Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 15

Topic gezien door 215712 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 06 mrt 2013 - 09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

winter

WE zullen over een paar uur meer weten over wat maandag/dinsdag ons te wachten staat hier in Nederland en Belgiƫ.

Intruder700nl

Ijsregen in Stiens ( 5 km boven Leeuwarden)

Joep


ebdrachten

Volgens de radar zou er nu natte sneeuw moeten vallen in Drachten (al vanaf 18.00 uur) maar het is nog steeds gewoon vieze druilerige regen.

Harry de Hond

Hirlam zegt dit als neerslagsom, eerste is 2300 vanavond, dat is voor hier voornamelijk regen, de tweede is voor morgen vroeg. Het verschil zal dan een sneeuwlaag zijn die eerst nog weg zal smelten. Dus als ik 1 derde neem voor de sneeuwlaag, dan zou er morgen bij het wakker worden, een kleine centimeter liggen. Meer niet. Kijk voor jezelf maar. Reken maar na en uit.

Juist.

Bacci


Ries


marja1701

Hier in Haren (iedereen weet volgens mij nu wel waar dat ligt, hoef dat vast niet meer uit te leggen ;) )
nu volgens mij ijsregen of euhm aanvriezende regen (geeft mn app dan vaak aan).. Het tikt behoorlijk buiten.
We zullen zien wat er allemaal van de voorspellingen terecht gaat komen..
Motto: Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

winter

Bijna 0 graden in het noorden!!! AAN DE GROND VRIEST HET AL HELEMAAL IN HET UITERSTE NOORDEN

winter

Even kijken wat men zo op RTL zal zeggen.

gilleeesss

op VTM zeiden ze, neerslaggebied is zoals je ziet noordelijker dan een paar uur geleden aangetoond.. (voor ma/di)

Harry de Hond

www.noodweercentrale.nl/ geeft voor Texel harde woei en voor Groningen + eilanden oranje ivm de verwachte sneeuw. Net bij Raalte zitten ze precies bij het oog of hoe je dat moet noemen. Daar blijft het lekker regenen http://www.noodweercentrale.nl/nl/europa/nederland/weer-oostelijke-provincien/map/321/#radar Hmm. Link werkt niet zoals ik zou willen. Kijk maar bij neerslagradar daar.
Juist.

Harry de Hond

MeteoVista-MOS zegt dit qua % sneeuwkansen:
Juist.

ron12

nijmegen al 18 mm aan regen gevallen vandaag,nu 4 graden precies.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Dennis


zwoof

Ziet er weer spannend uit allemaal.  8)

martijn

Citaat van: zwoof op za 09 mrt 2013 - 20:21
Ziet er weer spannend uit allemaal.  8)
is dit serieus te nemen zou mooi zijn

zwoof

Waarschuwingen van de noodweercentrale moet je altijd serieus nemen. Het blijven natuurlijk wel waarschuwingen, dwz dat er gedegen kans is op hetgeen wat vermeld wordt. Maar het hoeft natuurlijk niet per definitie uit te komen.  ;)

pietjelol

hmm begin ijsregen te horen hier. Temp 1,7 graden boven nul en daalt redelijk

Jornscc

Stiens FRL

Powered by EzPortal