Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 13

Topic gezien door 207759 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 feb 2013 - 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WinschoterWeer

Melding van wat sneeuwvlokjes in het mooie Oldambt en dit allemaal bij een graadje onder het vriespunt. Hopelijk valt er dit weekend ook nog wat ! Wat nu overtrekt is erg klein, maar wel geinig...ineens vlokjes...surprise !  ;D

Remy

Citaat van: WinschoterWeer op do 21 feb 2013 - 11:02
Melding van wat sneeuwvlokjes in het mooie Oldambt en dit allemaal bij een graadje onder het vriespunt. Hopelijk valt er dit weekend ook nog wat ! Wat nu overtrekt is erg klein, maar wel geinig...ineens vlokjes...surprise !  ;D
Die verassing valt wel mee,zag het al lang en breed aankomen http://www.niederschlagsradar.de/ Hier nu zonnig en droog bdw :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Dennis

Leuke zondag lijkt me a.s ivm sneeuw :)

theowl999999


Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jur

Hoera, zondag sneeuwballen gooien naar PSV-ers!

Vomera


adebos

Goh het is dat ik weet dat het koud is buiten. Maar de hele dag al zonnig weer, op het oog lijkt het lente ;)

Dennis

Bijzondere Maart-ontwikkelingen in de maak mbt nieuwe winterse KOU? De Term "Longwinter" is voor dit winterseizoen 2012/2013 mss wel een hele toepasselijke : regelmatig komt de winter ons land weer bezoeken na relatief korte zacht(e)re periodes

De setting die een aanleiding tot nieuwe winter kan geven is een ZEER sterk GroenlandHoog (tot 1070Hpa) met aan de Oostkant van dit Hoog zeer sterke N/NO lucht-stromingen  - hoe 1 en ander zich gaat vormen is afwachten  -> echter in het bovengenoemde patroon is (nog) alles verder mogelijk


Henk1976

Flinke sneeuwbui in Groningen-Zuid net. Auto's, gras en bepaalde beschutte plekken worden aangepoederd nu.... leuk, en wel verwacht.


Vomera

http://www.youtube.com/embed/vWTbEcgCrOs?rel=0
Weet ff niet hoe ik een filmpje kan insluiten

Gaat nog steeds door :)

Edit Zorba: Astu! :D

Edit: Tnx! :D snap nu aan de hand van de code hoe het nu moet


wierts

Citaat van: Vomera op do 21 feb 2013 - 12:27
http://www.youtube.com/embed/vWTbEcgCrOs?rel=0
Weet ff niet hoe ik een filmpje kan insluiten

Gaat nog steeds door :)

Leuk om toe zien; In onze hoofdstad stralend blauw met winterzon!

Vomera

Citaat van: wierts op do 21 feb 2013 - 12:32
Leuk om toe zien; In onze hoofdstad stralend blauw met winterzon!

had dit zelf ook niet verwacht, kreeg opeens het bericht dat het sneeuwde en dat was rond 12 uur. Nu al matige sneeuwval sinds dat tijdstip en begint donkerder te worden. Alleen tussen gebouw blijft het niet liggen maar daarbuiten wel.

Ramon Oost

Etmaalsom sneeuwval De Bilt. Zondag, 99% kans op 0,3-1cm. 80% kans op 1-3cm en 22% kans op 3-10cm.


grizzrh



hier sneeuwt het ook wat, blijft toch al beetje liggen :D

En ik zag op de radar van Jan geloof ik daat er ook al in polen regen begon te onstaan..
Doenrade, Limburg

Vomera



Foto vanuit het ziekenhuis, jammer genoeg te warm waardoor het weer wegsmelt. Nu nog lichte sneeuwval.

grizzrh

Citaat van: Vomera op do 21 feb 2013 - 12:53
Edit Zorba: svp geen plaatjes meequoten! ;)
Mijn excuus Zorba normaal verwijder ik ze wel :P

Edit Zorba: Geeft niet! ;)


Foto vanuit het ziekenhuis, jammer genoeg te warm waardoor het weer wegsmelt. Nu nog lichte sneeuwval.

op sint pieter ligt wel al redelijk wat volgens mij he :P
Doenrade, Limburg

André

Demeulemeester André

Powered by EzPortal