Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388000 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherman

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 15:35
hahahaha  ;D Laat je niet opjutten Weatherman, ze zijn in EHV jaloers omdat wij al 18 cm sneeuw hebben!  8)
Zo 18 al dat is niet mis, en denk dat we nog niet klaar zijn.
Gelukkig had ik al dor dat het een grapje was, ik leer het wel ondanks mijn adhd en autisme.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

vlerk

Citaat van: Reutel op di 15 jan 2013 - 15:35
hahahaha  ;D Laat je niet opjutten Weatherman, ze zijn in EHV jaloers omdat wij al 18 cm sneeuw hebben!  8)

Haha, Weatherman is handig op te jutten, kan hij wel tegen denk ik. :)
Maar 18 CM ja? Wij zitten rond de 10 CM nu denk ik zo.

vlerk

Citaat van: vivalavida op di 15 jan 2013 - 15:32
Maar als ik deze moet geloven staat er dat er hier 0 cm bij komt, en t sneeuwt hier als een gek. Denk dat er in een half uur al 1 cm bij is gevallen haha

Hmm, bij Eindhoven staat dat inderdaad ook, dan maar afwachten en straks zelf een meetlat gebruiken.:)

Rayonhoofd

Zo, de sneeuwfabrieken in het Ruhrgebied draaien op volle kracht ! Je ziet de buien groeien in de animaties. Voorlopig zijn we hier aan de oostgrens ook nog niet klaar. Hact. 8 cm. "and counting"  :o
"Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je  muil gaat, is men vergeten om te strooien "

Reutel

Citaat van: Weatherman op di 15 jan 2013 - 15:37
Zo 18 al dat is niet mis, en denk dat we nog niet klaar zijn.
Gelukkig had ik al dor dat het een grapje was, ik leer het wel ondanks mijn adhd en autisme.

Goed dat je dat aangeeft, kunnen ze er rekening mee houden ;)

grizzrh

Citaat van: Rayonhoofd op di 15 jan 2013 - 15:41
Zo, de sneeuwfabrieken in het Ruhrgebied draaien op volle kracht ! Je ziet de buien groeien in de animaties. Voorlopig zijn we hier aan de oostgrens ook nog niet klaar. Hact. 8 cm. "and counting"  :o

laat maar komen laat maar komen :P ik ben er klaar voor, hier nu matige sneeuwval

Citaat van: Weatherman op di 15 jan 2013 - 15:37
Zo 18 al dat is niet mis, en denk dat we nog niet klaar zijn.
Gelukkig had ik al dor dat het een grapje was, ik leer het wel ondanks mijn adhd en autisme.

denk toch dat we er hier wel met meer adhders en autisten zitten:P ik zelf ook haha
Doenrade, Limburg

Cdtj3

Speciaal voor de mensen zonder sneeuw, de situatie in Almere.

http://hdtv.webcam.nl/flevoland3/
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Weatherman

Citaat van: grizzrh op di 15 jan 2013 - 15:42
denk toch dat we er hier wel met meer adhders en autisten zitten:P ik zelf ook haha
Oh oke kijk, ik heb het in het begin als eens gezegd maar ja niet iedereen weet het.
Maar ik merk wel dat ik leer om niet te snel agressief te reageren, alleen soms moet ik wat meer vragen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Brisk

Citaat van: Weatherman op di 15 jan 2013 - 15:37
Zo 18 al dat is niet mis, en denk dat we nog niet klaar zijn.
Gelukkig had ik al dor dat het een grapje was, ik leer het wel ondanks mijn adhd en autisme.

Als ik het vergelijk met eerdere jaren, heb je heeeel veeeel geleerd! Super!
Let is snow, let it snow, let it snow!

menzo

Amsterdam hangt echt aan het randje van de bui

Weatherman

Citaat van: Brisk op di 15 jan 2013 - 15:47
Als ik het vergelijk met eerdere jaren, heb je heeeel veeeel geleerd! Super!
Ow wow dankjewel, dat is echt zeer leuk om te lezen  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Reutel

Citaat van: Brisk op di 15 jan 2013 - 15:47
Als ik het vergelijk met eerdere jaren, heb je heeeel veeeel geleerd! Super!

LoLz dat zeker jah!  ;D


Henk1976

Citaat van: WinschoterWeer op di 15 jan 2013 - 15:16
Er is hoop!  ;)

Ik zie die buien daar ook al een tijdje hangen. Ik heb hoop dat ze toch het land op gaan trekken, maar het gaat wel langzaam. En welke kant trekken ze op? Maar het is ongelooflijk frustrerend om te zien dat het gebied tot net onder Assen kwam en vervolgens zegt: Moi, tot volgend joar moar weer! AARGH. En zoals jij al zei: Dat is er uit. Nu weer genieten van die kruimels die er nu nog liggen. Sublimeert namelijk ook nog eens dus sneeuw weg, 's nachts rijp er voor in de plaats.

Vomera

ach ja ik kan mededelen dat hier nu sinds een uurtje een dun laagje sneeuw hebben. het motsneeuwt hier sinds een uurtje :D hopelijk dat de intensiteit hoger wordt, anders zie ik het somber in! :D

harmenst


simonelgersma


KeesK

Citaat van: menzo op di 15 jan 2013 - 15:48
Amsterdam hangt echt aan het randje van de bui
Helaas wel. Hier in Zaandijk hebben we niet zoveel. Hooguit een 3 a 4 cm.

Brisk

Citaat van: Vomera op di 15 jan 2013 - 15:50
ach ja ik kan mededelen dat hier nu sinds een uurtje een dun laagje sneeuw hebben. het motsneeuwt hier sinds een uurtje :D hopelijk dat de intensiteit hoger wordt, anders zie ik het somber in! :D

Zet even in je profiel bij persoonlijke tekst je woonplaats dan weten wij ook waar hier is ;)
Let is snow, let it snow, let it snow!

Reutel

Hier in Tilburg is het gewone sneeuwen weer overgegaan in matige sneeuwval. Gewoon zomaar omdat het kan en omdat het nooit genoeg is!

Moet trouwens nog even vermelden dat er hier op het forum echt een super gezellig sfeertje hangt. Dat is in het verleden, op andere plaats en tijd, wel eens anders geweest!  :-*

WinschoterWeer

Citaat van: Henk1976 op di 15 jan 2013 - 15:50
Ik zie die buien daar ook al een tijdje hangen. Ik heb hoop dat ze toch het land op gaan trekken, maar het gaat wel langzaam. En welke kant trekken ze op? Maar het is ongelooflijk frustrerend om te zien dat het gebied tot net onder Assen kwam en vervolgens zegt: Moi, tot volgend joar moar weer! AARGH. En zoals jij al zei: Dat is er uit. Nu weer genieten van die kruimels die er nu nog liggen. Sublimeert namelijk ook nog eens dus sneeuw weg, 's nachts rijp er voor in de plaats.
We wachten maar geduldig af....nou ja, geduldig is niet meer van toepassing....(bloed onder de nagels gehad vanmiddag) Nu weer wat rustiger...haha  ;)

Powered by EzPortal