
Het komt hier een paar uurtjes later,en tot het volgende en echt serieuze front komt klaart het ook hier vanavond boven de sneeuw nog even goed op :)
Bij het vallen van de avond wordt de onderste luchtlaag minder verstoord en dus kan met wat mazzel hier er nog een mooi lage minimum temperatuur worden gescoord...

Edit 16:14
Sneeuwvlokken worden nu rap groter,bijna aan het einde dus nu :(
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Powered by EzPortal