Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 247943 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

just0408

De dooiperiode zal misschien net zo lang gaan duren als de afgelopen vorstperiode.
Ik ben ook niet van steen.

Arend

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 25 jan 2013 - 22:00
Sneeuwverwachting EC van 07u tot en met 13u

Nieuw plaatje? Niet eerder gezien, via Johann?
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

DeCle

Control komt al weer met Ijsdagen:-)
wel LT en alleen

Marco uit Hangar 5

Op buienradar nu al op de Noordzee buitjes te zien die deze kant op komen.. komt de sneeuw niet veel eerder dan morgenmiddag?  Als ik de voortgang zo zie, zou in de loop van de nacht al buitjes kunnen gaan vallen.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Duitje

Citaat van: jones op vr 25 jan 2013 - 22:09
Jammer hoor dat we opnieuw naar dat zachte, grijze en saaie weer gaan van voor het begin van de koudegolf :( van mij mocht deze periode nog wel een tijdje duren! Het weer is nu tenminste boeiend en iets om naar uit te kijken en te beleven, en het wekt conversaties op o.a. op dit forum en dat is ook al zo gezellig om te volgen :P Het aantal forumberichten zal de komende dagen wel fors achteruit gaan!

Deze koude periode vond ik ook grijs en saai hoor ;) Vandaag voor het eerst weer het zonnetje gezien!!
@Kees_Zwaan

Joep

Dennis de Bruin (internetweerman en van Meteo-service); misschien volgend weekend al enige winterontwikkeling

Jan van Ooijen

Citaat van: Arend op vr 25 jan 2013 - 22:14
Nieuw plaatje? Niet eerder gezien, via Johann?

Nee, bij abbo op DCA weer
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

just0408

Citaat van: Marco uit Hangar 5 op vr 25 jan 2013 - 22:16
Op buienradar nu al op de Noordzee buitjes te zien die deze kant op komen.. komt de sneeuw niet veel eerder dan morgenmiddag?  Als ik de voortgang zo zie, zou in de loop van de nacht al buitjes kunnen gaan vallen.

Heerhugowaard mag in ieder geval bijna 3 cm verse sneeuw verwachten volgens de berekeningen. Helaas is het daarna over.
Ik ben ook niet van steen.

Bacci


Winterman30

We hebben de hele maand februari nog voor de boeg, kom op zeg, kansen zat nog op terug komst winter :D

Marcellang

Citaat van: Winterman30 op vr 25 jan 2013 - 22:29
We hebben de hele maand februari nog voor de boeg, kom op zeg, kansen zat nog op terug komst winter :D
Idd, zo is het laten we er zorg voor dragen dat het tijdens de dooi hier ook gezellig is ;)
Of iig opbouwend :)
En DeCle, de control is niet allen, zie andere draadjes......
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Joep

Het gaat flink te keer in Engeland  :o




Bacci

In het oosten van Engeland zeker veel sneeuw of niet?


matroesjka-world

Citaat van: Bacci op vr 25 jan 2013 - 22:34
In het oosten van Engeland zeker veel sneeuw of niet?


Nu is het de vraag hoeveel er nog in zit voor ons, als het over de zee is getrokken...
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Bacci

Citaat van: matroesjka-world op vr 25 jan 2013 - 22:40
Nu is het de vraag hoeveel er nog in zit voor ons, als het over de zee is getrokken...

1 cm! haha! Iedereen de sneeuwmagneet bijzich?

matroesjka-world

Citaat van: Bacci op vr 25 jan 2013 - 22:42
1 cm! haha! Iedereen de sneeuwmagneet bijzich?

Die van mij staat aan !! Ik reken op 4 a 5 cm !!
Morgen nog even lekker wandelen met de honden in de sneeuw !!
Daarna is het gebeurt met de pret  :-[
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Arend

Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

just0408

Ik zal mijn zomermagneet nog even schuilhouden haha  ;D
Ik ben ook niet van steen.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Joep

Zijn toch hele felle buien in engeland, er wordt ook onweer gemeld

http://www.meteoradar.co.uk/?type=animated-12

Powered by EzPortal