Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 8

Topic gezien door 297677 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 18 jan 2013 - 12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Aris

Citaat van: zwoof op zo 20 jan 2013 - 19:14
Weet ik maar dat uitlopertje trekt over het oosten. Verder zie je onder het gebied komen idd.
Dus blijft mijn vraag van kracht.

RicardoDimm

Mensen ontspan gewoon een beetje. Ga lekker wat voor jezelf doen, gamen, tv kijken, met je grote teen spelen weet ik het!
Dan zie je vanzelf wel buiten wanneer het sneeuwt.

Aris

Citaat van: RicardoDimm op zo 20 jan 2013 - 19:17
Mensen ontspan gewoon een beetje. Ga lekker wat voor jezelf doen, gamen, tv kijken, met je grote teen spelen weet ik het!
Dan zie je vanzelf wel buiten wanneer het sneeuwt.

Waarom duiken dit soort reacties altijd op wanneer iemand nuchter de realiteit erbij sleept?
Kunnen we hier slecht tegen? Volg dan zelf je advies op.

Kres

Citaat van: RicardoDimm op zo 20 jan 2013 - 19:17
Mensen ontspan gewoon een beetje. Ga lekker wat voor jezelf doen, gamen, tv kijken, met je grote teen spelen weet ik het!
Dan zie je vanzelf wel buiten wanneer het sneeuwt.

Allemaal een F5 vinger...  ;)

jonkheer

Geen sneeuw hier in Leeuwarden. Zelfs de radar van plaatselijke weerstation geeft lichte sneeuw.
Maar noppes.....

zwoof

Citaat van: MamaAs op zo 20 jan 2013 - 19:14
Maar van dat plaatje klopt al geen ene dr*l, pardon my French.
Het zou hier al 1.5 uur sneeuwen, ik heb nog geen enkele vlok gezien.
Of het waait gewoon allemaal over, en beland ergens in de waddenzee/noordzee.

Klopt wel, zit alleen minder intensiviteit in.  ;)
Zie radar van noodweercentrale http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html


Tyshane

Citaat van: RicardoDimm op zo 20 jan 2013 - 19:17
Mensen ontspan gewoon een beetje. Ga lekker wat voor jezelf doen, gamen, tv kijken, met je grote teen spelen weet ik het!
Dan zie je vanzelf wel buiten wanneer het sneeuwt.

:) Top, helemaal mee eens. We gaan er maar eens uit hier, genieten van het weer maar dan buiten! :)

RicardoDimm

Citaat van: Aris op zo 20 jan 2013 - 19:19
Waarom duiken dit soort reacties altijd op wanneer iemand nuchter de realiteit erbij sleept?
Kunnen we hier slecht tegen? Volg dan zelf je advies op.

Ik zit gewoon een beetje het forum door te lezen, en zie alleen maar vragen waar de sneeuw blijft.
Zit gewoon lekker ontspannend met een muziekje en een drankje beetje mee te lezen.

vdweste

Citaat van: Aris op zo 20 jan 2013 - 19:19
Waarom duiken dit soort reacties altijd op wanneer iemand nuchter de realiteit erbij sleept?
Kunnen we hier slecht tegen? Volg dan zelf je advies op.

Laten we morgenavond rustig de realiteit erbij slepen. ;) Nu niet zeggen dat het realiteit is dat er geen sneeuw meer komt..

Duitje

Is het niet juist goed dat er geen sneeuw valt in Friesland ivm de elfstedentocht?
@Kees_Zwaan

rdd

Het sneeuwt nog steeds in het zuid westen!!! ;D
Niet te zien op de radar..

MarkGoedhart

Het komt of het komt niet. Daar doet geen kaart wat aan af.
Dinsdag kreeg het westen meer dan verwacht, nu zou het de hele avond moeten doorsneeuwen (volgens het Hirlam gifje) en is dat niet het geval.
Nemen hoe het komt (of niet), het enige dat je kunt doen.

RicardoDimm

Citaat van: Duitje op zo 20 jan 2013 - 19:21
Is het niet juist goed dat er geen sneeuw valt in Friesland ivm de elfstedentocht?

Ben bang dat die er toch niet gaat komen. Ijs is nog lang niet dik genoeg!

TimK21

Die klaagmuur hier toch steeds. Topic had 20 pagina's korter kunnen zijn zonder de 'WAAROM KRIJG IK GEEN SNEEUW WANNEER IS DE SNEEUW, WANNEER VALT ER SNEEUW IN MIJN ACHTERTUIN'. De vooruitzichten zijn telkens geplaatst, de kaarten ook, en die geven preciés weer wat er nu gebeurt. Tijdelijk droog, straks weer neerslag. Geduld.
Challenge accepted!

Thunderfreak

Ik zou zeggen,kom naar het Zuid-Westen sneeuw in overvloed. U is altijd welkom.

8)

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Kres

Citaat van: Tyshane op zo 20 jan 2013 - 19:20
:) Top, helemaal mee eens. We gaan er maar eens uit hier, genieten van het weer maar dan buiten! :)

Goedzo..  :)
Heb ik vanmiddag ook gedaan was heerlijk.. Ruim twee uur in het bos geweest...
Tegen de tijd dat ik terug was was het etenstijd. Lekker opwarmen met een kopje thee...

zwoof

De bovenste is het uitlopertje dat het oosten raakt. ???
De onderste het gebied dat de hel op aarde zou moeten geven  ;D Deze moet nog activeren..

Aris

Citaat van: vdweste op zo 20 jan 2013 - 19:21
Laten we morgenavond rustig de realiteit erbij slepen. ;) Nu niet zeggen dat het realiteit is dat er geen sneeuw meer komt..

De realiteit is nu dat het voor het grootste deel al uren niet meer gesneeuwt heeft. Terwijl de hirlam vertelde dat het tot diep vanacht ononderbroken zou doorgaan.
Niks mis mee maar als dan de nieuwe hirlam erbij gehaald wordt om te verklaren wat er nu aan de hand is zijn we toch wel een beetje verkeerd bezig, wat?


MamaAs

Citaat van: zwoof op zo 20 jan 2013 - 19:19
Klopt wel, zit alleen minder intensiviteit in.  ;)
Zie radar van noodweercentrale http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html
Mooie radar, maar dan nóg klopt het niet.
Ook daarin zouden wij in Workum ( zuidwest hoek Friesland ) in de neerslag zitten. Vrij intensieve neerslag zelfs.

Nu ben ik er niet zo rauwig om, want sneeuw verpest het mooie ijs, maar ik geef alleen aan dat je op dit moment niet van de radar uit kan gaan. En ook niet van Hirlam vwb het noorden :)

Aris

Citaat van: zwoof op zo 20 jan 2013 - 19:23
De bovenste is het uitlopertje dat het oosten raakt. ???
De onderste het gebied dat de hel op aarde zou moeten geven  ;D Deze moet nog activeren..
Dat uitlopertje zal in een kwartier zijn werk doen, als die schampt. Die kunnen we als "stelt weinig voor" beschouwen.

Powered by EzPortal