Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 205310 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thunderfreak

GFS heeft er zin in. Totaal geen dooi tot en met Donderdag ieder geval,ook niet komende Maandag en Dinsdag,alleen het uiterste NW tegen nul aan. Verder loopt de run nog,maare het zijn behoorlijk koude temperaturen

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Thunderfreak


--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Zynex

ik heb nog nooit zulke chille vooruitzichten meegemaakt alles zit mee op dit moment :D

vdweste

Citaat van: Zynex op do 17 jan 2013 - 11:31
ik heb nog nooit zulke chille vooruitzichten meegemaakt alles zit mee op dit moment :D

Als deze run van GFS uitkomt, zal er nog lang over deze winter gesproken worden!

MamaAs

Net van Koudum over Molkwerum en Hindeloopen terug gereden.
Alles ligt heel mooi dicht. Is moeilijk zien, want er ligt een heel inimini laagje poedersneeuw op het ijs.


Ben erg benieuwd naar de luts, hoe dat er bij ligt.

MaikelNL


lans

heerlijk dit laat maar komen. wordt er blij van :D :D

- 17 overdag dat wil ik meemaken
achterhoek

vdweste

Citaat van: lans op do 17 jan 2013 - 11:37
heerlijk dit laat maar komen. wordt er blij van :D :D

- 17 overdag dat wil ik meemaken

-17 overdag is in Nederland toch niet helemaal reëel meer hoor. :P Dat kaartje is ook voor 's nachts he.

Zullen we nu met z'n alle gaan klagen dat het einde van de run toch niet zo heel koud meer is?  :-X

Marcellang

Citaat van: MamaAs op do 17 jan 2013 - 11:34
Ben erg benieuwd naar de luts, hoe dat er bij ligt.
Das heel mooi MamaAs   ;)
Laagje poedersneeuw zal wel na een nacht goede vorst pleite zijn 8)
Gaat goed komen bij jullie ;)
Hier is de 0,5 cm van maandag zo goed als weg........
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Thunderfreak

-17 staat voor de avond en nacht,wellicht door sneeuw.

Anyway,tot en met de 29ste winters als het aan GFS ligt,daarna lichtelijk vermindering maar hey LT!!!!  ;)

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

vdweste

Hmm, wat klopt hier niet.  ??? Lijkt wel spiegelbeeld joh, de kou trekt zich helemaal níks aan van de zee!



Thunderfreak

Citaat van: vdweste op do 17 jan 2013 - 11:44
Hmm, wat klopt hier niet.  ???

http://i46.tinypic.com/2q3c8qp.png

Lijkt wel spiegelbeeld joh!

Jah,omgedraaide wereld. Sneeuw bepaalt het behoorlijk. En uiteraard de opklaringen die in het Noorden zitten speelt mee.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

lans

Citaat van: vdweste op do 17 jan 2013 - 11:39
-17 overdag is in Nederland toch niet helemaal reëel meer hoor. :P Dat kaartje is ook voor 's nachts he.

Zullen we nu met z'n alle gaan klagen dat het einde van de run toch niet zo heel koud meer is?  :-X

ooh oeps ja keek snel zag maximum temp staan.


haha jaa dat is wel het gebruikelijke hier om er nu te klagen over het einde
achterhoek

Farid_A

Ik vind het einde van de run toch wel jammer. Je ziet dat de 0-lijn toch dichterbij komt. Hopen dat dat er nog uit gaat!

;)

TimK21

Momenteel ook wat lichte sneeuw in Nijmegen, toch leuk onverwacht. Het zal geen centimeters opleveren, maar het ziet er toch leuk uit, dat er íets uit de lucht valt.

Als ik het goed begrijp is zaterdag compleet van de kaarten? Geen sneeuw meer? Want ik zie iedereen zich focussen op zondag/maandag/dinsdag, dat was gisteren nog wel anders.
Challenge accepted!

Thunderfreak

Citaat van: Farid_A op do 17 jan 2013 - 11:51
Ik vind het einde van de run toch wel jammer. Je ziet dat de 0-lijn toch dichterbij komt. Hopen dat dat er nog uit gaat!

;)

Ach is altijd,dat einde run naar zachter neigt,als ik de run van 2 weken terug mocht geloven zaten we nu met 11 graden en regen  :D

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Weatherboy

Citaat van: TimK21 op do 17 jan 2013 - 11:52
Momenteel ook wat lichte sneeuw in Nijmegen, toch leuk onverwacht. Het zal geen centimeters opleveren, maar het ziet er toch leuk uit, dat er íets uit de lucht valt.

Als ik het goed begrijp is zaterdag compleet van de kaarten? Geen sneeuw meer? Want ik zie iedereen zich focussen op zondag/maandag/dinsdag, dat was gisteren nog wel anders.

Klopt! Gewoon geen sneeuw meer, daarom vind ik het zo saai allemaal. Gewoon wéér geen sneeuw in die run. Alhoewel zondagavond een bijzondere wending heeft genomen. Niet te min zou ik graag nog 1 of 2 cm zien vallen, al is het alleen maar o, de vieze plekken aan te witten :)

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Marlieke

Citaat van: vdweste op do 17 jan 2013 - 11:32
Als deze run van GFS uitkomt, zal er nog lang over deze winter gesproken worden!

En dan te bedenken dat een aantal leden hier rond de kerst de winter eigenlijk al een beetje hadden afgeschreven...

Zo zie je maar weer, de winter is nog lang niet ten einde!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Farid_A

Citaat van: Thunderfreak op do 17 jan 2013 - 11:54
Ach is altijd,dat einde run naar zachter neigt,als ik de run van 2 weken terug mocht geloven zaten we nu met 11 graden en regen  :D

Haha, ja was ook sarcastisch bedoeld. Maar even een vraagje over de mogelijke koudegolf? Begrijp ik het goed als ik zeg dat het in De Bilt nog minimaal 1 keer -10 moet worden ÉN het moet tot morgen vriezen, we dan in een koudegolf zitten?

Powered by EzPortal