Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388271 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jandeventer

lol 40 km verschil en hier is totaal niks gevallen,is wel beter voor het ijs

Weatherman

ah zo, bijna de hele dag nog sneeuw hoor ik. :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

pietjelol

hier sneeuwt het nu al een uurtje of 3 licht tot matig. Ligt zeker al een centimeter of 2/3

Marcellang

Volgens buienradar staat er al rond de 250 km. file :o
Zal wel weer een record dagje worden denk........
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Der Rudi

Goedemorgen!  Hier amper sneeuw, nog geen halve cm. Ben benieuwd of de dag nog wat brengt.
Save the planet, it's the only one with Chouffe!

Bacci

Lol sneeuw trekt weer om mij heen, hopelijk draait die weer terug.
Nu vallen toch de eerste vlokjes..

Marcbb

Wat is er vannacht anders gelopen dan bijvoorbeeld de Hirlam beelden gisteren deden vermoeden? Hier in zuid Limburg nog geen vlok gevallen...wat kunnen we nu nog verwachten?

Richard

Zou hier volgens de radar moeten sneeuwen, echter is nog gewoon droog hier.
Maar mag niet klagen, sprong al een gat in de lucht toen ik de radar zag, onverwachts noordelijk!

Joep

In een woord wow :) Ik had dit niet verwacht zeg toch nog een dik pak sneeuw.
Denk zeker wel 10 cm. En volgens meteoconsult komt hier nog 4-6 cm bij vandaag, gebied blijft de hele dag hangen :D

maarten89

Bron Meteo consult: In veel provincies is het vandaag bewolkt met van tijd tot tijd sneeuw. Vooral in de centrale en oostelijke delen van het land kan er nog zo'n 4 tot 6 cm bijvallen. In de loop van de middag wordt het in het westen en zuidwesten zo goed als droog, terwijl het oosten en zuidoosten tot in de nacht met sneeuwval te maken houden.


Hoppa hier zou toch maar 3 cm vallen. NOu heb al 5 + 5 = meer als 3  :D Zo zie je maar altijd afwachten.

Weatherman

Citaat van: maarten89 op di 15 jan 2013 - 07:09
Bron Meteo consult: In veel provincies is het vandaag bewolkt met van tijd tot tijd sneeuw. Vooral in de centrale en oostelijke delen van het land kan er nog zo'n 4 tot 6 cm bijvallen. In de loop van de middag wordt het in het westen en zuidwesten zo goed als droog, terwijl het oosten en zuidoosten tot in de nacht met sneeuwval te maken houden.


Hoppa hier zou toch maar 3 cm vallen. NOu heb al 5 + 5 = meer als 3  :D Zo zie je maar altijd afwachten.
Ben erg benieuwd hoe veel er nog bij valt en hoe lang het nog aanhoud. Dat gebied moet nu nog zakken toch ? en de activiteit ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Dennis

Prachtige Gordel van Hogedruk gevoed door zeer sterk ARCTIC hoog met uitlopers Groenland /Scandinavie


mauriceb

Anders heeft het even gesneeuwd hier in pijnacker :)

Henk1976

Citaat van: albalinda op di 15 jan 2013 - 05:43
Goedemorgen...eigenlijk al een uurtje aan het wachten op niets :P
Ik denk dat het hier over een uurtje wel wat zal gaan sneeuwen hier 8)
Wel bewolkt geraakt, de - 9 is verdwenen en het is hier nu rond de -6.
Das mooi Glenn, op dooi zitten we niet te wachten!

Goedemorgen, om 6 uur opgestaan, met hoop naar de sneeuwradar gekeken, maar helaas.. Het lijkt wel voor midden-Drenthe op te lossen. Poefffff en weg is het. Al 2 keer eerder gezien sinds december.

appiehappy

Citaat van: appiehappy op 07 januari 2013, 12:45:28
We zitten weer goed met sneeuw in Zaltbommel Jan, mochten deze kaarten uitkomen!
En voor Noord Nederland..... geen sneeuw maar vorst voor de 11 stedentocht 

Zaltbommel en goed zitten bestaat niet. Of het trekt langs ons heen of het lost voor Zaltbommel op. Dit gaat altijd zo

------------------------------------------------------------

Dit keer niet Jan   :-*

Richard

Gaat hier nu ool flink tekeer, alles ineens wit! Heerlijk, totaal onverwacht!

MarcS

Heerhugowaard soort van wit, gras piept er nog door alleen de stoep is helemaal wit. We hebben sneeuw, maar voor een sneeuwliefhebber zoals ik, valt t toch wat tegen. Jammer, dan maar hopen op aanhoudende koude voor de schaatsers.

MamaAs

Ik word wakker, kijk buiten en .... geen sneeuw!
Dank u Winter  ;D
Niet zo koud als gister, bijna -6 geweest. Gevoelstemp is wel koud, nog steeds voelt het als -10.

xzaz

Hier ligt zo'n 5 a 6 cm denk ik, 't blijft ook door sneeuwen op dit moment.
De winter is nog niet eens begonnen!

pietjelol

Citaat van: MarcS op di 15 jan 2013 - 07:24
Heerhugowaard soort van wit, gras piept er nog door alleen de stoep is helemaal wit. We hebben sneeuw, maar voor een sneeuwliefhebber zoals ik, valt t toch wat tegen. Jammer, dan maar hopen op aanhoudende koude voor de schaatsers.
apart hier ligt toch zeker een centimeter of 3

Powered by EzPortal