Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388080 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TimK21

Nijmegen-Oost meldt hele lichte motsneeuw, mag eigenlijk geen naam hebben, maar ik meld het toch maar.  ::)
Challenge accepted!

Diem

Citaat van: Cdtj3 op ma 14 jan 2013 - 15:07
Ik heb ook geen verbinding, denk dat er iets mis is aan jou kant.
Toch komen er verschillende mensen wel op.
De webcam blijft de komende 24 uur online met al die sneeuw.
-----
Ziet er goed uit in Zeeland, arriveert zometeen hier 8)

lans

Citaat van: grizzrh op ma 14 jan 2013 - 18:27
hier was het net lokaal -4,5c op 2m


er wordt echt een monster gecreërd volgens mij tussen belgië en uk nu, check de radar beelden maar eens

mag ik een link van de radar die jij gebruikt?
achterhoek

Chase-Stormer

Citaat van: jornonweer op ma 14 jan 2013 - 18:26
hoofdrun van gf ja, ik geloof ook niet in lt, maar als het zo al een paar dagen op de kaarten staat, nuja kan beide kanten uit, kan positief of negatief voor ons zijn :p

Vorige winter heeft er ook enkele weken dooi op de kaart gestaan die telkens weer een kaart vooruit geduwd werd. Ik zeg niet dat dat nu ook gebeurd maar het kan (zoals je zelf ook aangeeft) nog alle kanten op  ;)

mbouman

Een ieder die zich aan het storen is over wat er a.s. maandag op het programma staat...(de z.g. DOOI ???)....
Het blijft natuurlijk afwachten wat de modellen doen, maar tot op heden zie ik hier echter geen enkel probleem in.
Ja we krijgen waarschijnlijk even te maken met een dip, maar na de dip die van zeer korte duur zal zijn zal de winter zich herstellen.... en hoe ???? nou zoals ik alles bekijk ongeacht dat ik er vele malen minder verstand van heb dan Jan en Johann zie ik de winterpret terugkeren en zelfs nog beter dan wat we nu gehad hebben.... deze 2e winter aanval zal nog wel eens lang kunnen volhouden.... maar goed... eerst maar eens de nieuwe pluimen afwachten....

Gewoon optimistich blijven.... komt alles goed....
;D


Jan van Ooijen

Lol oper slecht en heel forum in rep en roer, is er al een pluim geweest? Is EC al geweest? Dan pas zorgen maken! Nu even lekker Italiaans eten. Ciao
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis


lans

nog een leuk kaartje gevonden.  verwachte positie van de storing rond middernacht

achterhoek

zwoof

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 14 jan 2013 - 18:37
Lol oper slecht en heel forum in rep en roer, is er al een pluim geweest? Is EC al geweest? Dan pas zorgen maken! Nu even lekker Italiaans eten. Ciao

macaroni?    ;D

grizzrh

Citaat van: lans op ma 14 jan 2013 - 18:30
mag ik een link van de radar die jij gebruikt?



http://www.wetter24.de/wetter-radar/europa.html


Citaat van: Weatherman op ma 14 jan 2013 - 18:30
Is dat wat wij krijgen of een andere storing.

is de storing die wij gaan krijgen ja :D
Doenrade, Limburg

MS-94

Zou overijssel ook een veeg meekrijgen van de sneeuw? het zou me niks verbazen  :)
Het gaat zoals 't gaat ;)

Jan van Ooijen

Citaat van: lans op ma 14 jan 2013 - 18:42
nog een leuk kaartje gevonden.  verwachte positie van de storing rond middernacht



Ik krijg melding van een verboden link ;) graag plaatje uploaden dan ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 14 jan 2013 - 18:37
Lol oper slecht en heel forum in rep en roer, is er al een pluim geweest? Is EC al geweest? Dan pas zorgen maken! Nu even lekker Italiaans eten. Ciao
Goed aangekomen dus??   Have fun!   Hier is het nu uitermate spannend op de radars/kaarten.

lans

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 14 jan 2013 - 18:46
Ik krijg melding van een verboden link ;) graag plaatje uploaden dan ;)

sorry had verkeerde link. hij staat er nu wel

achterhoek

vdweste

kan echt niet wachten tot vanavond/vannacht! Ben echt toe aan sneeuw.  :P

En even wat betreft de GFS run, nu toch wel meer leden voor een opwarming na het weekend, maar van doorzettende dooi zeker nog geen sprake!


grizzrh

die eerste bui trekt toch goed door over belgië!! de rest vlieg erachter aan toch :P
sneeuw'''"´´´´´´´´´´´""""
Doenrade, Limburg

lans

10 cm temp al voorbij de -10


   
achterhoek

Marcellang

Iemand pluim op Weerplaza gezien van bijv. N/0 of Midden.
Pluim van het Gfs uitgave pluim 15.00 uur tot 28/1 gemiddelde onder 0  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

ron12

De winter staat pas in de kinder schoenen,volgens mij gaat het een grote jongen worden.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal